EPF
Awatar użytkownika
By mironiusz
#1476447
Tylko na OSX10, Win 8, 8.1 oraz 10 słabo ten program się sprawdza ;)
Ale skoro Haze nie aktualizował to ma 1.0, pod 1.1 może być tylko i zdecydowanie lepiej w wykresach.
Ostatnio zmieniony 24 wrz 2015, 21:18 przez mironiusz, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By koniu123
#1476449
@Haze 20xklik na wyłączonym evicu.

Używam od ponad 2 tyg i muszę przyznać że nie mogę się oderwać. *CZAJNICZEK* Jak za 200zł to super zasilanie. Jestem ciekaw czym różni się HW 1.00 od 1.03?
Awatar użytkownika
By mironiusz
#1476454
koniu, tym 20stoklikiem nie sprawdzisz FV
A co do HW 1.0 a 1.3, często nowszy nie oznacza lepszy, producent z czasem szuka oszczędności na podzespołach, z płytami głównymi do PC można się przejechać na tych "nowszych lepszych"
Awatar użytkownika
By Haze
#1476463
Skoro trzeba do tego ściągać soft to nie w tej chwili... Jakoś nie widzę co jeszcze można by polepszyć więc nie mam parcia (a lepsze często bywa wrogiem dobrego :mrgreen: )
Awatar użytkownika
By mironiusz
#1476471
Dobra, ja przepraszam najmocniej, faktycznie 20stoklik pokazuje wersje softu a nie HW
Znów się zamotałem... *SMOKEKING*

Czyli potwierdza się przypuszczenie, że Haze na starym sofcie zachwala klocka :)
Na 1.1 modzik dopiero dostaje 2giego życia.

Jestem ciekawy co wyjdzie po updejcie w wykresach :D
By Shevy
#1476509
Jak z wytrzymaloscia tego evica na upadki ,lakier trzyma sie przyzwoicie ? Mam ostro styranego cloupora ,maly niejedno przezyl przez co wyglada juz nieciekawie ,ale dziala jak nowy przez to nie chcialbym kupic ,,plastikowej" zabaweczki. ;) W evicu mozna ladowac i palic jednoczesnie ?
Awatar użytkownika
By mironiusz
#1476534
Cloupor jest solidniejszy, bardziej się odkształci niż pęknie obudowa po upadku...
Ale evickovi nic nie brakuje, jest lżejszy, wydaje się być delikatniejszy, twardszy stop i bardziej kruchy.
A co do wytrzymałości na upadki, kupuj- testuj, wklejaj fotki po upadku :)
By Shevy
#1476539
Kupie przetestuje ,nawet szybciej niz myslalem ,wlasnie gwint ukrecilem w clouporze :D No wlasnie jak w evicu z gwintem , jakies objawy ruszania sie ? Czy jest solidnie sie trzyma w srodku ?
By devnull
#1476546
Gwint jest solidny, upadł mi kilka razy z ciężkimi i długimi parownikami - jedyny problem że pewne parowniki mogą rysować farbę wokół gwintu. Wystarczy delikatnie dokręcać.
Awatar użytkownika
By czubatek123
#1476596
Czy komuś też skacze oporność na zablokowanej grzałce? Mam zrobioną aktualizację do 1.10. Na 1.03 mi nie skakała oporność na wciśniętym Fire.
Awatar użytkownika
By Cudak
#1476613
czubatek123 pisze:Z tego co pamiętam na sofcie 1.03 nie robiło czegoś takiego.

Nie robiło, ale w tym update dodali taką "rzecz" ;-)

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By Mutango
#1476771
mironiusz pisze:Ale skoro Haze nie aktualizował to ma 1.0, pod 1.1 może być tylko i zdecydowanie lepiej w wykresach.

A co może być jeszcze lepszego na tym wykresie? Ludzik Balum Balum wyskoczy? :lol:
Awatar użytkownika
By jch-root
#1478556
Czesio chce sobie sprezentować owego modzika :D Mam tylko jedną zagwozdkę - jakiej średnicy drucik ni200 kupić (0,2 czy 0,3), podpowiecie? Czesio dopiero chce zacząć przygodę z tc :piwo
Ostatnio zmieniony 27 wrz 2015, 20:45 przez jch-root, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By chudy131080
#1478560
Osobiście używam 0.4.BTW na cieńszym można uzyskać wyższą oporność?

Wysłane z LG G Flex 2
Awatar użytkownika
By Haze
#1478567
jch-root pisze:... jakiej średnicy drucik ni200 kupić (0,2 czy 0,3), podpowiecie?

Zależy jakie grzałki preferujesz - na drucie 0,3mm 10 zwojów na trzpieniu 2,5mm daje około 0,1 ohma ...
By palacz89
#1478707
MShR pisze:Co do aktualizacji do wersji 1.10 - znalazłem jeszcze jeden bardzo ważny upgrade - mianowicie po zablokowaniu nastawu mocy i wymianie baterii, ustawienie to zostaje zapamiętane, a nie jak w wersji poprzedniej wyzerowane :)

Tak mnie to ucieszyło, ze aż musiałem o tym napisać ;) :beer:


Doszła jeszcze jedna opcja-3x klik lewym przyciskiem na zmianę funkcji na sam dół dajemy i raz przyciskiem w prawo, pokazuje się funkcja Current.

I teraz pytanie do Was to jest chwilowe rozładowywanie baterii czy oporność w amperach?

-- [scalono] 28 wrz 2015, 00:21 --

ramti pisze:Pewne osoby pisały o tykaniu elektroni boksa jak się przyłoży do ucha, lecz ja tego w moim nie doświadczyłem wersja softa 1.03 i jeszcze nie robiłem aktualizacji.
A i stan rozładowania baterii można sprawdzić prosciej w trybie bypass ;).


Ja zaktualizowałem do 1.10. Tykanie również u mnie nie występuje.
Awatar użytkownika
By selol
#1478717
palacz89 pisze:I teraz pytanie do Was to jest chwilowe rozładowywanie baterii czy oporność w amperach?


Nie mam Evic-a, więc się przyczepię do pytania. Jak oporność może być wyrażana w amperach ? Sprecyzuj
Awatar użytkownika
By Ceberebek
#1479875
kaptur2 pisze:Do mnie również przyszedł gumiak, leży bardzo dobrze.




Moje też dzisiaj dotarły ;)
I jednak ładniejsze :mrgreen:
Guma faktycznie grubsza niż do D2



By Shevy
#1479915
Tez stalem sie posiadaczem evica . Pierwsze wkrecenie subtanka do odczuwalnego oporu ,spasowanie idealne ,ale widac minimalne ruchy subtanka , odkrecilem podlozylem gumowa uszczelke z subtanka co wyglada nawet ciekawie ,ale po drugiej probie wkrecenia bez uszczelki docisnieciu porzadnie jest zero luzow .

Porownujac do cloupora ktory jest bardzo dobrym boxem :
-wyswietlacz jest duzy i czytelny
-przyciski klapka sa idealne bez luzow ,brzeczenia
-gwint jest lepiej umiejscowiony ,atomizer nie opiera sie bezposrednio na gwincie , w evicu jest on schowany
-pin + (dociskajacy) bateri jest ruchomy ,czuc ze siedzi tam gruba sprezyna , w clouporze pin -(dociskajacy) jest z blaszki ktora potrafi sie dogiac i robic luzy na baterii (wystarczy jest odgiecie i jest git) .
-ciekaw jestem czy w moich rekach wytrzyma dluzej jak cloupor ,w ktorym uwalilem gwint;)

Mam wersje biala (mam nadzieje ze mniej bedzie widac rysy) , sadzilem ze bedzie wygladac plastikowo ,ale nie to jedynie efekt zdjec . W pl sa juz gdzies dostepne silikony ?
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
By Freshprince
#1480189
Dzieńdobry Wszystkim :)

Idzie do mnie kurier z eVic'iem ...
Zacząć od upgrade softu ?
Czy moge poprostu z obecnego mechanika przekrecic kayfuna na niego i odpalić czy musze czysty setup zrobić zeby zablokować tę oporność?
Dodatkowo z waszego doświadczenia... przy oporności 0,8 ile ustawic W ?
Awatar użytkownika
By Haze
#1480191
Freshprince pisze:Zacząć od upgrade softu ?

