EPF
Masz problem techniczny lub odkryłeś ciekawe rozwiązania? Podziel się z innymi!
By srocz
#1756356
Witam,
Z góry przepraszam jeśli mój problem wydawać się będzie totalną pierdołą, ale jestem laikiem z krwi i kości. Moją przygodę z e-paleniem rozpoczęłam od razu po świętach, gdy z okazji gwiazdki postanowiłam sprawić sobie spóźniony prezent w postaci e-papierosa celem rzucenia palenia. Moja wewnętrzna Sroka wybrała właśnie volish cherry ze względu na design, tym bardziej, że sprzedawca bardzo go polecał. Przez awarię uszczelki, tydzień temu zmieniłam volimizer z fabrycznie dołączonego w zestawie na volish v3. No i tu się zaczynają schody: po tygodniu wata w grzałce jest prawie czarna. Nie czuje smaku spalenizny choć przyznam, chmurka drapie trochę w gardło, a liquid (liqueen) zamiast smakiem arbuza, jak na początku, trąci posmakiem ryby :zakrecony Dodatkowo, po kilkunastu zaciągnięciach po zdjęciu ustnika widać, że zbiera się pod nim ciemnobrązowo zabarwiony liquid. Co z tym zrobić? Zmienić grzałkę, watę? A jeśli watę to jak, jaką? Nigdy tego nie robiłam i szczerze- nie mam pojęcia z czym to się je. Z góry dziękuję za każdą konstruktywną radę dla nowicjuszki :wink:
Awatar użytkownika
By miron52
#1756375
Ten typ tak ma. Jak grzałka wytrzyma tydzień to już sukces. Koszt jednej grzałki na tydzień i tak jest niższy niż analogów. Zmień grzałkę i oszczędzaj na dobry sprzęt. I omijaj sklepy ESW, bo tam słono przepłacisz za starocie.
By srocz
#1757504