EPF
Aromaty do tworzenia własnych kompozycji smaków liquidów stosowanych w e-papierosach.
By furiatka
#1778991
Witam, jestem stosunkowo nowa w temacie dlatego chcę zapytać bardziej doświadczonych, mam sprzęt mega twist cubis pro, grzałka 1,5 Claptona, kupiłam ostatnio bazę, aromaty i działam ale mam jeden zasadniczy problem, nie ma kopa tak jak w gotowych liquidach, bez względu na ilość aromatu czy dni leżakowania, smak jest, kopa w płuca brak a że jestem fanką mięty to aromaty i gotówce tylko mietowe/mentolowe. Moc 6mg więc szału nie ma ale na gotowych liquidach smak był raz gorszy raz lepszy ale kop raczej był, doszło do tego że mieszam moje mieszanki z gotowymi żeby jakoś to zeszło bo szkoda wyrzucić ale nie wiem czy to mi nie zaszkodzi . Pomóżcie proszę bo już pomysłów brak, c z y kupić inną bazę, czy może tą 2d fresz czy może mój sprzęt za słaby. Może ktoś coś podpowie. :-?
Awatar użytkownika
By PucH2
#1778992
Poczekaj dwa tygodnie i problem sam się rozwiąże.
Awatar użytkownika
By bulit73
#1779005
furiatka pisze:czy może tą 2d fresz


To jest gotowa baza o smaku mięty, więc można ją śmiało wapować solo. Przez jakiś czas tak robiłem. Kup sobie 6mg i będzie o.k.
By furiatka
#1779015
No to przymierzam się do kupna, zawsze to taniej, ale co w takim razie jest nie tak z moją obecną bazą - optimum, gliceryna 59%, glikol 39 % że tak jakbym zerówkę kopciła.
Awatar użytkownika
By DorotaM
#1779016
gliceryna 59%, glikol 39 %


Glikol w liquidzie odpowiada za drapanie ( kopa), a gliceryna za "większą chmurę".
By bobgraj
#1779035
Znajomy miał podobny problem z Optimum (6mg), jej data była do końca wrzesnia(?) tego roku i też bez kopa w płuco. Może masz z tej samej partii bazę i problem leży w złym oklejeniu buteleczek przez producenta.
By furiatka
#1779236
Gdzie zaopatrujecie się w gotowe bazy, myślę że najlepszą dla mnie będzie 70/30, nikotyny 6mg, u mnie w mieście cienko z asortymentem, gdzie to kupić?
Poszukiwany wyjątkowy parowniczek.