EPF
Mechaniczne i z elektroniką
Awatar użytkownika
By babus
#928757
Szybki szukaj na bazarku, może ktoś będzie sprzedawał części. W sklepach chyba nie kupisz. Co do przycisku, miałem tak w swoim. Płytka w głowicy ma delikatny luz, ruszałem nią aż znalazłem właściwe położenie. Przycisk zaczął pracować prawidłowo. Problem nie wrócił. Dla lepszego dostępu do płytki zdemontuj tuleję od strony baterii, jest na wcisk.
Awatar użytkownika
By zibija66
#929684
babus pisze:Szybki szukaj na bazarku, może ktoś będzie sprzedawał części. W sklepach chyba nie kupisz. Co do przycisku, miałem tak w swoim. Płytka w głowicy ma delikatny luz, ruszałem nią aż znalazłem właściwe położenie. Przycisk zaczął pracować prawidłowo. Problem nie wrócił. Dla lepszego dostępu do płytki zdemontuj tuleję od strony baterii, jest na wcisk.

Dzięki za wskazówki,właśnie przycisk raz reaguje dobrze a raz w ogóle. Do "rozprawiczenia" niezły tutek @Pospanego (str. 88) :wink:
Mam jeszcze pytanie czy szybka od V1 będzie pasowała do V2 :?:
Awatar użytkownika
By Tianski
#929749
smialekcz i dla innych z podobnym przypadkiem - wyjmij pin + pensetą lub podważaj z każdej strony wylałaczką kabla jest tyle, że izolacja wystaje kilka mm nad koniec gwintu 510 (chyba że coś było wcześniej z nim robione). Nową uszczelkę można wydobyć z przejsciówki 510-510.są dwie. Trzymając pensetą czy wąskimi kombinetkamy za pin + przy kabelku nakładamy uszczelkę - kropla gliceryny czy małoinwazyjnego lq pomaga w sprawie. nie trzeba będzie nic rozcinać :)

Zibija66 może się po prostu obróciła płytka z elektroniką w środku, jest "klik"?, jaki jest skok przycisku?
jeśli się obróciła to lekko wyciągnij kubek 350 (razem z tym pierścieniem łączącym i wyrównaj płytkę. Możesz tez wysunąć plastikową rynienkę i nakleić na nią folię samoprzylepną, przy następnym dzwonie się tak szybko nie obróci :)

Ps Jedynie do zdejmowania i wbijania kubka 350 używaj siły :)
Awatar użytkownika
By zibija66
#930611
Pospany pisze:
Zibija66 może się po prostu obróciła płytka z elektroniką w środku, jest "klik"?, jaki jest skok przycisku?
jeśli się obróciła to lekko wyciągnij kubek 350 (razem z tym pierścieniem łączącym i wyrównaj płytkę. Możesz tez wysunąć plastikową rynienkę i nakleić na nią folię samoprzylepną, przy następnym dzwonie się tak szybko nie obróci :)

