EPF
O e-paleniu w Polsce i za granicą
By absurdalna
#1920988
Jestem jeszcze dość zielona w temacie. Wczoraj dostałam od kolegi kolegi IJUST 3. Zalałam go 12stką (bo 6stek nie mieli w żabce).

Czy technikę wybieramy sobie sami? Czy to narzuca nam sprzęt? Widziałam na YT że IJUSTEM 3 się nie zaciągają. A co jeśli ja bym chciała się zaciągać (MTL)? Będę się dusić? Liquidy będą bardziej szkodliwe? Sorry za tak głupie pytanie ale w internetach strasznie stare dane i filmiki.
Awatar użytkownika
By Pesio
#1920989
Z MTLa napewno mniej się kopci, dla mnie to powód prozaiczny, bo to tak jakbym porównał malucha do Mercedesa S, tym i tym na miejsce zajade. Na MTLu raczej dużych mocy nie wyciągniesz, jak się chce porządanie zaciągnąć to nie chce się martwić że złapie bobera czy że cóś innego się stanie. Ciumkanie nie dla mnie. Czyli tak jak zauważyłaś podział jest, ale według mnie tylko na mniej kopcące i więcej, szkodliwości tu i tu nie ma żadnej.

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
By joloass
#1920992
W internetach sa wciaz dzialajace wyszukiwarki, wiec wystarczy jak wpiszesz w nie slowa dwa magiczne; mtl oraz dtl. Roznic jest o wiele wiecej niz tylko ilosc wytwarzanych oparow. Ogolnie nie pojedzisz na rowerze jak na motocyklu choc oba to jednoslady, ktore sluzac do tego samego dostarczaja jednak zupelnie odmiennych wrazen z przejazdzki.
Awatar użytkownika
By refurbished
#1921060
MTL mouth-to-lung, podobne do palenia tradycyjnego papierosa. Para wciągana najpierw do jamy ustnej, potem e-ćmik odejmowany od ust i para w płuca.
DTL direct-to-lung czyli prosto w płuca. Robisz wdech przez e-ćmika bez przetrzymywania pary w buzi.
Co kto lubi.
DL mają znacznie większy przepływ powietrza przez układ parownika.

Trzeba pamiętać o ilości odparowanego liquidu i stężeniu nikotyny w liquidzie. Oczywiście, dla DTL są to znacznie większe ilości i dlatego używa się niższych stężeń (kwestia przyjmowanej dawki nikotyny)