Strona 1 z 1

E-DYM LUBLIN Zamojska 21

Post:01 gru 2016, 12:41
autor: E-dym Sosnowiec
Otwieramy 05.12.2016 r

Zamojska 21
20-102 Lublin
Telefon 516236587

Godziny otwarcia:

Poniedziałek: 10:00 - 18:00
Wtorek: 10:00 - 18:00
Środa: 10:00 - 18:00
Czwartek: 10:00 - 18:00
Piątek: 10:00 - 18:00
Sobota: 10:00 - 14:00
Niedziela: nieczynne

Re: E-DYM LUBLIN Zamojska 21

Post:02 gru 2016, 00:41
autor: skorzany85
Nooo w końcu, karwasz twarz :)

Re: E-DYM LUBLIN Zamojska 21

Post:02 gru 2016, 01:12
autor: kwinto
Wow
Nareszcie ,jak tylko przybede do rodzinnego miasta odrazu wpadam.

Re: E-DYM LUBLIN Zamojska 21

Post:25 gru 2016, 11:12
autor: WE514
Nareszcie!!!

Re: E-DYM LUBLIN Zamojska 21

Post:25 gru 2016, 15:42
autor: hi3na
Już dwa razy robiłem zakupy. Pico, melo3, serpent mini, druty, waty i inne pierdoły.
Pan bardzo sympatyczny i ogarnięty.
Pozdrawiam


Wysłane z mojego LG-K350 przy użyciu Tapatalka

Re: E-DYM LUBLIN Zamojska 21

Post:05 sty 2017, 10:17
autor: wojkra4900
Najlepszy sklep w Europie. Gratulacje

Re: E-DYM LUBLIN Zamojska 21

Post:16 sty 2017, 21:04
autor: wojtek0829
Jak ceny w porównaniu do innych w Lbn ?

Re: E-DYM LUBLIN Zamojska 21

Post:09 lut 2017, 17:59
autor: albatros
wojtek0829 pisze:Jak ceny w porównaniu do innych w Lbn ?

dzisiaj kupiłem: 75W Eleaf iStick Pico TC MOD FULL Kit W/O - 159 zł, to samo na dole w Leclercu kosztuje 179 zł.
Dwie dychy zostało w kieszeni.

Re: E-DYM LUBLIN Zamojska 21

Post:09 lut 2017, 19:24
autor: STR
Osobiście jestem bardzo rozczarowany tym sklepem po pytaniu o grzałki do Smok Spirals nie otrzymałem odpowiedzi, kiedy można się takowych spodziewać a nawet zostałem poinformowany, że nie wiadomo czy będą kiedykolwiek sprzedawane.

Nie takiej obsługi spodziewałem się w sklepie firmowym E-dym!

Re: E-DYM LUBLIN Zamojska 21

Post:10 lut 2017, 14:42
autor: E-dym Sosnowiec
Nie za bardzo rozumiem... jest Pan rozczarowany sklep i obsługą, czy tym, że nie będzie grzałek w sklepie w Lublinie ?

Zapytałem u źródła, otrzymałem taką odpowiedź :

Witam,

Jeżeli się nie mylę, ten Klient był u mnie na początku tygodnia - poniedziałek lub wtorek rano (nie pamiętam dokładnie), poinformowałem go, że nie wiem kiedy grzałki się pojawią, ponieważ nie mam takich informacji.
Jeżeli ta sytuacja wynika z mojej winy to bardzo przepraszam, dołożę starań aby więcej podobnych zdarzeń.


Myśle, że nie warto skreślać sklepu i obsługi przez brak jednego produktu. Jednocześnie pragnę przeprosić Pana za napotkane niedogodności w trakcie zakupów w sklepie stacjonarnym.

Re: E-DYM LUBLIN Zamojska 21

Post:11 lut 2017, 06:57
autor: STR
Moje rozczarowanie nie wynika z braku jakiegoś asortymentu i nie ma najmniejszego znaczenia czy te grzałki były czy nie, lecz zastanawia mnie czy rzeczywiście sprzedawca nie ma wpływu na dostawy towaru do sklepu i nie może złożyć zamówienia na wybrany asortyment.
Dziwna jest trochę polityka firmy podejście do klienta i jasno widać, że jest to waszym zdaniem normalne skoro cytujecie tutaj odpowiedź sprzedawcy, w której pisze:
Witam,

Jeżeli się nie mylę, ten Klient był u mnie na początku tygodnia - poniedziałek lub wtorek rano (nie pamiętam dokładnie), poinformowałem go, że nie wiem kiedy grzałki się pojawią, ponieważ nie mam takich informacji.
Jeżeli ta sytuacja wynika z mojej winy to bardzo przepraszam, dołożę starań aby więcej podobnych zdarzeń.


Jeśli waszym zdaniem jest to odpowiedź zadowalająca?