Popal trochę bez upgradu, przynajmniej potem będziesz wiedział czy warto było upgrejdować...


Freshprince pisze:Czy moge poprostu z obecnego mechanika przekrecic kayfuna na niego i odpalić czy musze czysty setup zrobić zeby zablokować tę oporność?

Nie musisz, tylko pamiętaj żeby eVic był w trybie VW (w pierwszej linii wyświetlacza moc w watach a nie temperatura)


Freshprince pisze:Dodatkowo z waszego doświadczenia... przy oporności 0,8 ile ustawic W ?

Zacznij od 10 i leć do góry, do 15W powinieneś spokojnie dojść, dalej to zależy od konfigu, może do 20W dobijesz.
Awatar użytkownika
By Gwido67
#1480264
Faktycznie, Evic w tej odsłonie to bardzo wdzięczne zasilanie. Na razie testowane jedynie w trybie VW sprawuje się nad wyraz dobrze - prosty interfejs użytkownika, niewielkie rozmiary przy zachowanej solidności budowy, dobre spasowanie elementów, "przyjemny" bezpeekowy prąd (co zresztą pokazywał już Adam na swoich wykresach), brak przesadnego apetytu na zgromadzony w akumulatorach prąd. Testy na Ti i Ni200 w toku ;)

Fotka z KLite+



Fotka z Crown



Zdecydowanie zadowolony *CZAJNICZEK*

Pozdrawiam
Grzegorz
By Shevy
#1480890
Mam pytani odnosnie kontroli temperatury ,jest to dla mnie nowosc ,wiec tak ,ukrecilem grzalke z ni200 ,pokazuje 0.12oma . Ustawiajac kontrole temperatury w menu musze ustawic jakas wartosc wat ,a palac moge regulowac temperature ,wiec pytanie dotyczy zaleznosci w paleniu np.20w 200stopni a 50w 200stopni . Im mniej wwat to wieksza hmura na dajej temperaturze lub mniej wat moge wapowac na wiekszej temperaturze ? Jakie sa otymalne ustawienia dla 0.12 om ?

I jak sie obraca ekran ?:)
Awatar użytkownika
By amisiek1969
#1481013
Shevy pisze:Mam pytani odnosnie kontroli temperatury ,jest to dla mnie nowosc ,wiec tak ,ukrecilem grzalke z ni200 ,pokazuje 0.12oma . Ustawiajac kontrole temperatury w menu musze ustawic jakas wartosc wat ,a palac moge regulowac temperature ,wiec pytanie dotyczy zaleznosci w paleniu np.20w 200stopni a 50w 200stopni . Im mniej wwat to wieksza hmura na dajej temperaturze lub mniej wat moge wapowac na wiekszej temperaturze ? Jakie sa otymalne ustawienia dla 0.12 om ?

I jak sie obraca ekran ?:)
Ja ustawiam całkiem inaczej (trochę czasu mi zajęło, za nim do tego doszedłem).
Na początku ustawiam temperaturę na maxa. Moc dość nisko. Podnoszę moc jak w modach VW, do czasu kiedy najbardziej mi odpowiada/najlepiej smakuje i wtedy dadaję jeszcze 2W więcej. Następnie wracam do ustawień temperatury i ustawiam 220-240°C, żeby nie spalić waty. Korektę tego zakresu przeprowadzam w czasie chmurzenia do wartości najbardziej mi pasujących smakowo.
Po takich ustawieniach, gdy zadziała kontrola temperatury, to wiem, że knot jest za suchy i trzeba uzupełnić baniak, lub zużył się nośnik i trzeba go wymienić.

Przesuszanie knota powoduje bardzo szybkie zabrudzenie grzałki nagarem.

