EPF
Masz problem techniczny lub odkryłeś ciekawe rozwiązania? Podziel się z innymi!
By TRIK3R
#1808098
Witam od razu napisze że nie znam się jeszcze na e-papierosach.
Wczoraj kupiłem mojego pierwszego mam tylko jeden sklep w moim mieście z e-papierosami więc nie miałem dużego wyboru a budżet do 200zł i wybór padł na Volish Alpha na początku wszystko świetnie dolewałem liquid wszystko było git... Pod koniec dnia wziąłem bucha i poczułem grzełe mam na nim takie gumki więc nie widzę ile jest olejku no ale zdjąłem to olejku jeszcze na dnie więc myślę może za mało... Dolałem trochę i co prawie 0 dymu i dalej czuć grzałe. Rozebrałem go wyczyściłem dokładnie suchą szmatką skręciłem i zalałem... Niestety problem dalej ten sam. Znowu zrobiłem to samo rozebrałem wyczyściłem tylko że zmieniłem grzałke na nową bo była w zestawie... Nie czuje już tego smaku grzałki ale jest prawie 0 dymu tak aby aby nie wiem co zrobić :( Proszę o pomoc...
Używam liquidu Lodowa Mięta z Firmy P1.
Awatar użytkownika
By Eilchner
#1808103
berto pisze:A jakie są te twoje oczekiwania i jak długo kopcisz analogi?

Eilchner pisze:Pofatyguj się i przeczytaj kilka tematów z działu, w którym napisałeś. Taki temat jak twój pojawia się kilka razy w tygodniu.

Rzeczywiście :lol:
Awatar użytkownika
By PucH2
#1808104
To normalnie kupiłeś minę. Gratulacje.

Życzymy ponownych udanych zakupów w naszej sieci. Dbamy byś zapłacił jak najwięcej i jak najszybciej zawitał do nas ponownie. :lol:
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2017, 10:35 przez PucH2, łącznie zmieniany 1 raz.
By TRIK3R
#1808107
Tak jak mówiłem nie miałem zbyt dużego wyboru do 200zł były jeszcze jakieś po 100-150zł też z Volisha a sprzedawca mówił że to najlepszy wybór w tej cenie...
Mam gwarancje na 6 miesięcy ale nie wiem co jest. Co mam z nim teraz zrobić? Po prostu nie kopci a jest naładowany itp.
By Krasnal45
#1808108
Goowno kupiłeś za nieziemskie pieniądze. A wystarczyło trochę forum poczytać. Wracaj do ESW po porady.
Awatar użytkownika
By 2dest86
#1808110