Strona 1 z 1

Innokin iTaste DRV - zasilanie dla kierowców

Post:21 maja 2014, 01:53
autor: erbis
Napięcie ustawiane pokrętłem od 4,2V do 6,4V (co 0,2V).
Zasilanie: gniazdo zapalniczki 12V.
Maksymalna moc: 20W.
Maksymalny prąd: 5A.
Minimalna oporność grzałki: 1,0Ω.
Zabezpieczenie przeciwzwarciowe.
Kabel o długości od 20 do 270 cm.
Dwie głowice: automatyczna i manualna.
2x iClear16D dual coil clearomizer.

http://www.innokin.com/itaste-drv.html

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Re: Innokin iTaste DRV - zasilanie dla kierowców

Post:21 maja 2014, 02:06
autor: Bryła
Ciekawe ustrojstwo...
Tylko po co to... lepiej wydać na ładowarkę samochodową na normalne ogniwa

wysłane z budki telefonicznej

Re: Innokin iTaste DRV - zasilanie dla kierowców

Post:21 maja 2014, 02:13
autor: prymus140
Bryła pisze:Ciekawe ustrojstwo...
Tylko po co to... lepiej wydać na ładowarkę samochodową na normalne ogniwa

wysłane z budki telefonicznej

Słabo się jeszcze znasz.Bardzo dobra rzecz tylko szkoda że dopiero od 4,2v.Powinno być tak od 3,6v.

Re: Innokin iTaste DRV - zasilanie dla kierowców

Post:21 maja 2014, 02:21
autor: PucH2
Jak pisze Prymus tak jest. Jeszcze jedna wada. Brak ustrojstwa do odkładania EP co akurat nie jest bezpieczne dla kierowcy.

Re: Odp: Innokin iTaste DRV - zasilanie dla kierowców

Post:21 maja 2014, 07:54
autor: Bryła
prymus140 pisze:
Bryła pisze:Ciekawe ustrojstwo...
Tylko po co to... lepiej wydać na ładowarkę samochodową na normalne ogniwa

wysłane z budki telefonicznej

Słabo się jeszcze znasz.Bardzo dobra rzecz tylko szkoda że dopiero od 4,2v.Powinno być tak od 3,6v.

Kwestia gustu, a nie że jak mówisz słabo znam. Mój ojciec jest zawodowym kierowcą, śmiga gdzieś po Europie i również woli ładowarkę samochodową + modzik, zamiast czegoś na kablu.
Po pierwsze ep bez kabla jest wygodniejszy

wysłane z budki telefonicznej