By MaiArt - 07 lip 2020, 20:29
Posty: 1646
Rejestracja: 25 cze 2013, 22:23
Posty: 1646
Rejestracja: 25 cze 2013, 22:23
- 07 lip 2020, 20:29
#1917674
Serdecznie przepraszam za opóźnienia w aktualizacji statusów zamówień, lecz od wielu godzin nie mamy dostępu do naszego konta firmowego w Idea Bank. W chwili obecnej na stronie banku pojawia się komunikat:
"Informujemy, że ze względu na problemy techniczne, jakie pojawiły się w dniu dzisiejszym w godzinach popołudniowych, nie ma obecnie dostępu do bankowości mobilnej oraz internetowej. Przyczyna problemów jest już znana, pracujemy nad jej usunięciem co potrwa prawdopodobnie do godzin wieczornych.
Za niedogodności przepraszamy."
A nam pozostaje już tylko uzbroić się w cierpliwość.
"Informujemy, że ze względu na problemy techniczne, jakie pojawiły się w dniu dzisiejszym w godzinach popołudniowych, nie ma obecnie dostępu do bankowości mobilnej oraz internetowej. Przyczyna problemów jest już znana, pracujemy nad jej usunięciem co potrwa prawdopodobnie do godzin wieczornych.
Za niedogodności przepraszamy."
A nam pozostaje już tylko uzbroić się w cierpliwość.
Nasza pasja - Wasza satysfakcja