Skok przycisku - jest jakby nieco mniejszy w porównaniu do przycisku +, ale klika no i niestety wyciągnąłem kubek (350) ale pierścień został razem z elektroniką i :dupa2 i problem jak to to "ugryźć". Jakiś pomysł, może od góry tylko nie mogę nic znaleźć na ten temat :(
Awatar użytkownika
By babus
#930785
Jak kubek 350 wyciągnąłeś, to wystarczy. Widać już płytkę. Za pomocą pęsety chwyć za płytkę i delikatnie obracaj wokół osi. Znajdź miejsce gdzie przyciski pracują najlepiej. Wbij z powrotem kubek i gotowe.
Awatar użytkownika
By Tianski
#930863
nawet nie tyle co ją łapać,a nie za głęboko włożyć pensetę w otwor i przekręcić płytkę elektroniki - im dalej osi płytki zaprze się penseta tym mnejsze ryzyko jej złamania. Pensete owiń izojacją,albo taśmą izolacyjną ochronisz dodatkowo elektronikę przed uszkodzeniem.
Awatar użytkownika
By MarioBernatti
#930932
Jest ktoś chętny na Vamo 2 SS na części ?
spadł i zdechł, nie mam zdolności do rozkręcania, lutowania itp :(
Awatar użytkownika
By skygge
#933315
Udało mi się naprawić styk w głowicy bez rozbierania, dzięki poradzie przeczytanej gdzieś wyżej. Wydłubałem plusowy pin cieniutkim płaskim śrubokręcikiem, zdjąłem uszkodzoną uszczelkę, założyłem nową ze starej grzałki do PT/Davide, wcisnąłem z powrotem i działa. Zwarć nie stwierdzono. Dzięki!
Awatar użytkownika
By filazaf
#937299
A mój Vamo chyba padł.
Wyjełe, go po dwóch miechach z szafki, wkładam akusy i co?
Mrygnie pare razy i tyle, jakieś rady?
Awatar użytkownika
By gregbard
#937307
wymień uszczelkę pod pinem +, a najlepiej najpierw go po prostu wysuń, bez urwania przewodu, i wtedy sprawdź reakcję. A sprawdzałeś z różnymi akumulatorkami? Bo taki objaw jest też jak aku jest rozładowany lub słaby.
Awatar użytkownika
By hrb
#937312
filazaf pisze:A mój Vamo chyba padł.
Wyjełe, go po dwóch miechach z szafki, wkładam akusy i co?
Mrygnie pare razy i tyle, jakieś rady?

Elektronika raczej nie padła, raczej gdzieś coś zaśniedziało. Poczyść styki, gwinty... Trochę sprayu typu kontakt w rejon przycisków, pasta na gwinty i pod sprężynę... Albo jak pisał gregbard - uszczelka pod pinem +
Awatar użytkownika
By MarioBernatti
#937326
Poszedł do nowego właściciela :)
I tak teraz głównie mechaniki i kisa uzywam
Awatar użytkownika
By Ratio
#937348
Bywa tak u mnie, wystarczy kilkać przycisk aż nie pokaże się ON :lol:
Awatar użytkownika
By filazaf
#937397
Ratio pisze:Bywa tak u mnie, wystarczy kilkać przycisk aż nie pokaże się ON :lol:



Racja, dzięki!
Zapomniałem o blokadzie, bo w SIDie jej nie było xD
Awatar użytkownika
By gregbard
#937409
no to z deka pojechałeś z tematem :wink:
Awatar użytkownika
By krzysiekKrk
#940057
Naładowałem do pełna baterie 18650 1800mAh (https://www.e-dym.pl/MODY/Akumulatory_i ... 00mAh.html) do mojego V5. Zaraz po włożeniu do moda pokazywało napięcie 4,1V. Kop i chmura przyjemna. Po niespełna 9 godzinach i spaleniu ok 4 - 4,5ml liquidu napięcie batki spadło do 3,6V. I ani chmury, ani kopa :x Wapuje na ProTanku 3 - oporność 2 om'y ; 5V ; 12,5W.
Pragnę też zestawić to z MVP iTaste który wytrzymuje dużo dłużej, nawet przy naładowaniu baterii na poziomie 20% i poniżej. Napięcie dopiero mocno spada kilka buchów przed totalnym rozładowaniem.
Powiedzcie mi czy to wina moda, aku czy (o zgrozo :cry: ) to normalne?
By Krasnal45
#940116
krzysiekKrk pisze:Naładowałem do pełna baterie 18650 1800mAh (https://www.e-dym.pl/MODY/Akumulatory_i ... 00mAh.html) do mojego V5. Zaraz po włożeniu do moda pokazywało napięcie 4,1V. Kop i chmura przyjemna. Po niespełna 9 godzinach i spaleniu ok 4 - 4,5ml liquidu napięcie batki spadło do 3,6V. I ani chmury, ani kopa :x Wapuje na ProTanku 3 - oporność 2 om'y ; 5V ; 12,5W.
Pragnę też zestawić to z MVP iTaste który wytrzymuje dużo dłużej, nawet przy naładowaniu baterii na poziomie 20% i poniżej. Napięcie dopiero mocno spada kilka buchów przed totalnym rozładowaniem.
Powiedzcie mi czy to wina moda, aku czy (o zgrozo :cry: ) to normalne?

