EPF
E-palenie kontra prawodawstwo. Trawnik Attack!
By adgalfa
#1716917
Pani z kiosku powiedziała, że ona ma taką informację, że liquidy obowiązują te same zasady co papierosy. Terazy klient nie może sam sobie po nie sięgnąć ale są ładnie wyeksponowane w witrynie.
Awatar użytkownika
By Nałóg Totalny
#1717176
Tikos pisze:http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/975413,uokik-wyspy-z-e-papierosami-zostana-z-ograniczeniami.html


Ja zwróciłem uwagę na ostatni cytat z artukułu, który ma zapewne zastosowanie do naszego forum w związku z wątpliwościami - co możemy pisać, a czego nie :
cyt.: "...Dodaje, że definicję reklamy należy rozumieć tak, jak to określił Sąd Najwyższy w wyroku z 2 października 2007 r. (sygn. akt II CSK 289/07). Sąd orzekł, że wypowiedź jest reklamą, gdy nad warstwą informacyjną przeważa zachęta do nabycia towaru." - koniec cyt.
By k73
#1718083
Nałóg Totalny pisze:
Tikos pisze:http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/975413,uokik-wyspy-z-e-papierosami-zostana-z-ograniczeniami.html


Ja zwróciłem uwagę na ostatni cytat z artukułu, który ma zapewne zastosowanie do naszego forum w związku z wątpliwościami - co możemy pisać, a czego nie :
cyt.: "...Dodaje, że definicję reklamy należy rozumieć tak, jak to określił Sąd Najwyższy w wyroku z 2 października 2007 r. (sygn. akt II CSK 289/07). Sąd orzekł, że wypowiedź jest reklamą, gdy nad warstwą informacyjną przeważa zachęta do nabycia towaru." - koniec cyt.


Ostatni cytat z bezpłatnego dostępu do tego artykułu chyba.

Wykup sobie za 2,5 pln dostęp do reszty artykułu. Dalej są O WIELE ważniejsze opinie prawników i cytaty z orzecznictwa sądowego.

Krasnal45 pisze:No i ma rację. Byle to były oryginalne, pełne opakowania, a nie imitacje.


Przeczytaj sobie cały artykuł z gazety prawnej nt ekspozycji, to zmienisz zdanie o 360%.
Awatar użytkownika
By aiji
#1718088
Zmieni zdanie dwa razy ;).

Wysłane z mojego SM-N910C
By Krasnal45
#1718151
k73 pisze:Przeczytaj sobie cały artykuł z gazety prawnej nt ekspozycji, to zmienisz zdanie o 360%.

Przeczytałem cały artykuł i zdania nie zmieniam. Po 20 maja przyszłego roku, co najwyżej lekko je skoryguję, a raczej uzupełnię.
Przeczytaj ten artykuł ze zrozumieniem.
Pozdrawiam.
By k73
#1718798
Krasnal45 pisze:
k73 pisze:Przeczytaj sobie cały artykuł z gazety prawnej nt ekspozycji, to zmienisz zdanie o 360%.

Przeczytałem cały artykuł i zdania nie zmieniam. Po 20 maja przyszłego roku, co najwyżej lekko je skoryguję, a raczej uzupełnię.
Przeczytaj ten artykuł ze zrozumieniem.
Pozdrawiam.


Ale ja cię nie zamierzam przekonywać.

Dariusz Łomowski, zastępca dyrektora departamentu inspekcji handlowej UOKiK:
"eksponowanie wyrobów tytoniowych w miejscu sprzedaży na półkach lub w gablocie, choć jest „rozpowszechnianiem wizerunków”, mieści się w granicach prawa do wyłożenia wyrobów przeznaczonych do oferowania konsumentom, a więc realizuje uprawnienie nabywców do informacji."

mec. Łopatek z Kancelarii Prawnej Filipek & Kamiński Sp. k.:
"najlepszym rozwiązaniem dla sprzedawców jest po prostu eksponowanie w gablotach samych produktów bez oznaczenia marek i ich producentów".

Jednak ekspozycja w tym wszyskim to tak naprawdę mało istotna kwestia.

Bo rynek sam się wykruszy, bez kontrolowania jakichś tam wystaw. Bo wątpię, czy większość z obecnych niesieciowych punktów stacjonarnych będzie handlować po 20.05.2017. Realny czas na handel jaki pozostał to nie do 20.05.2017, a tak naprawdę do 08.03.2017.
Awatar użytkownika
By bulit73
#1720071
Ciekawa sprawa jak chcą dalej korzystać z programu lojalnościowego?
Awatar użytkownika
By pawel_aa
#1720081
Jeśli chodzi o wystrój sklepów, to byłem dziś w stacjonarnym punkcie najlepszego sklepu w galaktyce i z zewnątrz nie widać co to za sklep bo cały szyld został profesjonalnie owinięty czarną folią stretch :mrgreen:
Smoant Levin PK-mały,wielki pod

https://i.ibb.co/k3tQNQN/vape-poland[…]

Zastanawiałeś się kiedyś, ile może kosztować najd[…]

UWAGA! Na blogu Starego Chemika BARDZO WAŻNE informacje! Dotyczą zdrowia i życia.