EPF
Awatar użytkownika
By Mutango
#1483328
amisiek1969 pisze:Nie wiem co tak ciekawego widzicie w zasilaniu, gdzie nowy soft pojawia się częsciej, niż aktualizacje Windowsa? :kulam

To ile tych aktualizacji już było? :shock:
Awatar użytkownika
By amisiek1969
#1483345
Mutango pisze:To ile tych aktualizacji już było? :shock:
Nie ile, ale jak często?
Podniosłem tą kwestię, bo planuję zakup tego zasilania i aktualizacje nie są dla mnie problemem.
Ciekawi mnie tylko, czy już nabyć ten sprzęt, czy jeszcze poczekać na bardziej sprawny. Hmmm.

PS.
Poprzednie pytanie było trochę podchwytliwe z mojej strony :D

________________
Tapa tapa z es piątki.
Awatar użytkownika
By Gwido67
#1483384
W trybie VW działa jak marzenie (piękny prąd przy umiarkowanym apetycie nań ;) ). Działanie modzika w trybach TC Ni i TC Ti (choć ten akurat nie był przedmiotem "badań") pięknie opisał Hazeusz -> cala-prawda-o-kontroli-temperatury-grzalek-t88315-180.html

Link był już podawany w tym wątku ale może umknął w natłoku informacji ;)


Pozdrawiam
Grzegorz
Awatar użytkownika
By Isia
#1483629
Proszę mi wytłumaczyć jak "babie"
Zrobiłam grzałkę z tytanu 0,4mm / fi 2,5mm / 0,34Ω / 240'C / 24.0 VV i po kilku buszkach włącza mi się Protection :(
Co skopałam : za niska oporność grzałki czy za niska temperatura czy ki diabeł.

ps.jak przestawię na Ni to wszystko jest OK
Awatar użytkownika
By Isia
#1483633
OK to mam kombinować : temperatura w górę,a W w dół.

-- [scalono] N 04 paź 2015 12:18:57 --

dałam teraz 270'C / 22W i jak na razie jest dobrze.
Awatar użytkownika
By mironiusz
#1483761
O jakiej mocy liquidu trzeba użyć do takiego setupu jak Isia, żeby się nie przewrócić po jednym buszku? :)
A i jeszcze jedno, czy po 3 chmurkach trzeba przewietrzyć mieszkanie żeby móc oglądać telewizor?
Czy taki setup sprawdzi się na kayfunie?
A i jeszcze już naprawdę ostatnie pytanie, czy chmurka z tego typu setupu jest ciepła?
Nie miałem styczności z takimi "grubymi" setupami, stąd moje lamerskie pytania.
Awatar użytkownika
By TooCruel
#1483780
mironiusz pisze:O jakiej mocy liquidu trzeba użyć do takiego setupu jak Isia, żeby się nie przewrócić po jednym buszku? :)
A i jeszcze jedno, czy po 3 chmurkach trzeba przewietrzyć mieszkanie żeby móc oglądać telewizor?
Czy taki setup sprawdzi się na kayfunie?
A i jeszcze już naprawdę ostatnie pytanie, czy chmurka z tego typu setupu jest ciepła?
Nie miałem styczności z takimi "grubymi" setupami, stąd moje lamerskie pytania.


To jest setup spokojnie pod 5-6mg:) Można się też trochę napocić z kalkulatorem i skręcić coś co czadu zacznie dawać dopiero przy 45-55W. Wtedy 3mg aż nadto:)
By szymon1234
#1487431
Shevy pisze:Dopadl mnie problem temp protection ,jak na poczatku bylo ok tak teraz bobry , temp protection . Moze grzalki z ni tak szybko sie wypalaja i stad takie reakcje ?

Niedokręcona grzałka, pin, brak odstępów, kalibracja na ciepło, hotspoty to możliwe przyczyny.

Grzałka spokojnie wytrzyma dziesiątki ml lq. Oczywiście, gdy jest dobrze wykonana (wyżej) i nie przesadza się z ustawieniami.

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By Herrwolf
#1487468
Co oznacza brak odstępów? Ja swoje niklowe grzałki zwinąłem ciasno zwój przy zwoju, to coś nie tak? Mają być z odstępami, rzadkie?
Odstępy niędzy sztachnięciami? :)

Transport mam jakiś sowity faktycznie, liquid schodzi szybciej. Mam inną watę i ciasno siedzi w grzałkach, wcześniej miałem luźno. Jest zależność : bardziej zbita wata- większy transport?
Ostatnio zmieniony 09 paź 2015, 00:47 przez Herrwolf, łącznie zmieniany 1 raz.
By szymon1234
#1487527
Nigdy nie miałem problemów na 60w, po prostu od razu jest para.
Skromny setup ni200 0,3mm 7-9 zwojów.

