EPF
Zdrowotne aspekty e-palenia.
By creativ07
Cześć, znalazłem pierwsze lepsze forum na temat e papierosów żeby moc się dowiedzieć czy można palic nie tracąc na zdrowiu? Mówię to jako osoba nigdy nie paląca czegokolwiek i czy istnieją jakieś olejki które nie będą miały żadnych negatywnych skutków co do zdrowia?
Wiem ze są olejki np 0 nikotyny ale jak z reszta substancji?- jedynie zależy mi na smaku a nie na „potrzebie zapalenia”
Wiem jestem totalnie zielony ale pomóżcie
By Krasnal45
creativ07 pisze: czy można palic nie tracąc na zdrowiu?

Nie!
creativ07 pisze: czy istnieją jakieś olejki które nie będą miały żadnych negatywnych skutków co do zdrowia?

Nie!
creativ07 pisze: jedynie zależy mi na smaku a nie na „potrzebie zapalenia”

Landrynki, owoce, naturalne soki....
Awatar użytkownika
By Nikotynos
Ki diabeł?! jakaś nowa gimbazowa choroba cywilizacyjna: silna potrzeba smakowania różnych smaków ze wszystkich dostępnych źródeł ? wtf, a co ze smakiem rozsądku.
By azael
Nikotynos pisze:a co ze smakiem rozsądku.

Nie znają. Wszystko zawsze ktoś za nich ogarniał, po co rozsądek.
By mattoid1973
Tak już pomijając fakt głupich pytań, to powiedzcie Panowie, gdzie był Wasz rozsądek, gdy zaczynaliście palić papierosy. Z tego akurat nie powinniście się nabijać.
Awatar użytkownika
By PucH2
Dobra zabawa była tam gdzie palili. Do dziś tak jest. Nic jednak z zdrowiem nie miało to wspólnego. Drugi powód to że była to jedyna dostępna tak tanio rozrywka za wyjątkiem alkoholu. A pito wtedy nie wylewając za kołnierz.
Dziś wybór rozrywki jest ogromny i jeszcze reszta zostaje porównując do analogów.
By Krasnal45
@mattoid1973
Oczywiście, że byliśmy głupi i bez rozsądku. Mądrość i rozsądek przychodzą z czasem, czasem za późno. Ja wcale się nie wypieram, wręcz przeciwnie, jestem tu i teraz żeby o tym pisać. Jeżeli choć jedna owieczka z tego stada baranów wyciągnie z tego naszego pisania jakieś wnioski, to już nawet dla tej jednej owieczki warto było...