________________
Tapa tapa z es piątki.
Awatar użytkownika
By Cudak
#1481027
Miałem problem już z pierwszym setup-em na tytanie i mimo że był zrobiony wczoraj, to coś mi nie pasowało od samego początku (bardzo szybko temp. protection) i stwierdziłem, że zrobię nową grzałkę, bo tamtą robiłem na szybkiego. Niestety to nie pomogło. Pojawiła się sugestia zrobienia grzałki z odstępami, więc nakręciłem nową - też bez efektu i w dalszym ciągu temp. protection po chwili.
Napisałem w temacie z tytanowymi grzałkami, co mi pomogło, ale zamieszczę też tutaj, bo może się to komuś przydać:
Zrobiłem grzałkę z odstępami i niestety było to samo. Pomogło co innego *BOR*
Dla potomnych, którzy mają takie problemy, że eVic wykrywa większą temperaturę zimnej grzałki i włącza się temp. protection:


Polecam obejrzeć od ok. 3min. 20sek. do końca ;-) U mnie to pomogło i teraz jak grzałka jest zimna, to startuje od 21°C *CZAJNICZEK*


Mam nadzieję, że jak ktoś ma podobne problemy na miniaczu, to właśnie ten filmiki pomoże, jak pomógł mi :beer:
Awatar użytkownika
By TooCruel
#1481099
@Cudak Może to jakieś felerne egzemplarze VT ja miniacza męczyłem setupami(udanymi / nie udanymi) i takich problemów nie miałem. Jedyne co dziwnego zaobserwowałem drastyczne przeskoki TC na niektórych setupach. Np na Zephyrusie przy 25W 250 stopni super chmura piękny smak itd 255 spalenizna... W każdym razie wypróbuję patent z powyższego filmiku.
Awatar użytkownika
By STR
#1481118
Jak zapewne już niektórzy zauważyli nasze zasilanie dąży do jak najniższej oporności grzałki a że pomiar odbywa się w sposób ciągły samo zmienia tą wartość niższą jeżeli taka wystąpiła chwilowo.
Skąd się bierze niską oporność grzałki, wytłumaczenie jest dość proste przy bardzo małych odstępach zwoju drutu liquid powoduje zmianę wartości oporności na niższą.
Proponuje mały eksperyment aby sprawdzić oporność zimnej grzałki bez knota oraz tą samą oporność po założeniu knota i porządny nasączeniu.

Wysłane przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By Cudak
#1481131
@TooCruel Filmik pokazuje VT, ale ja mam miniacza ;-) Może na niklu problem rzadziej występuje lub nie pojawia się wcale - nie sprawdzałem. Ja mam tak na tytanie i - przeszukując Internet - zorientowałem się, że nie tylko ja... Dzieje się dokładnie, jak napisał STR i fakt ten jest irytujący. Wg mnie jest to błąd w oprogramowaniu urządzenia, bo po coś jest te blokowanie oporności - a w chwili obecnej wg mnie to po prostu nie działa, skoro opór grzałki ustawiany jest automatycznie na niższą napotkaną wartość.

@STR Próbowałem grzałki z odstępami - teraz taką mam (może jeszcze za małe odstępy) i problem cały czas występuje. Muszę spróbować z większymi odstępami, ale automatycznie mniej zwojów będzie, więc - jeśli to pomoże - będę musiał zmienić drut, albo dać sobie spokój z VT

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By Cudak
#1481157
Napisałem do Joyetech-a w sprawie zmniejszącej się oporności w Ti mimo zablokowanej grzałki. Generalnie wszystko opisałem. Zobaczymy, co odpiszą (o ile w ogóle).

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By jch-root
#1481177
Jeśli dobrze zrozumiałem, aby uniknąć problemów z TC w tym zasilaniu, należy podpiąć atomizer z uzbrojoną (w nośnik) i zakropioną grzałką. Jeśli jestem w błędzie, proszę o "naprostowanie" :cygaro:
Awatar użytkownika
By Freshprince
#1481419
Macie link do ostatniego fw?
Awatar użytkownika
By jch-root
#1482304
Podzielę się z Wami moimi pierwszymi spostrzeżeniami, po kilku dniach używania niniejszego zasilania. Do zabawy użyłem atomizera "Lemo 2" oraz drutu ni200 28ga (0.32 mm). Pierwszy mój niklowy setup (grzałka tradycyjna), według pomiarów e-Vic'a - 0,10Ω (knot nasączony, baniak napełniony przed pierwszą instalacją w modziku). Zadałem temperaturę: 220°C, moc maksymalną ustawiłem na 45W - chmurka kiszkowata, zero kopa, no to podkręcam grzanko do 250°C - nadal nijako, nie poddaję się 270°C - zaczyna być lepiej :|. Pomyślałem, że coś skopalem, po opróżnieniu baniaka ukręciłem następną grzałkę, o takich samych parametrach - 0,10Ω, nadal brak zadowalających efektów (podkręcenie mocy do 60W nic nie zmieniało). Do trzech razy sztuka, zasięgnąłem lektury i stworzyłem grzałkę o rezystancji 0,16Ω - pełnia satysfakcji, nawet przy 200°C :roll:

