Opóźnienie w aktualizacji statusów zamówień
Post:07 lip 2020, 20:29
Serdecznie przepraszam za opóźnienia w aktualizacji statusów zamówień, lecz od wielu godzin nie mamy dostępu do naszego konta firmowego w Idea Bank. W chwili obecnej na stronie banku pojawia się komunikat:
"Informujemy, że ze względu na problemy techniczne, jakie pojawiły się w dniu dzisiejszym w godzinach popołudniowych, nie ma obecnie dostępu do bankowości mobilnej oraz internetowej. Przyczyna problemów jest już znana, pracujemy nad jej usunięciem co potrwa prawdopodobnie do godzin wieczornych.
Za niedogodności przepraszamy."
A nam pozostaje już tylko uzbroić się w cierpliwość.
"Informujemy, że ze względu na problemy techniczne, jakie pojawiły się w dniu dzisiejszym w godzinach popołudniowych, nie ma obecnie dostępu do bankowości mobilnej oraz internetowej. Przyczyna problemów jest już znana, pracujemy nad jej usunięciem co potrwa prawdopodobnie do godzin wieczornych.
Za niedogodności przepraszamy."
A nam pozostaje już tylko uzbroić się w cierpliwość.