Na takich hard-core'owych nastawach to 4ml to i tak dobry wynik. Nie łapiesz bobra na tym protanku??
P.S. Ten akus to raczej taki średnio wydajny
By Krasnal45
#940194
krzysiekKrk pisze:Żadnego bobra. Nastawy wziąłem z jednej z tabeli zamieszczonej tutaj: jaka-moc-i-opornosc-na-jakim-napieciu-wykres-t26414.html
Patrzyłem na allegro za aku, no i znalazłem coś takiego http://allegro.pl/akumulator-aurorafire ... 60483.html lecz mam wątpliwości co do jakości patrząc po stosunku cena/pojemność

Sam sobie odpowiedziałeś :mrgreen: To granat z opóźnionym zapłonem. Dosłownie.
Awatar użytkownika
By krzysiekKrk
#940206
Mógłbyś mi polecić jakieś wydajne w rozsądnej cenie?

Sent from my GT-I8750 using Tapatalk
Awatar użytkownika
By Szaddam
#940214
krzysiekKrk pisze:Mógłbyś mi polecić jakieś wydajne w rozsądnej cenie?

Baterie od @woytazo są wystarczające, a kosztują ok. 5 zł (chyba), możesz jeszcze wziąźć to http://allegro.pl/akumulator-li-ion-186 ... 83365.html są w porządku i wielu na forum je już przetestowało.
Awatar użytkownika
By bezi2
#940778
Potwierdzam w relacjach cena/jakość wymiatają. Mam panasonicki te co maja 3200 mah i jedyna rożnica w stosunku do tych od woytazo jest o 20% wieksza wydajność, a cena 10 razy wyższa.

Do VW nic lepszego nie potrzeba. Jak byś chciał do mechanika albo kick no to już imr potrzebne ale do vamo na lajcie daja rade

Wysłane z mojego Kruger&Matz Live za pomocą Taptalka
Awatar użytkownika
By mrokalo
#941024
Elo , dziś dostałem V5 , wkręciłem parownik do końca ( davide bdc) a tu szpara tak jakby górny cap był za krótki , normalne to ??? Jest jakiś pierścień albo inny sposób żeby wszystko do siebie pasowało jak należy ???
Pzdr
Awatar użytkownika
By krzysiekKrk
#941075
To normalne. Popatrz po recenzjach vamo na yt od np pbusardo

Sent from my GT-I8750 using Tapatalk
Awatar użytkownika
By bezi2
#941201
Standard, mam tak z wszystkimi parownikami, jak bardzo cie to wkurza to odkrec oslone gwintu az zlicuje sie z podstawa parownika

Wysłane z mojego Kruger&Matz Live za pomocą Taptalka
By Krasnal45
#941204
bezi2 pisze:Standard, mam tak z wszystkimi parownikami, jak bardzo cie to wkurza to odkrec oslone gwintu az zlicuje sie z podstawa parownika

Wysłane z mojego Kruger&Matz Live za pomocą Taptalka

W V5 górny cap się nie odkręca.
By Lipaza
#941210
Jak nie ? Gdyby się nie odkręcał to niemógłbym korzystać z sposobu zaprezentowanego przez bezi2.
Awatar użytkownika
By bezi2
#941234
Cap sie nie odkreca ale do capa mamy odkrecana oslone gwintu - te z 6 nawierconymi dolkami. Jesli parownik nie oddycha przez gwint to można zniwelowac szpare poniedzy nim a vamo odkrecajac ten pierscien w kierunku atomizara.

