EPF
Zdrowotne aspekty e-palenia.
Awatar użytkownika
By Mutango
#1234833
Nie tam żeby jakieś wnioski. Tylko zadziwia mnie fakt, że uczulenie na PG ujawnia się nagle przy używaniu e-p. Pomimo że każden jeden e-palacz, zanim zaczął e-palić, używał zapewne dziesiątek, lub setek produktów zawierających spore ilości PG (również w żywności pod kodową nazwą E-1520).
Awatar użytkownika
By jsakic19
#1234836
Widocznie małe dawki PG, mnie tak bardzo nie uczulają. Nie wiem, nie jestem lekarzem tak jak i wy. Ogólnie co by nie było prawdziwą przyczyną to ep poprawił moje zdrowie o 100%. Rzadziej choruje, lepsza kondycja i samopoczucie itp.

Tapatalk

Mutango pisze:Nie tam żeby jakieś wnioski. Tylko zadziwia mnie fakt, że uczulenie na PG ujawnia się nagle przy używaniu e-p. Pomimo że każden jeden e-palacz, zanim zaczął e-palić, używał zapewne dziesiątek, lub setek produktów zawierających spore ilości PG (również w żywności pod kodową nazwą E-1520).


No widzisz, na forum jest opisanych kilkanaście przypadków gdzie PG powoduje duszenie czy inne problemy zdrowotne. Problemy te można wyeliminować stosując alternatywny składnik w postaci VG. Jak to jest z PG w liquidach to pewnie pokażą badania w przyszłości. Może to też zbieg okoliczności kiedy "nowi" każdą przypadłość zdrowotną przypisują e-paleniu. Ja postanowiłem opisać swój przypadek, który dotknął również po części mojego ojca zaraz po przejściu na elektryka. Ja w 2012 miesiąc po zaczęciu wapowania zauważyłem pierwsze zmiany na skórze. Przypadek? Nie wiem, teraz objawy o wieeele mniejsze. Żyje i jest mi z tym dobrze znaczy z wapowaniem. Nie szufladkujmy przypadków ale też nie bądźmy obojętni (lub nie udawajmy, że jest inaczej) na sygnały naszego organizmu. Dla mnie wynalezienie e-papierosa to największy wynalazek XXI wieku, który prawdopodobnie uratuję życie (lub o wiele wydłuży) milionom ludzi na świecie ! Amen.
By milton
#1235063
Smokey69 pisze:Co powiedział dermatolog?