Podsumowując, w moim przypadku - im wyższa rezystancja, tym lepiej, tylko czy tak być powinno (gdzie upychać te zwoje, nie wspominając o dualu)? Mam nadzieję, że pojawi się firmware naprawiające opisaną przeze mnie niedogodność. :cygaro:

Pozdrawiam *CZAJNICZEK*
Awatar użytkownika
By smokehead
#1482321
Chcę uczulić wszystkich subtankerów na ni200. Zauważyłem coś takiego, że jak przykręce subtanka i jak mocno bym tego nie zrobił to przy użyciu małej siły moge go fizycznie pokiwać na boki na evicu, a wszystko przez dłuższy i bardziej pełny gwint z bardziej wystającym plusem niż np w crow lub billow v2 które siedzą bez żadnego telepania. Co za tym idzie? A no to że gdy mamy build na ni200 po przykreceniu subtanka z różnym oporem nie wiem od czego to dokładnie zależy(bo oporność jest odczytywana tak samo) ale tc działa inaczej, w moim przypadku gdy przykrece lżej i dam 200c to temp na modzie praktycznie nie dochodzi do 200c - chyba że dłużej przytrzymam, ale podczas wapowania DELIKATNIE temperatura idzie sobie w góre i czesto waha się na ok 195c, a gdu dokrece go ciut mocniej wcisne fire momentalnie potrafi wyskoczyć Temp protection. Być może nie u każdego tak to wyglada, ale pamiętam że wiele osób pisało że subtank wkręca się z oporem i to jest właśnie to. żeby poprawić tą sytuacje podpiłowałem na papierze ściernym(1500) delikatnie pin + i musze przyznać że od razu jest zauważalna poprawa w działaniu TC i stabilności parownika. Tyle ode mnie.
By Shevy
#1482382
U mnie subtank przy pierwszym wkreceniu delikatnie kiwal sie na boki ,odkrecilem i skrecilem porzadnie i teraz siedzi mur beton . Pierwszy steup ni200 0.3mm/3mm jakies 7 zwojow jak dobrze pamietam . 0.13 oma . Chmura wielka ,na poczatku do smaku nie moglem sie wypowiedziec bo wlalem swiezy samogon , teraz sie przegryzl i smak i chmura sa dobre i duze . Ale reasumujac przytrafil mi sie problem ze chmura zaczela spadac , odkrecilem parownik ,fire ,wkrecilem wybralem nowa grzalke i smiga jak ta lala (jest opisane na poprzedniej stronie) .
Awatar użytkownika
By jch-root
#1482582
U czesia, również brak objawów kiwania w przypadku użycia atomizera "Subtank mini". Natomiast mogę potwierdzić niedołężność oprogramowania moda o którym tu mowa, w kwestii obsługi grzałek niklowych o rezystancji mniejszej lub równej 0,1Ω (przynajmniej w przypadku egzemplarza posiadanego przeze mnie) :piwo :cygaro:
Awatar użytkownika
By TooCruel
#1482835
kaptur2 pisze:Chcę uczulić wszystkich subtankerów na ni200. Zauważyłem coś takiego, że jak przykręce subtanka i jak mocno bym tego nie zrobił to przy użyciu małej siły moge go fizycznie pokiwać na boki na evicu, a wszystko przez dłuższy i bardziej pełny gwint z bardziej wystającym plusem niż np w crow lub billow v2 które siedzą bez żadnego telepania. Co za tym idzie? A no to że gdy mamy build na ni200 po przykreceniu subtanka z różnym oporem nie wiem od czego to dokładnie zależy(bo oporność jest odczytywana tak samo) ale tc działa inaczej, w moim przypadku gdy przykrece lżej i dam 200c to temp na modzie praktycznie nie dochodzi do 200c - chyba że dłużej przytrzymam, ale podczas wapowania DELIKATNIE temperatura idzie sobie w góre i czesto waha się na ok 195c, a gdu dokrece go ciut mocniej wcisne fire momentalnie potrafi wyskoczyć Temp protection. Być może nie u każdego tak to wyglada, ale pamiętam że wiele osób pisało że subtank wkręca się z oporem i to jest właśnie to. żeby poprawić tą sytuacje podpiłowałem na papierze ściernym(1500) delikatnie pin + i musze przyznać że od razu jest zauważalna poprawa w działaniu TC i stabilności parownika. Tyle ode mnie.