Ps Davide choc dycha przez gwint to mozna leciec j.w. opisano bo w jego podstawie. sa frezy doptowadzajace luft.
Pozatym w zestawie od dawidka powinienes miec taki pierscien to bateri egonowatych mozesz go nakrecic na vamo -ladnie schowa sie pod oslona gwintu, zniweluje szczeline i dodatkowo ustabilizuje parownik odciazajac gwint 510
Wysłane z mojego Kruger&Matz Live za pomocą Taptalka
Awatar użytkownika
By mrokalo
#941418
Ha ha , z odkręceniem capa w kierunku klira wpadłem od razu ;)
Nie wymyślił nikt jeszcze jakiegoś 1mm pierścienia który zniweluje szczelinę ???
Awatar użytkownika
By gregbard
#941420
nie, ale spiłowanie nadmiaru gwintu wymyślił już daaaawnooooo :wink:
Awatar użytkownika
By skygge
#942411
A wymyślił już ktoś górnego capa do V5 bez tego zwężenia? Zamówiłem parownik fi 22mm i będzie to brzydko wyglądać... Czy tylko ślusarz?
Awatar użytkownika
By Amix
#943990
Mam problem z V2.
Wpadł mi prawy przycisk do środka i teraz buszuje tam siejąc ogólną panikę turlając się po wewnętrznych ściankach głowicy wywołuje totalny stres przy wapowaniu.
Może to i nie przeszkadza, ale nie zmierzę rezystancji grzałki i chcąc zmienić W muszę motać się lewym przyciskiem w kółko. Znajdzie się jakaś złota rączka, która tego pizdryka wsadzi w odpowiednie miejsce ?
Grzałkę nakręcę i z innymi drobiazgami sobie poradzę, ale ten pizdryk przekracza moje zdolności.
Oczywiście koszty w miarę rozsądku :)
Awatar użytkownika
By Helmutek
#944424
Witam.
Którą wersję Vamo wybrać? Zastanawiam się nad v2 albo v5. Nie wiem tylko jak to jest z wkeceniem w V2 jakiegoś parownika typu Vision CC (chodzi mi o ten zakryty gwint) Planuję razem z nim zamówić kangertech protank 2. Ewentualnie jakiś inny dobry parownik dolnogrzałkowy. Grzałki kręcę sam na wacie ;) Aktualnie mam Vision Victory, Vivi Nova, RDA.
Co używacie ze swoim Vamo, ewnetualnie co możecie do niego polecić? Cena parownika tak do 30$. Zamówienie będzie robione z Fasttech.
Awatar użytkownika
By rudy102
#944532
gregbard pisze:nie, ale spiłowanie nadmiaru gwintu wymyślił już daaaawnooooo :wink:


Witam, tylko co nam da spiłowanie nadmiaru gwintu w celu zniwelowania powstającej szczeliny.
Przecież tam nie ma regulowanego pinu plusowego. Sam chciałbym pozbyć się tej szczeliny :)
Chyba pomysł z jakimś pierścieniem nie jest zły.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
By krzysiekKrk
#944909
Helmutek pisze:Witam.
Którą wersję Vamo wybrać? Zastanawiam się nad v2 albo v5. Nie wiem tylko jak to jest z wkeceniem w V2 jakiegoś parownika typu Vision CC (chodzi mi o ten zakryty gwint) Planuję razem z nim zamówić kangertech protank 2. Ewentualnie jakiś inny dobry parownik dolnogrzałkowy. Grzałki kręcę sam na wacie ;) Aktualnie mam Vision Victory, Vivi Nova, RDA.
Co używacie ze swoim Vamo, ewnetualnie co możecie do niego polecić? Cena parownika tak do 30$. Zamówienie będzie robione z Fasttech.


