EPF
Zdrowotne aspekty e-palenia.
By wonskji
#592648
Witam.Przedstawię sprawę po kolei i ze szczegółami.
Paliłem analogi około 8 lat.W końcu koszt paczki dziennie mnie zdenerwował,więc zakupiłem volisha ego 3 z clearomierem.Analogi odstawiłem,a volisha pykałem chyba nader często.Spalałem około 2 ml płynu dziennie o mocy 24 mg przez dwa tygodnie,nie licząc dwóch ostatnich dni,w których lałem 18-stkę.Pewnego pięknego wieczoru wszedłem z zimnego podwórka do ciepłego pomieszczenia,po czym doznałem zawrotów głowy uniemożliwiających stanie na nogach.po pół godziny przeszło,ok,nie ma problemu.Frajda zaczęła się następnego dnia,zawroty głowy,przyśpieszone bicie serca,niepokój,uderzenia gorąca,nudności,osłabienie,drgawki.Wieczorem nie wytrzymałem i zabrałem się na pogotowie.Pani doktor ciut zdziwiona ciśnieniem 200 na 90 dała mi coś na uspokojenie i problemu nie ma.Na wieść o możliwości przedawkowania nikotyny e-papierosem lekarze reagowali odpowiedzią w stylu "Ja się nie znam,ja tu tylko zamiatam". Obecnie problem minął nie licząc krótkotrwałych skoków ciśnienia,volisha odstawiłem,choć sięgam znowuż po analogi.Pytanie moje więc brzmi:

Czy mogłem zatruć się/przedawkować nikotynę?
Awatar użytkownika
By szperaczz
#592658
2ml dziennie to trochę za mało by przedawkowac. No i obiawy też nie te. Ale ja się nie znam, nigdy nie przedawkowalem ;)
Awatar użytkownika
By Kszywho
#592677
Mogłeś się zatruć nikotyną. Mogłeś się również zatruć kanapką z dżemam, paprykarzem, sałatką śledziową, wódką, sokiem pomidorowym, wczorajszą kolacją, obiadem, spalinami z auta, wodą z kranu itp.

Jarasz ep prawie 2 lata i jeżeli nie zmieniłeś dawkowania to zatrucie nikotyną jest moim zdaniem mało prawdopodobne.
By taxi
#592680
Spróbuj zmniejszyć nikotynę pal 12stki ja wyjarałem w jakieś 7h ponad 20ml LQ trochę mnie zemdliło puściłem hafta i przeszło ,przy dwóch ml to raczej przyczyna leży gdzie indziej ,może masz uczulenie jakieś na jakiś składnik LQ spróbuj czegoś innego ,zmień dostawcę LQ
Awatar użytkownika
By Tusia
#592685
wonskji a byłeś może wcześniej przeziębiony? Miałeś katar, bolało gardło, ucho, jednym słowem czy miałeś jakąś przechodzoną infekcję?
By wonskji
#592696
Krzywcho,nie dwa lata a dwa tygodnie......

A co do przeziębienia,odczuwałem dziwny ból w prawym uchu,ze względu na charakter pracy bardzo prawdopodobne,że mnie przewiało,miałem gorączkę
Awatar użytkownika
By tara36
#592703
Nie piszesz w jakim jesteś wieku... takie objawy można podpiąć pod przynajmniej kilkanaście znanych mi chorób. Lekarz nie zasugerował przypadkiem zrobienia kompletu badań podstawowych? Niewiele czasu kosztuje, a daje już pewne podstawy do dyskusji i obserwacji. Moim skromnym zdaniem, nie było to zatrucie nikotyną. Ale ja nie jestem autorytetem w tej dziedzinie.
Awatar użytkownika
By tara36
#592722
wonskji pisze:24 lata.Miałem robione kompleksowe badanie krwi...wszystko cacy....

Kiedy miałeś robione? Tusia Cię już naprowadziła na problem...
Awatar użytkownika
By Tusia
#592730
wonskji pisze:Krzywcho,nie dwa lata a dwa tygodnie......

A co do przeziębienia,odczuwałem dziwny ból w prawym uchu,ze względu na charakter pracy bardzo prawdopodobne,że mnie przewiało,miałem gorączkę


No widzisz, dlatego zapytałam bo teraz 13.12 miałam coś podobnego.
Ja jednak wapuję na tyle długo (prawie 3 lata), że byłam pewna, że nie przedawkowałam nikotyny ponieważ, przed wystąpieniem objawów, wychmurzyłam wyjątkowo niewiele liquidu w tym dniu. Gdybym była nowicjuszem być może również winiłabym nikotynę bo to pierwsze skojarzenie.
Również miałam podwyższone ciśnienie (145/95 - być może z powodu stresu, nie wiedziałam co się dzieje) normalnie mam 120/80, olbrzymie zawroty głowy, silne wymioty (jak po solidnym zatruciu alko), światłowstręt.
Trafiłam ledwo żywa na izbę przyjęć szpitala. Po badaniach neurologicznych i internistycznych (łącznie z TK głowy) okazało się, że to zaburzenia pracy błędnika prawdopodobnie poinfekcyjne co się dosyć często ponoć zdarza. W tomografii wyszły zmiany w uchu i zatokach.
Co najśmieszniejsze infekcja, którą wcześniej przechodziłam była wyjątkowo łagodna i wcale się nią nie przejmowałam. Jednak wirus/bakteria swoje robił i dał tego typu powikłanie.
Jeśli bolało Cię ucho, byłeś przeziębiony to być może spotkało Cię to samo co mnie tylko w mniejszym stopniu.

