- 19 maja 2016, 21:01
#1656815
Jak mi oddadzą tego co odesłałem i stwierdzą "że to z mojej winy uszkodzenie" to im odeślę notkę, że uciekam do Eleafa, że lepszy sprzęt robią a jak oddadzą nowy/naprawiony to i tak zakupię drugiego iJusta2, lepiej się jednak sprawuje, ile razy upadł (a Mild Wave w ogóle (!)) i działa po dziś dzień, nawet przycisk nie zrobił się "dotykowy" jak w MW... myślałem, że kupię "firmowy" sprzęt to będzie dłużej służył. Tja, myliłem się...
Krasnal45 pisze:Wzięli się na sposób, bo im 99% tych wynalazków wracało
Jak mi oddadzą tego co odesłałem i stwierdzą "że to z mojej winy uszkodzenie" to im odeślę notkę, że uciekam do Eleafa, że lepszy sprzęt robią a jak oddadzą nowy/naprawiony to i tak zakupię drugiego iJusta2, lepiej się jednak sprawuje, ile razy upadł (a Mild Wave w ogóle (!)) i działa po dziś dzień, nawet przycisk nie zrobił się "dotykowy" jak w MW... myślałem, że kupię "firmowy" sprzęt to będzie dłużej służył. Tja, myliłem się...