Ja oczekiwałem innej coś w stylu „proszę przyjść za dwa tygodnie będziemy mieli” lub „ proszę chwilę poczekać zadzwonię i dowiem się, kiedy możemy je mieć”
Czyżby to były zbyt wygórowane oczekiwania z mojej strony ?

Re: E-DYM LUBLIN Zamojska 21

Post:11 lut 2017, 09:28
autor: Iver
STR pisze:Moje rozczarowanie nie wynika z braku jakiegoś asortymentu i nie ma najmniejszego znaczenia czy te grzałki były czy nie, lecz zastanawia mnie czy rzeczywiście sprzedawca nie ma wpływu na dostawy towaru do sklepu i nie może złożyć zamówienia na wybrany asortyment.
Dziwna jest trochę polityka firmy podejście do klienta i jasno widać, że jest to waszym zdaniem normalne skoro cytujecie tutaj odpowiedź sprzedawcy, w której pisze:
Witam,

Jeżeli się nie mylę, ten Klient był u mnie na początku tygodnia - poniedziałek lub wtorek rano (nie pamiętam dokładnie), poinformowałem go, że nie wiem kiedy grzałki się pojawią, ponieważ nie mam takich informacji.
Jeżeli ta sytuacja wynika z mojej winy to bardzo przepraszam, dołożę starań aby więcej podobnych zdarzeń.


Jeśli waszym zdaniem jest to odpowiedź zadowalająca?

Ja oczekiwałem innej coś w stylu „proszę przyjść za dwa tygodnie będziemy mieli” lub „ proszę chwilę poczekać zadzwonię i dowiem się, kiedy możemy je mieć”
Czyżby to były zbyt wygórowane oczekiwania z mojej strony ?


Chyba się trochę za bardzo czepiasz...
Odpuść trochę przecież gość przeprosił... Pewnie teraz jak przyjdziesz do nich to będą na uszach stawać żeby Ci dogodzić. Kupuję u nich w Katowicach i uważam że spoko obsługa jest. Jeden gość taki trochę mocno spokojny z drugim natomiast kiedyś wszedłem w rozmowę do której przyłączył się inny klient. Dużo informacji wtedy uzyskałem i przekonali mnie do kręcenia własnych grzałek.
Pozdrawiam
p.s kolegę który w tamtą sobotę był w edymie w kato proszę o kontakt


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: E-DYM LUBLIN Zamojska 21

Post:25 lut 2017, 11:17
autor: hi3na
Ja również uważam ze sklep jak najbardziej ok. Przynajmniej najlepiej zaopatrzony w Lublinie. Idź zapytaj o taka grzalkę w galerii na wyspie, nie będą nawet wiedzieli o czym mówisz.
Każdemu nie dogodzi...

Wysłane z mojego LG-K350 przy użyciu Tapatalka

Re: E-DYM LUBLIN Zamojska 21

Post:26 lut 2017, 17:11
autor: WE514
Sklep pierwsza klasa i bije wszystkie inne w Lublinie

Re: E-DYM LUBLIN Zamojska 21

Post:06 mar 2017, 08:54
autor: E-dym Sosnowiec
Dziękujemy za opinie.

Re: E-DYM LUBLIN Zamojska 21

Post:22 kwie 2017, 02:02
autor: danielmistical
Jutro odwiedzę nie wiem tylko gdzie to dokładnie jest bo tych sklepów tam multum.
Robię mini zakupy ale opinią się podzielę.
Ale i tak jesteście polecani więc raczej się nie zawiodę. :D
Mam nadzieje, że ceny takie same jak na stronie podane, wiele sklepów podwyższa nagle cenę w stacjonarnych nie wiadomo czemu (szczególnie z akcesoriami komputerowymi - mam nadzieje, że u was tak nie będzie)

Re: E-DYM LUBLIN Zamojska 21

Post:23 kwie 2017, 17:44
autor: mareko1
Sklep jest blisko browaru, w budynku na samym początku Zamojskiej, byłem kilka razy i jest jak najbardziej ok.

Re: E-DYM LUBLIN Zamojska 21

Post:19 kwie 2018, 13:06
autor: lukiboss2
Przejeżdżam tamtędy (a przynajmniej tak mi się wydaje) często i nie widziałem tego sklepu, ani szyldu, gdzie to dokładnie jest?
Powiedzmy że stoję przed pijalnią perły gdzie mam iść, w którą stronę ?

Re: E-DYM LUBLIN Zamojska 21

Post:19 kwie 2018, 13:33
autor: BezimiennyII
W dół. Sklep jest po tej samej stronie co Perła.

Re: E-DYM LUBLIN Zamojska 21

Post:19 kwie 2018, 14:39
autor: lukiboss2
Okej jutro tam się wybiorę

Re: E-DYM LUBLIN Zamojska 21

Post:05 cze 2018, 20:35
autor: Kasus
I jak z tymi cenami? Takie jak na stronie?

Re: E-DYM LUBLIN Zamojska 21

Post:06 cze 2018, 10:15
autor: lukiboss2
Ta, takie same. Byłem i polecam.