Z tego co widze na Fasttechu ceny V2 i V5 nie różnią się wiele od siebie. Ja bym brał V5 bo Vision CC wchodzi bez problemu, w V2 musiałbyś użyć przejściówki 510-eGo. I jako że w V2 górny cap się nie odkręca utrudnione jest czyszczenie gwintu. Co kto woli *SMOKEKING*
Co do parowników ja używam ProTanka 3 i jestem zadowolony.
Awatar użytkownika
By taxi81
#944967
A ja bym brał V2 dla tego że jest to jednolita rura bez zwężenia u góry.Każdy parownik średnicy 22 mm wygląda wręcz idealnie.Natomiast zwężenie w V5 powoduje że wkręcasz parowniki węższe niż 22 mm i jakoś nie tak to dla mnie wygląda.Zamierzam nabyć Kayfuna lite i myślę że to będzie ideał na sznurku.Potem już tylko mesh.

Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By Helmutek
#945067
Występuje różnica w elektronice pomiędzy v2 a v5? Wygodniejsza obsługa albo większe możliwości prądowe?

Sent from my GT-P3100 using Tapatalk 4
By Krasnal45
#945234
Helmutek pisze:Występuje różnica w elektronice pomiędzy v2 a v5? Wygodniejsza obsługa albo większe możliwości prądowe?

Sent from my GT-P3100 using Tapatalk 4

Prostsza obsługa. Usunięta jedna (praktycznie nie używana) opcja. Wydajność taka sama.
Awatar użytkownika
By Norbas
#947166
Krasnal45 pisze:
Helmutek pisze:Występuje różnica w elektronice pomiędzy v2 a v5? Wygodniejsza obsługa albo większe możliwości prądowe?

Sent from my GT-P3100 using Tapatalk 4

Prostsza obsługa. Usunięta jedna (praktycznie nie używana) opcja. Wydajność taka sama.


Co usuneli?
Awatar użytkownika
By miko_poz
#947176
jedynie Vamo v 1 posiadał w 1 wersji błąd nastawu 6 W, 1 b i 2 wersja i inne nowsze działają poprawnie. Zostało to poprawione a nie usunięte.
Awatar użytkownika
By miko_poz
#947190
Vamo v5 wg instrukcji: Switching between RMS and Mean (Avg): is not needed any more as the Vamo V5 has a new PCB that is set to True RMS
By Krasnal45
#947229
Dokładnie. V5, podobnie jak V3, nie ma trybu AVG
Awatar użytkownika
By Asd7
#947375
miko_poz pisze:Vamo v5 wg instrukcji: Switching between RMS and Mean (Avg): is not needed any more as the Vamo V5 has a new PCB that is set to True RMS

Krasnal45 pisze:Dokładnie. V5, podobnie jak V3, nie ma trybu AVG

Aż poszedłem sprawdzić. W v5 po jakimś 10 sekundowym trzymaniu plusa bądź minusa przeskakuje na mean bądź rms. To jest i działa czy jest a nie działa i mimo mean i tak jest rms?
Awatar użytkownika
By Tymon78
#948626
Dobra V2 SS -rozwiązuje wszystkie bolączki,Vision CC,Crystal2,Tabac BCC T3,Vivi v3 -działają bez problemu a modzik odporny na użytkownika.
By dorjak72
#948665
mrokalo pisze:Ha ha , z odkręceniem capa w kierunku klira wpadłem od razu ;)
Nie wymyślił nikt jeszcze jakiegoś 1mm pierścienia który zniweluje szczelinę ???


osłonka gwintu od protanka, vivi
szczeliny nie niweluje całkowicie ale daje większą powierzchnię oparcia co ochrania gwint 510
Awatar użytkownika
By Amix
#948677
Tymon78 pisze:Dobra V2 SS -rozwiązuje wszystkie bolączki,Vision CC,Crystal2,Tabac BCC T3,Vivi v3 -działają bez problemu a modzik odporny na użytkownika.

Mam wersję V2 i te parowniki nie wchodzą w szczelinę capa. Za wąski otwór.
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 46
Smoant Levin PK-mały,wielki pod

https://i.ibb.co/k3tQNQN/vape-poland[…]

Zastanawiałeś się kiedyś, ile może kosztować najd[…]

UWAGA! Na blogu Starego Chemika BARDZO WAŻNE informacje! Dotyczą zdrowia i życia.