Zapalenie błędnika.
Ostatnio zmieniony 16 gru 2012, 18:50 przez Tusia, łącznie zmieniany 3 razy.
By wonskji
#592733
Badania miałem robione 3 dni temu,zaraz po tej akcji...Na jutro mam jeszcze więcej badań zleconych.
Awatar użytkownika
By tara36
#592754
No właśnie :D Więc zrób je! Podejrzewałam właśnie taką sytuację jaką opisała Tusia :beer:
By kubat2
#592770
wonskji pisze:Witam.Przedstawię sprawę po kolei i ze szczegółami.
Paliłem analogi około 8 lat.W końcu koszt paczki dziennie mnie zdenerwował,więc zakupiłem volisha ego 3 z clearomierem.Analogi odstawiłem,a volisha pykałem chyba nader często.Spalałem około 2 ml płynu dziennie o mocy 24 mg przez dwa tygodnie,nie licząc dwóch ostatnich dni,w których lałem 18-stkę.Pewnego pięknego wieczoru wszedłem z zimnego podwórka do ciepłego pomieszczenia,po czym doznałem zawrotów głowy uniemożliwiających stanie na nogach.po pół godziny przeszło,ok,nie ma problemu.Frajda zaczęła się następnego dnia,zawroty głowy,przyśpieszone bicie serca,niepokój,uderzenia gorąca,nudności,osłabienie,drgawki.Wieczorem nie wytrzymałem i zabrałem się na pogotowie.Pani doktor ciut zdziwiona ciśnieniem 200 na 90 dała mi coś na uspokojenie i problemu nie ma.Na wieść o możliwości przedawkowania nikotyny e-papierosem lekarze reagowali odpowiedzią w stylu "Ja się nie znam,ja tu tylko zamiatam". Obecnie problem minął nie licząc krótkotrwałych skoków ciśnienia,volisha odstawiłem,choć sięgam znowuż po analogi.Pytanie moje więc brzmi:

Czy mogłem zatruć się/przedawkować nikotynę?



Wejdź proszę na wątek liquidy-blue-mist-opinie-t21250.html. Od kilku tygodni palę e-papierosy i miałem bardzo nieprzyjemne skutki uboczne, które, jestem pewien nie są spowodowane nikotyną, a szkodliwymi związkami, które są dodawane do liquidów. W poście tym domagam się od popularnego sklepu udostępnienia wyników badań, jakie rzekomo prowadził nad liquidami.
W moim przypadku były to bóle głowy, otumanienie, obniżenie potencji, senność, podrażnienie krtani. Według mnie może to być rekacja organizmu na "dodatki" w liquidach. Myślę, że w związku z powyższym należy zastanowić się nie tylko nad Blue Mistami, ale nad wszystkimi innymi liquidami ich czystością i bezpieczeństwe.

W niektórych liquidach można nawdychać się octanu etylu lub metylu, którzy może powodować takie objawy.
Awatar użytkownika
By Jamszoł
#592778
kubat2 34 strony do szukania :(
Zapodaj konkretna - proszę





Znalazłem
Ostatnio zmieniony 16 gru 2012, 19:09 przez Jamszoł, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By Tusia
#592784
Tylko, że badania krwi niewiele powiedzą w tej kwestii (co nie znaczy, że dobrze wiedzieć czy wszystko jest w normach, może pokażą że toczył się stan zapalny). U mnie w czasie tego incydentu to żywy lekarz neurolog wybadał co się dzieje swoim młoteczkiem i innymi metodami typowymi dla badania neurologicznego, szkoda, że Ciebie wtedy nikt solidnie nie zbadał neurologicznie na pogotowiu.
Awatar użytkownika
By tara36
#592791
Tusiu nawet w podstawowych badaniach szuka się przesłanek -np. poziom leukocytów świadczący o toczącym się stanie zapalnym :D itp itd. To wstęp i podstawa do dalszych dociekań już specjalisty.
Awatar użytkownika
By Kszywho
#592793
Kszywho pisze:Jarasz ep prawie 2 lata i jeżeli nie zmieniłeś dawkowania to zatrucie nikotyną jest moim zdaniem mało prawdopodobne.

wonskji pisze:Kszywho,nie dwa lata a dwa tygodnie......


Ok. Zwracam honor. Czyli zarejestrowałes się na forum prawie 2 lata temu tak sobie, a ja jestem głupi.
wonskji -Dołączył(a): Pt 07 sty 2011 20:49:10

Maszyna czasu...
post246416.html#p246416
post247768.html#p247768
Urodziny !!!

"Zobacz no, zobacz no, czyje, czyje urodziny[…]

Serpent Mini RTA 3ml

WOTOFO SERPENT Mini RTA Atomizer, is a 3ml rebuild[…]

Kawały i inne śmieszności......

Ceper pyta bacy: -A za co się przebierzecie na sy[…]

WItam Jako iż polecić nic nie można to może słysz[…]