Strona 1 z 1

Gwarancja esmokingworld

Post:25 lip 2017, 12:46
autor: wojtek234
Witam.
Posiadam do Was pytanie odnośnie gwarancji w esmokingworld. Do tej pory zawsze nie było problemu i zawsze wymieniali sprzęt na nowy. Niecały rok temu kupiłem Provoga Venture 3 Pulse. Pierwszy raz wpadło gniazdo ładowania - wymienili, następnie był problem z ładowaniem - wymienili, teraz znów wpadło gniazdo ładowania. Podobno za 3 razem mogę domagać się z tytułu rękojmi zwrotu pieniędzy na nowy zestaw. Czy miał ktoś z Was kiedyś taką sytuacj, albo pracuje w tej firmie ? Odbywa się to bez problemu tak jak z wymianami czy jednak jest z tym już problem ? Nie chcę zostać bez epapierosa na miesiąc czy ile i się z nimi "szarpać" o ten zwrot, ale z drugiej strony nie chcę kolejny raz tego samego, bo jednak uważam, że to przesada, żeby sprzęt za 250 zł w przeciągu niecałego roku już 3x był zepsuty. Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam :)

Re: Gwarancja esmokingworld

Post:25 lip 2017, 12:53
autor: Krasnal45
Nie uważasz, że to pytanie należałoby skierować do ESW?
Jak już uda Ci się przebrnąć ich drogę krzyżową, to może zrozumiesz dlaczego na trawniku odradzamy wszystkim jakiekolwiek kontakty z nimi.
250zeta za ten shit, to zwykły rozbój...

Re: Gwarancja esmokingworld

Post:25 lip 2017, 12:56
autor: wojtek234
Dzwoniłem na infolinię i teoretycznie tak jak pisałem mogę się domagać zwrotu, a pytam o aspekt praktyczny, bo może ktoś z Was miał z tym do czynienia. Jeśli chodzi o wymianę sprzętu nigdy nie bylo żadnego problemu, a chciałym się dowiedzieć jak zwrot wygląda w praktyce. Czy też bezproblemowo czy jednak będę jeździł 15x do innego miasta na ich stoisko i się z nimi żarł, bo wtedy szkoda pieniędzy, zachodu i wszystkiego ?

Re: Gwarancja esmokingworld

Post:25 lip 2017, 13:00
autor: PanMikrofonik
Rękojmie mogłeś zgłaszać od razu, skoro usterka nadal występuje to masz podstawe do ubiegania sie o zwrot pieniedzy.
Co do terminów, prawo w polsce jest takie ze do 14 dni sprzedawca musi sie ustosunkować do twojego żądania.
Domyslam sie ze wada wystapila sama i ty nie uszkodziles tego mechanicznie.
A co do rękojmi, to jeszcze nie slyszalem od jakiejkolwiek osoby ze ta forma reklamacji nie zadziałała, sprzedawcy zazwyczaj sie jej boją :)

Re: Gwarancja esmokingworld

Post:25 lip 2017, 13:04
autor: dwagiel
Zapytaj u źródła albo przynajmniej przeczytaj warunki gwarancji. Korzystałeś z gwarancji, więc rękojmia nie przysługuje.

Wysłane z mojego LG-G6 przy użyciu Tapatalka

Re: Gwarancja esmokingworld

Post:25 lip 2017, 13:06
autor: wojtek234
Usterka nie występowała odrazu, w egzemplarzu, który kupiłem tak się stało - wymienili na nowy, później wystąpiła inna usterka - wymienili na nowy, teraz wystąpiła po raz kolejny ta sama co w pierwszym egzemplarzu, więc nie było co odrazu zgłaszać :D Jeżeli dobrze zrozumiałem to tak zostałem na infolinii poinformowany, że za 3 razem mogę się domagać zwrotu pieniędzy. Gość, z którym rozmawiałem powiedział właśnie coś o rękojmi, ale nie do końca wiem o co chodzi, bo w sprawach "prawnych" przy reklamacji jestem zielony :oops:

Re: Gwarancja esmokingworld

Post:25 lip 2017, 13:10
autor: PanMikrofonik
Idz do punku, wypelnij formularz i czekaj :) W razie czego pisz PW, chetnie pomoge.

