Nie ile, ale jak często? Podniosłem tą kwestię, bo planuję zakup tego zasilania i aktualizacje nie są dla mnie problemem. Ciekawi mnie tylko, czy już nabyć ten sprzęt, czy jeszcze poczekać na bardziej sprawny. Hmmm.
PS. Poprzednie pytanie było trochę podchwytliwe z mojej strony
________________ Tapa tapa z es piątki.
A tyle już nie palę w ogóle: e-papierosy: nie mam już nic Używając polskie znaki "zrobisz nam łaskę". Bez polskich znaków - "laske".
W trybie VW działa jak marzenie (piękny prąd przy umiarkowanym apetycie nań ). Działanie modzika w trybach TC Ni i TC Ti (choć ten akurat nie był przedmiotem "badań") pięknie opisał Hazeusz -> cala-prawda-o-kontroli-temperatury-grzalek-t88315-180.html
Link był już podawany w tym wątku ale może umknął w natłoku informacji
Proszę mi wytłumaczyć jak "babie" Zrobiłam grzałkę z tytanu 0,4mm / fi 2,5mm / 0,34Ω / 240'C / 24.0 VV i po kilku buszkach włącza mi się Protection Co skopałam : za niska oporność grzałki czy za niska temperatura czy ki diabeł.
O jakiej mocy liquidu trzeba użyć do takiego setupu jak Isia, żeby się nie przewrócić po jednym buszku? A i jeszcze jedno, czy po 3 chmurkach trzeba przewietrzyć mieszkanie żeby móc oglądać telewizor? Czy taki setup sprawdzi się na kayfunie? A i jeszcze już naprawdę ostatnie pytanie, czy chmurka z tego typu setupu jest ciepła? Nie miałem styczności z takimi "grubymi" setupami, stąd moje lamerskie pytania.
Evic VTC mini + Kayfun Lite - Nigdy więcej niż 10W!
mironiusz pisze:O jakiej mocy liquidu trzeba użyć do takiego setupu jak Isia, żeby się nie przewrócić po jednym buszku? A i jeszcze jedno, czy po 3 chmurkach trzeba przewietrzyć mieszkanie żeby móc oglądać telewizor? Czy taki setup sprawdzi się na kayfunie? A i jeszcze już naprawdę ostatnie pytanie, czy chmurka z tego typu setupu jest ciepła? Nie miałem styczności z takimi "grubymi" setupami, stąd moje lamerskie pytania.
To jest setup spokojnie pod 5-6mg:) Można się też trochę napocić z kalkulatorem i skręcić coś co czadu zacznie dawać dopiero przy 45-55W. Wtedy 3mg aż nadto:)
Garaż(topka): Mody: VT133, NX75, IPV5, Spartans, RX200(lift/fix) W terenie: EHpro Morph x2, TFV8(RBA-16), Merlin, Gemini Mega Stacjonarnie: Temple 30mm, Velocity RDA, TF-RTA(G2+G4), Griffin 25 + dziesiątki innych... W planach: - Brak pomysłów na setupy?: Instagram
Tak,jest OK. Natomiast mam kolejne pytanie,czy to jest normalne że na Ni200 na zablokowanym atomizerze zmienia się oporność? http://youtu.be/q9DDYodTZ50
Shevy pisze:Dopadl mnie problem temp protection ,jak na poczatku bylo ok tak teraz bobry , temp protection . Moze grzalki z ni tak szybko sie wypalaja i stad takie reakcje ?
Niedokręcona grzałka, pin, brak odstępów, kalibracja na ciepło, hotspoty to możliwe przyczyny.
Grzałka spokojnie wytrzyma dziesiątki ml lq. Oczywiście, gdy jest dobrze wykonana (wyżej) i nie przesadza się z ustawieniami.
Co oznacza brak odstępów? Ja swoje niklowe grzałki zwinąłem ciasno zwój przy zwoju, to coś nie tak? Mają być z odstępami, rzadkie? Odstępy niędzy sztachnięciami?
Transport mam jakiś sowity faktycznie, liquid schodzi szybciej. Mam inną watę i ciasno siedzi w grzałkach, wcześniej miałem luźno. Jest zależność : bardziej zbita wata- większy transport?
Ostatnio zmieniony 09 paź 2015, 00:47 przez Herrwolf, łącznie zmieniany 1 raz.
Zasilania: eVic VTwo, Nemesis, Kato Plac, Hcigar VT133, VT75, FatSnowWolf, 4 NINE, SMOK Fury-S Mega, SMOK Guardian III. Parowniki: Zephyrus V1, Hurricane, Gobliny mini: (V1, V2, V3), Kajtki: (Lite plus, V4, V5, Lite 26650), Derringer, Billow v2, OBS Crius, Mutation v4, Lemo Drop, Griffin 25, TGT III, Rose V3, Merlin Własne grzałki i samogony
Nigdy nie miałem problemów na 60w, po prostu od razu jest para. Skromny setup ni200 0,3mm 7-9 zwojów.
Co do odstępów, to miałem na myśli między zwojami, wtedy nie ma hotspotów. Przy braku odstępów nie wyeliminujesz ich i może skakać oporność, a TC oszaleć.
jch-root pisze:@TooCruel - też tak niegdyś (kilkanaście dni temu ) myślałem, popraw transport e-liquidu, powinno być OK - na przekór opisanym problemom z rezystancją bliską (troszki większą) lub równą 0,05 om
Większy problem miałem ze skokami rezystancji na niektórych setupach, czy też zawyżoną rezystancją(brakiem chmury)... po czym przekręcenie na sig 150w tc i wszystko działa jak należy.
Nie tylko Ty masz taki problem, u mnie niestety też występuje. Robię elegancki setup na subtanku, przykręcam do miniacza wyskakuje info o nowej grzałce 0,15 ( taką najbardziej lubię ) wybieram nową grzałkę i blokuje oporność, powapuje trochę smak jak i chmura po prostu bajka potem odstawiam sprzęt i wystarczy że trochę ostygnie i oporność zmienia się na 0,11 mimo że jest zablokowana. Pomaga choć nie zawsze odkręcenie parownika, odblokowanie oporności i wybranie nowej grzałki niestety nie zawsze info "new coil" chce wyskoczyć, trochę to irytujące się robi..
Mutango pisze:Coś musi być nie tak ze stykiem, na drodze od sprężynującego pina moda, poprzez pin parownika, aż po śrubki mocujące drut niklowy...
Sprawdziłem wszystko po kolei, nawet pin w subtanku papierkiem ściernym został liźnięty, drut przykręcam dookoła śrubek i nadal to samo. Wina może być w tym że parownik troszkę się giba nawet jak jest wkręcony do końca, wygląda to tak jakby gniazdo w boxie było trochę krzywe
rafik87 pisze:Wina może być w tym że parownik troszkę się giba nawet jak jest wkręcony do końca, wygląda to tak jakby gniazdo w boxie było trochę krzywe
Coś w tym może być. Jak się giba, to znaczy że jest luz na gwincie, a na gwincie musi być styk, również tak samo dobry jak styk na pinie plusowym. TC nie znosi niepewnych połączeń elektrycznych, bo wtedy wariuje.
Wszystko super działa jak już poprzednicy pisali. Z updatem sobie poczekam bo nie widzę potrzeby Większych mankamentów na szybko nie stwierdziłem. Jedna lekko irytująca sprawa: dość płytki gwint (derringer ma 0.5mm szczelinę, magma 1.5mm). Chyba, że moja definicja "do oporu" jest inna niż konstruktorów tego zasilania.
(\__/) (O.o ) (> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
Hmmm, magma to wiadomo, że ma bardzo długi gwint i pin. W derringerze jest sporo krótszy ale szparka zostaje. A jaki powinien być plus minus skok pinu w tym boksie? U mnie to ok. 1mm.
(\__/) (O.o ) (> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
Skinner pisze:Hmmm, magma to wiadomo, że ma bardzo długi gwint i pin. W derringerze jest sporo krótszy ale szparka zostaje. A jaki powinien być plus minus skok pinu w tym boksie? U mnie to ok. 1mm.
Skok pinu - 1mm (nie więcej) Mój klon Derringer'a dokreca się na płasko (bez przyłożenia zbyt dużej siły i pomimo wystającego pinu (+) parownika o ~1mm ).
dpiast6 pisze:Dziś doszedł mój evic mini. Mam pytanie o element wskazany na zdjęciu. Jest to jakaś licha, pomarszczona, upaćkana miejscami na złoto luźna gumka (uszczelka?). Znajduje się między czarnym plastikiem w którym osadzony jest pin a gwintem.
Chodzi o brak uszczelki, a nie docięcie do kwadratu:) ... tam w tej szparze powinna być niestety uszczelka... = mody produkowane masowo, więc czasem takie buble produkcyjne się zdarzają. Jak chcesz to reklamuj.
Pyt: Zauważyliście jakieś inne zmiany oprócz 75W?
Ostatnio zmieniony 14 paź 2015, 16:22 przez TooCruel, łącznie zmieniany 1 raz.
Garaż(topka): Mody: VT133, NX75, IPV5, Spartans, RX200(lift/fix) W terenie: EHpro Morph x2, TFV8(RBA-16), Merlin, Gemini Mega Stacjonarnie: Temple 30mm, Velocity RDA, TF-RTA(G2+G4), Griffin 25 + dziesiątki innych... W planach: - Brak pomysłów na setupy?: Instagram
Mam takowy (1A) od Milda Jeszcze nie znam dnia ani godziny zakupu nowej ładowarki, więc obecna musi mi wystarczyć- w końcu ponad dwa lata starczała.
-- [scalono] 16 paź 2015, 07:35 --
Wysłałem do Joye maila z pytaniem, jaka jest różnica pomiędzy HW 1.03, 1.05, 1,1. Dziś otrzymałem odpowiedź:
Dear friend, Thanks for your email and sorry for the delayed reply. The HW versions show the different batches of screen. It will not affect your normal use. Hope you enjoy your vaping. Best wishes!
To tak gwoli informacji...
Nie ma rzeczy niemożliwych. Na niektóre potrzeba tylko trochę więcej czasu.
mironiusz pisze:Czy ładnie liniowo wam znika wskaźnik naładowania, czy jest tak, że powiedzmy od 1/3 poziomu do zera to już jest moment?
@mironiusz takie zachowanie nie ma nic wspólnego z oprogramowaniem, przeważnie ogniwa o wysokim prądzie rozładowania trzymają napięcie prawie do samego końca potem spada ono gwałtownie.
Też tak mam z ogniwami, 40/60A ale jak założę efesty albo LG to wskaźnik spada prawie liniowo.
Mam i ja Mimo, iż zapierałem się, że nie kupię więcej moda z wyświetlaczem (muszę zakładać okulary żeby coś odczytać ) wygrała ciekawość TC. Wczoraj testowałem tylko na Kanthalu, i jest dobrze. Dziś ukręciłem na Ni200 od UD grzałkę do drippera. Wyszło 0,09Ω. Opór "zablokowany" na zimnej grzałce. I... co dalej? Ustawiłem temp. na 220st. C, moc na 30W. Po "odpaleniu" temperatura ładnie rośnie, co chwilę włącza się "Temp protection" (to chyba dobrze), ale moc spada i waha się w okolicy 5W. Niby smak jest, chmurka jest (choć mogłaby być większa). Ale o co chodzi z tymi watami?
Gdy jeszcze byłem posiadaczem tegoż cudaka, zauważyłem (przynajmniej u siebie) taką przypadłość, że eVic zaczynał się zbierać, dopiero przy temperaturze 240-260*C. Spróbuj poeksperymentować z podwyższeniem temperatury.
No i stało się mój evic mini zaczyna wariować, sprawa wygląda następująco, najczęściej te przypadłości trafiają się przy pierwszym wybudzeniu lub wymianie na świeżego akusa: - Po naciśnięciu "spustu" nie podaje napięcia i ikona baterii jest pusta, pomaga następne kliknięcie czasami jeszcze jedno - W trybie uśpienia poprzez naciśnięcie "spustu" nic się nie dzieje, box nadal zostaje uśpiony, następny klik wybudza go i evic pracuje prawidłowo - Po naciśnięciu "spustu" podaje napięcie przez 2-3 sekundy po czym nagle przechodzi w tryb uśpienia, po ponownym kliku działa już prawidłowo
Chciałbym podkreślić, że te objawy zdarzają się kilka razy w ciągu doby, raz box działa dobrze a raz wyskakuje z jednym z opisanych objawów i tak jak wspomniałem wcześniej występują przy wymianie na świeżego akusa i przy pierwszym wybudzeniu po przerwie w wapowaniu. Jak uda mi się zrobić zdjęcia i filmy to zamieszczę.
A tak z czystej ciekawosci zapytam , probowal ktos juz rozebrac evica? Znajomy ma lekko zalana glowice, odkrecil dwie srubki pod ogniwem ale nadal cos trzyma i odpuscil, bo jak stwierdzil "na sile nie bedzie rozbieral".
Rozbieralem evica. Więc tak trzeba odkręcić śrubki pod akumulatorem i delikatnie wyciągać ten plastik, na zmianę raz od góry a raz od dołu. Uważaj żeby nie urwać kabla do pinu +. Mi się to zdążyło zrobić W pinie + trzeba też uważać na sprężynkę która potrafi wyskoczyć przy wyciąganiu całej elektroniki z metalowej obudowy Pozdrawiam
rafik87 pisze:Jak na razie od 17:00 żaden z kwiatków mi się nie pojawił, a od tego momentu opędziłem już 2 zbiorniki w subtanku mini, wgram mu jeszcze raz najnowsze oprogramowanie i niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba, zawsze jest jeszcze gwarancja
A ja bym właśnie proponował wgrać 1.10 i przez jakiś czas poobserwować czy na innej wersji softu też się dzieją takie zjawiska...