Co do odstępów, to miałem na myśli między zwojami, wtedy nie ma hotspotów. Przy braku odstępów nie wyeliminujesz ich i może skakać oporność, a TC oszaleć.

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By rafik87
#1489748
TooCruel pisze:
jch-root pisze:@TooCruel - też tak niegdyś (kilkanaście dni temu :P ) myślałem, popraw transport e-liquidu, powinno być OK - na przekór opisanym problemom z rezystancją bliską (troszki większą) lub równą 0,05 om :piwo


Większy problem miałem ze skokami rezystancji na niektórych setupach, czy też zawyżoną rezystancją(brakiem chmury)... po czym przekręcenie na sig 150w tc i wszystko działa jak należy.


Nie tylko Ty masz taki problem, u mnie niestety też występuje. Robię elegancki setup na subtanku, przykręcam do miniacza wyskakuje info o nowej grzałce 0,15 ( taką najbardziej lubię ) wybieram nową grzałkę i blokuje oporność, powapuje trochę smak jak i chmura po prostu bajka potem odstawiam sprzęt i wystarczy że trochę ostygnie i oporność zmienia się na 0,11 mimo że jest zablokowana. Pomaga choć nie zawsze odkręcenie parownika, odblokowanie oporności i wybranie nowej grzałki niestety nie zawsze info "new coil" chce wyskoczyć, trochę to irytujące się robi.. :evil:
Awatar użytkownika
By Mutango
#1489762
Coś musi być nie tak ze stykiem, na drodze od sprężynującego pina moda, poprzez pin parownika, aż po śrubki mocujące drut niklowy...
Awatar użytkownika
By rafik87
#1489795
Mutango pisze:Coś musi być nie tak ze stykiem, na drodze od sprężynującego pina moda, poprzez pin parownika, aż po śrubki mocujące drut niklowy...

Sprawdziłem wszystko po kolei, nawet pin w subtanku papierkiem ściernym został liźnięty, drut przykręcam dookoła śrubek i nadal to samo. Wina może być w tym że parownik troszkę się giba nawet jak jest wkręcony do końca, wygląda to tak jakby gniazdo w boxie było trochę krzywe
Awatar użytkownika
By Mutango
#1489811
rafik87 pisze:Wina może być w tym że parownik troszkę się giba nawet jak jest wkręcony do końca, wygląda to tak jakby gniazdo w boxie było trochę krzywe

Coś w tym może być. Jak się giba, to znaczy że jest luz na gwincie, a na gwincie musi być styk, również tak samo dobry jak styk na pinie plusowym. TC nie znosi niepewnych połączeń elektrycznych, bo wtedy wariuje.
Awatar użytkownika
By RavenMag
#1490152
dpiast6, podejrzewam, że przejęzyczenie. Nawet na samym pudełku są ładnie podkreślone literki VTC "Variable Temperature with Changeable Battery".

A tak poza tym to chciałem się pochwalić i podziękować koledze kaptur2 za inspirację z folią. Mój egzemplarz wygląda tak:
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
By Skinner
#1490946
Wszyscy mają mambę - mam i ja :)

Wszystko super działa jak już poprzednicy pisali. Z updatem sobie poczekam bo nie widzę potrzeby :) Większych mankamentów na szybko nie stwierdziłem. Jedna lekko irytująca sprawa: dość płytki gwint (derringer ma 0.5mm szczelinę, magma 1.5mm). Chyba, że moja definicja "do oporu" jest inna niż konstruktorów tego zasilania.
Awatar użytkownika
By Skinner
#1491103
Hmmm, magma to wiadomo, że ma bardzo długi gwint i pin. W derringerze jest sporo krótszy ale szparka zostaje. A jaki powinien być plus minus skok pinu w tym boksie? U mnie to ok. 1mm.
Awatar użytkownika
By Nałóg Totalny
#1491114
Skinner pisze:Hmmm, magma to wiadomo, że ma bardzo długi gwint i pin. W derringerze jest sporo krótszy ale szparka zostaje. A jaki powinien być plus minus skok pinu w tym boksie? U mnie to ok. 1mm.

Skok pinu - 1mm (nie więcej)
Mój klon Derringer'a dokreca się na płasko (bez przyłożenia zbyt dużej siły i pomimo wystającego pinu (+) parownika o ~1mm ).
Awatar użytkownika
By Piona
#1491409
Obrazek
A proszę ja Ciebie, żeby nie było :) update firmware 1.20 wyszedł 12.10.2015 właśnie wsadziłem i taki efekt :)
By dpiast6
#1491457
dpiast6 pisze:Dziś doszedł mój evic mini. Mam pytanie o element wskazany na zdjęciu. Jest to jakaś licha, pomarszczona, upaćkana miejscami na złoto luźna gumka (uszczelka?). Znajduje się między czarnym plastikiem w którym osadzony jest pin a gwintem.