Re: Gwarancja esmokingworld

Post:25 lip 2017, 13:14
autor: wojtek234
Ok. W razie W będę pisał, dzięki za pomoc :D

Jednak, gdyby ktoś próbował ubiegać się w tej firmie o zwrot pieniędzy przy tej trzeciej reklamacji lub tam pracuje i wie jak to od strony praktycznej wygląda to proszę o informację, bo nawet nie wiem czy warto zawracać sobie tym głowę :)

Re: Gwarancja esmokingworld

Post:25 lip 2017, 13:39
autor: Eilchner
Najlepszą radą jest niekupowanie w ESW ;)

Re: Gwarancja esmokingworld

Post:25 lip 2017, 15:01
autor: matadrox
Omijam z daleka. Po przygodzie z aio pro później nabyłem u nich grzałki do champion'a. Wizualnie pasowały i babeczka też zaręczyła że napewno pasują. Niestety. Gwint o mm za długi i nie szło dokręcić do końca. Moja wina że e peta nie miałem ze sobą, ale sprzedawca też jakieś pojęcie winien mieć.

Wysłane z mojego SM-J320F przy użyciu Tapatalka

Re: Gwarancja esmokingworld

Post:25 lip 2017, 15:42
autor: PucH2
Oni tu straszą a tam wszystko od ręki załatwiają.

Polecam, najtańsze lody robiom.

Re: Gwarancja esmokingworld

Post:25 lip 2017, 15:54
autor: Timi
Dajcie spokój z tą spółdzielnią "Wydymator".
Nawet pisać mi się nie chce. Szkoda na nich mojej klawiatury.

Re: Gwarancja esmokingworld

Post:08 lis 2018, 19:19
autor: DJ_
Witajcie,
pozwolę sobie odświeżyć istniejący temat.
Dostałam od siostry e-papierosa P1 (wiem, wiem, szału nie ma :P) z eSmoking World. Produkt ma gwarancję do 29 listopada i właśnie padł. Zastanawiam się, czy mogę go wysłać, razem z formularzem gwarancyjnym, pod adres z karty? Siostra mieszka w innym mieście i tam kupiła to cudo, u mnie nie ma w ogóle ich punktu. Napisałam maila poprzez formularz na ich stronie, ale na razie nie odpisują. Co mogę zrobić?

Pozdrawiam

Re: Gwarancja esmokingworld

Post:08 lis 2018, 19:54
autor: Maskota
Wysłać do siostry i niech reklamuje

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka

Re: Gwarancja esmokingworld

Post:08 lis 2018, 23:21
autor: gourmet
Wypadałoby dokładnie przestudiować warunki, na co i dla kogo jest gwarancja. Jeżeli zakup stacjonarny, bez karty klienta itp to możesz wysyłać. jeżeli internetowy lepiej gdy wyśle osoba kupująca. Jeżeli można zweryfikować dane nabywcy, sprzedawca podważy każdą reklamację, którą składa niepierwszy właściciel.

Re: Gwarancja esmokingworld

Post:08 lis 2018, 23:58
autor: PucH2
ESW to sieciówka i możesz reklamować w dowolnym ich punkcie. Zmiana własności produktu nie zwalnia z gwarancji czy rękojmi na ten produkt.

Re: Gwarancja esmokingworld

Post:09 lis 2018, 00:50
autor: DJ_
Sprzedaż była stacjonarna, na karcie gwarancyjnej nie ma danych nabywcy.
Przez internet chyba teraz w ogóle nie da się nabyć e-papierosów jako osoba prywatna, czy może się mylę?

Re: Gwarancja esmokingworld

Post:09 lis 2018, 01:10
autor: PucH2
Jeszcze raz napiszę. ESW to jeden właściciel. Wyjątkiem są niektóre punkty będące w francyzie. W wszystkich punkach obowiązują jednakowe zasady bez względu na własność. Internetowa sprzedaż EP jest w tym kraju zakazana.

Re: Gwarancja esmokingworld

Post:09 lis 2018, 05:05
autor: Timi
Dlaczego ludzie tak bardzo lubią utrudniać życie sobie i innym?
:(

Re: Gwarancja esmokingworld

Post:09 lis 2018, 10:01
autor: gourmet
Napisałem, co napisałem, ponieważ mam takie doświadczenie, tylko inna branża. Córka kupiła buty przez internet, gdy przyszło reklamować ja napisałem reklamację, podpisałem i wysłałem. Reklamację odrzucono, ponieważ według sklepu gwarancja na buty dotyczy tylko pierwszego właściciela :shock: . Najpierw się roześmiałem, potem zeźliłem. Ostatecznie sklep zamiast oddać 330 zł oddał 330 zł za buty, 40 za przesyłki, 65 zł za opinię rzeczoznawcy i 300 zł które wydałem na opinię prawną. Za stracony czas odszkodowania nie dostałem.

Re: Gwarancja esmokingworld

Post:09 lis 2018, 18:54
autor: Timi
@gourmet
I bardzo dobrze.
Trzeba uczyć marnych handlarzy zasad kupiectwa.
:beer: