Amix pisze:erbis pisze:Wybrałbym Vamo - tu masz jeszcze taniej: http://epapierosy24.eu/pl/p/Vamo-v2-SS-/544
To jest wersja V2 z odkręcanym górnym capem..
Amix, od kiedy to w V2 jest odkręcany górny cap?? Jakiś upgrade?
Amix pisze:erbis pisze:Wybrałbym Vamo - tu masz jeszcze taniej: http://epapierosy24.eu/pl/p/Vamo-v2-SS-/544
To jest wersja V2 z odkręcanym górnym capem..
Krasnal45 pisze:Amix pisze:erbis pisze:Wybrałbym Vamo - tu masz jeszcze taniej: http://epapierosy24.eu/pl/p/Vamo-v2-SS-/544
To jest wersja V2 z odkręcanym górnym capem..
Amix, od kiedy to w V2 jest odkręcany górny cap?? Jakiś upgrade?
Romsononek pisze:A w vamo v5 się go nie odkreci. Dobrze myślę?
Amix pisze:Odkręci się, ale zwężony jest na końcu i nie licuje się z parownikami 22mm.
Haze pisze:Dzisiaj jeden z forumowiczów zadał mi pytanie: jak to jest z tym Vamo, że jak ustawię 6V na grzałce 1,4 ohma to mod się nie buntuje i normalnie podaje napięcie na parownik? Czyżby w związku z tym osiągał to ponad 25W mocy?
Romsononek pisze:Amix pisze:Odkręci się, ale zwężony jest na końcu i nie licuje się z parownikami 22mm.
Wiem ze pierścień dystansowy się odkreci ale chodzi mi o cap nie o pierścień. Całość z tym nieszczęsnym gwintem.
HP550 pisze:Jaką dałeś baterię? Jaką wersję posiadasz - SS?
Ciekawe czym różni się V4 od V5.
HP550 pisze:O, rany - a jak mam to sprawdzić?
Na to pytanie nie umiem powiedzieć - mogę zrobić foty - ale czy to pomoże?
Krasnal45 pisze:@awerty, ten jak twierdzisz "dziadek" V2, tego Twojego V5 trzykrotnie przeżyje Głowica i sam gwint były o wiele solidniej zrobione, a jak ogólnie wiadomo, gwint 510 w wersji V5 to niestety, ale tragedia.
stachu4 pisze:Krasnal45 pisze:@awerty, ten jak twierdzisz "dziadek" V2, tego Twojego V5 trzykrotnie przeżyje Głowica i sam gwint były o wiele solidniej zrobione, a jak ogólnie wiadomo, gwint 510 w wersji V5 to niestety, ale tragedia.
Zgadzam sie z tobą w 100% moje vamo v2 przeżyło wiele upadków i do tej pory jeszcze chodzi bez problemu a mialem v5 to nawet części żywota v2 nie przetrwało
Krasnal45 pisze:@awerty, ten jak twierdzisz "dziadek" V2, tego Twojego V5 trzykrotnie przeżyje Głowica i sam gwint były o wiele solidniej zrobione, a jak ogólnie wiadomo, gwint 510 w wersji V5 to niestety, ale tragedia.
nanak pisze:Nie jesteś pierwszy, już kilka takich przypadków po upadkach było opisywanych na Forum. Tak jak piszesz, pierwsza tulejka jest na wcisk i trzeba użyć siły, by powróciła na swoje pierwotne położenie.
awerty pisze:Krasnal45 pisze:@awerty, ten jak twierdzisz "dziadek" V2, tego Twojego V5 trzykrotnie przeżyje Głowica i sam gwint były o wiele solidniej zrobione, a jak ogólnie wiadomo, gwint 510 w wersji V5 to niestety, ale tragedia.
No tak tylko na zdjęciach vamo widać że to jest najprawdopodobniej chromowany mosiądz albo coś innego chromowanego (przynajmniej tak wyglada na zdjeciu w rekach nie miałem) Więc wszystko zależy chyba od partii wyprodukowanych vamo zależy jak się trafi ...
amsaw pisze:Rozciągnij sprężynę, wyczyść wszystkie styki.
Jakie aku używasz?
1,2 ohma, to dla Vamo duży wysiłek.
Krasnal45 pisze:Jeżeli nagrzewa się przy dolnym capie, to masz słaby kontakt sprężyny z akusem i kupa energii Ci "ucieka" przez dodatkową oporność.