Subtank i Zephytus zaliczyły u mnie szlifa na pinie już po wyjęciu z pudełka, więc obstawiam że to kwestia powtarzająca się u wielu producentów:)
Awatar użytkownika
By amisiek1969
#1483307
Nie wiem co tak ciekawego widzicie w zasilaniu, gdzie nowy soft pojawia się częsciej, niż aktualizacje Windowsa? :kulam
Wg mnie to tylko świadczy o niedopracowaniu urządzenia i pośpiechem z wprowadzeniem go do sprzedaży. *BOR* Później niech użytkownik się 'buja" z aktualizacjami i zachwyca wprowadzanymi poprawkami.
Dla mnie to żaden rarytas.
Dla mnie sprzęt powinien być dopracowany już w momencie jego wprowadzenia do obrotu i nie powinien wymagać łatania błędów w czasie użytkowania, jak to ma miejsce we wspomnianym wcześniej Windowsie.
Takie aktualizacje powinny się pojawiać tylko dla osób chcących wyciągnąć coś więcej z posiadanego sprzętu, lub chcących mieć dodatkowe opcje w posiadanym urządzeniu.

PS. Aktualizacje, zmiana softu itp. nie są mi obce, jednak jestem przeciwnikiem takiego działania. Zawsze w trakcie aktualizacji istnieje możliwość niepowodzenia ze skutkiem nieodwracalnym. Np.: zawieszenie się programu w nieodpowiednim momencie i wtedy uzyskujemy kupkę złomu niezdatnego do użytku.
Bo czy gwarancja obejmuje własnoręczne aktualizacje?

Rozumiem sytuacje, gdzie podłączamy urządzenie pod komputer i wtedy następuje automatyczna aktualizacja. Nie mamy na to wpływu. Ale samodzielne instalowanie nowego softu, to już opcja tylko dla wtajemniczonych. Często łatwa do wykonania, ale zawsze posiadająca możliwość niepowodzenia.

Co myślicie na ten temat?

________________
Tapa tapa z es piątki.
Awatar użytkownika
By Haze
#1483316
@amisiek <- w zasadzie racja ale z jednym zastrzeżeniem - używam VTC od dwóch tygodni i nawet nie przeszło mi przez myśl jakieś aktualizowanie softu bo wszystko działa OK. Tak że według mnie dostajemy moda w pełni funkcjonalnego, a te upgrady to może ... polityka firmy? Żeby pokazać jak to oni dbają o klienta? Nie wiem ...
By devnull
#1483320
Czym innym jest test oprogramowania na pewnej małej zamkniętej grupie osób niż masowa produkcja w milionach - słuchanie użytkowników i ulepszanie oprogramowania tak aby dopasować się do nowych trendów. Oprogramowanie eVic vtc-mini było stabilne od początku, tutaj wprowadza tylko kilka nowych rzeczy dla zainteresowanych.
Awatar użytkownika
By jch-root
#1483326
@amisiek - czesio jest rad, że producent w/w zasilania, dał możliwość aktualizacji oprogramowania. Wielu innych twórców "zacnych" zasilań naszych parowników, odpuściło sobie tę formę "poprawy jakości obsługi klienta" :cygaro:
Ostatnio zmieniony 03 paź 2015, 20:07 przez jch-root, łącznie zmieniany 3 razy.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 21

Dzień Dobry, Czy do otworzenia sklepu stacjonarne[…]

https://www.vapepoland.pl/wp-content/[…]

https://www.vapepoland.pl/wp-content/[…]

https://www.vapepoland.pl/wp-content/[…]

UWAGA! Na blogu Starego Chemika BARDZO WAŻNE informacje! Dotyczą zdrowia i życia.