Co to jest i czy tak powinno być?




I jeszcze kilka lepszych zdjęć:
http://i.imgur.com/DZf0W7O.jpg
http://i.imgur.com/LR329cH.jpg
http://i.imgur.com/xr47pfx.jpg
http://i.imgur.com/5pOMQ6U.jpg
Awatar użytkownika
By jedrula
#1491461
U mnie ta uszczelka też ma wycięcie w formie kwadratu ale dookoła pinu+ i obwodowo leży jak książka pisze . Może masz jakąś krzywo przyciętą
Awatar użytkownika
By TooCruel
#1491465
Chodzi o brak uszczelki, a nie docięcie do kwadratu:) ... tam w tej szparze powinna być niestety uszczelka... = mody produkowane masowo, więc czasem takie buble produkcyjne się zdarzają. Jak chcesz to reklamuj.

Pyt: Zauważyliście jakieś inne zmiany oprócz 75W?
Ostatnio zmieniony 14 paź 2015, 16:22 przez TooCruel, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By mokwas
#1491937
Takie małą animację przygotowałem, jak się poruszać po menu.

Sprawdzenie baterii: ...........Odwrócenie ekranu: .........Blokada przycisków + - :......Wyłączenie/włączenie moda:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Wygaszenie ekranu.............Sprawdzenie temperatury.............Wersja softu.............Zmiana VT na W...............Zmiana parametrów

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Jak by było przydatne i macie coś jeszcze to zrobię więcej :mrgreen:
Awatar użytkownika
By arcik99
#1491941
U mnie nie działa sprawdzanie baterii według twojego poradnika (trzymam power i minus), tylko blokuje się ekran. Soft 1.20
Awatar użytkownika
By RavenMag
#1492524
Mam takowy (1A) od Milda ;) Jeszcze nie znam dnia ani godziny zakupu nowej ładowarki, więc obecna musi mi wystarczyć- w końcu ponad dwa lata starczała. :)

-- [scalono] 16 paź 2015, 07:35 --

Wysłałem do Joye maila z pytaniem, jaka jest różnica pomiędzy HW 1.03, 1.05, 1,1. Dziś otrzymałem odpowiedź:

Dear friend,
Thanks for your email and sorry for the delayed reply.
The HW versions show the different batches of screen.
It will not affect your normal use.
Hope you enjoy your vaping.
Best wishes!


To tak gwoli informacji... :)
Awatar użytkownika
By mironiusz
#1492943
Czy ładnie liniowo wam znika wskaźnik naładowania, czy jest tak, że powiedzmy od 1/3 poziomu do zera to już jest moment?
Awatar użytkownika
By STR
#1493156
mironiusz pisze:Czy ładnie liniowo wam znika wskaźnik naładowania, czy jest tak, że powiedzmy od 1/3 poziomu do zera to już jest moment?


@mironiusz takie zachowanie nie ma nic wspólnego z oprogramowaniem, przeważnie ogniwa o wysokim prądzie rozładowania trzymają napięcie prawie do samego końca potem spada ono gwałtownie.

Też tak mam z ogniwami, 40/60A ale jak założę efesty albo LG to wskaźnik spada prawie liniowo.
Awatar użytkownika
By Pamoko
#1494006
Mam i ja :wink: Mimo, iż zapierałem się, że nie kupię więcej moda z wyświetlaczem (muszę zakładać okulary żeby coś odczytać :? ) wygrała ciekawość TC. Wczoraj testowałem tylko na Kanthalu, i jest dobrze. Dziś ukręciłem na Ni200 od UD grzałkę do drippera. Wyszło 0,09Ω. Opór "zablokowany" na zimnej grzałce. I... co dalej? :? Ustawiłem temp. na 220st. C, moc na 30W. Po "odpaleniu" temperatura ładnie rośnie, co chwilę włącza się "Temp protection" (to chyba dobrze), ale moc spada i waha się w okolicy 5W. Niby smak jest, chmurka jest (choć mogłaby być większa). Ale o co chodzi z tymi watami?

A wygląda to tak:
Awatar użytkownika
By LuziQ
#1494028
Gdy jeszcze byłem posiadaczem tegoż cudaka, zauważyłem (przynajmniej u siebie) taką przypadłość, że eVic zaczynał się zbierać, dopiero przy temperaturze 240-260*C.
Spróbuj poeksperymentować z podwyższeniem temperatury.
Awatar użytkownika
By rafik87
#1497079
No i stało się mój evic mini zaczyna wariować, sprawa wygląda następująco, najczęściej te przypadłości trafiają się przy pierwszym wybudzeniu lub wymianie na świeżego akusa:
- Po naciśnięciu "spustu" nie podaje napięcia i ikona baterii jest pusta, pomaga następne kliknięcie czasami jeszcze jedno
- W trybie uśpienia poprzez naciśnięcie "spustu" nic się nie dzieje, box nadal zostaje uśpiony, następny klik wybudza go i evic pracuje prawidłowo
- Po naciśnięciu "spustu" podaje napięcie przez 2-3 sekundy po czym nagle przechodzi w tryb uśpienia, po ponownym kliku działa już prawidłowo

Chciałbym podkreślić, że te objawy zdarzają się kilka razy w ciągu doby, raz box działa dobrze a raz wyskakuje z jednym z opisanych objawów i tak jak wspomniałem wcześniej występują przy wymianie na świeżego akusa i przy pierwszym wybudzeniu po przerwie w wapowaniu.
Jak uda mi się zrobić zdjęcia i filmy to zamieszczę.

Ktoś spotkał się z podobnymi objawami co ja?
Awatar użytkownika
By Gwido67
#1497163
Moim zdaniem masz ewidentnie zepsuty przycisk główny. Reklamuj.


Pozdrawiam
Grzegorz
Awatar użytkownika
By TooCruel
#1497204
rafik87 pisze:Ktoś spotkał się z podobnymi objawami co ja?

Ja się spotkałem z podobnymi ale na VT / nie VTC. Okazało się, że spust był zalany liquidem(czyszczenie/ izopropanol / suszenie i szpulał).
By homer21
#1497302
A tak z czystej ciekawosci zapytam , probowal ktos juz rozebrac evica? Znajomy ma lekko zalana glowice, odkrecil dwie srubki pod ogniwem ale nadal cos trzyma i odpuscil, bo jak stwierdzil "na sile nie bedzie rozbieral".
By Jarus553
#1497434
Rozbieralem evica. Więc tak trzeba odkręcić śrubki pod akumulatorem i delikatnie wyciągać ten plastik, na zmianę raz od góry a raz od dołu. Uważaj żeby nie urwać kabla do pinu +. Mi się to zdążyło zrobić :D W pinie + trzeba też uważać na sprężynkę która potrafi wyskoczyć przy wyciąganiu całej elektroniki z metalowej obudowy :) Pozdrawiam

Wydziergane z Xperii SP
Awatar użytkownika
By Mutango
#1497592
rafik87 pisze:Jak na razie od 17:00 żaden z kwiatków mi się nie pojawił, a od tego momentu opędziłem już 2 zbiorniki w subtanku mini, wgram mu jeszcze raz najnowsze oprogramowanie i niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba, zawsze jest jeszcze gwarancja

A ja bym właśnie proponował wgrać 1.10 i przez jakiś czas poobserwować czy na innej wersji softu też się dzieją takie zjawiska...
Awatar użytkownika
By ramti
#1498003
Luftmysza pisze:Ja mam 2x VCT5 i sobie chwalę. To jakie są "dobre ogniwa" @TooCruel ?


Tu masz liste polecanych ;)
AW (IMR)​
18650 3000mah 20Amp CDR (new IMR/hybrid)​
18650 2200mah 20Amp CDR (new IMR/hybrid)

LG (IMR/Hybrid)​
18650HE2 2500 mah 20Amp CDR​
18650HE4 2500mah 20Amp CDR​
18650HG2 3000mah 20Amp CDR​
18650HB6 1500mah 30A CDR

Orbtronic (IMR/Hybrid)
Orbtronic 18650 SX22 2000mAh 22A CDR​
Orbtronic 18650 2500mAh 21A CDR​
Orbtronic 18650 SX30 2100mAh 30A (*tested as only a 20 amp CDR)​

Samsung (IMR/hybrid) (LiNiCoMnP)​
INR18650-30Q 3000mah 15A CDR​
INR18650-20R 2000mah 22A CDR​
INR18650-25R 2500mAh 20A CDR​

Sony (IMR/hybrid)​
18650VTC4 2100mAh 30A CDR​
18650VTC5 2600mAh 30A (* tested as only a 20 amp CDR)​


Efestów nie polecam zwłaszcza tych w nowej oprawie
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 21

Hejka wcześniej 3 lata miałam sticka , a od miesią[…]

https://i.ibb.co/yRmxn4f/1.jpg […]

Liquid o mocy 40

Witam, czy jest możliwe stworzenie liquidu o mocy […]

UWAGA! Na blogu Starego Chemika BARDZO WAŻNE informacje! Dotyczą zdrowia i życia.