EPF
Nie wiesz jaki model e-papierosa wybrać, który atomizer będzie pasował do danego zasilania? Zapytaj.
Regulamin forum: Przypominamy, że zgodnie z ustawą o ochronie zdrowia (...) zakazane jest publiczne zachęcanie do nabywania lub używania papierosów elektronicznych lub pojemników zapasowych. Jednakże nikt nie zabrania dzielenia się prywatnymi, subiektywnymi opiniami na temat produktów.
By zipek38
Hej !

Mój Smok ostatnio zaczął świrować i pali mi grzałki po 2 dniach użytkowania, więc chyba coś się bateria popsuła. Szkoda mi kupować kolejną za 100zł, ponieważ i tak chciałem docelowo przesiąść się na boxa. W temacie boxów jestem zielony totalnie.

Pytanie pierwsze czy jest sens kupować boxa, jeśli nie będę kręcił swoich grzałek ? Parownik TFV12 chyba jest dość dobrym, ale też męczy mnie zmiana grzałki co 2 tygodnie, bo wychodzi to dość kosztownie.

Jeśli nie ma sensu to jaki parownik byłby dobry, tak żebym był w stanie na spokojnie ogarnąć z jutubem jak wsadzić watę i nie zepsuć niczego ( do 150zł)

Box do powiedzmy około 200zł, najlepiej na dwie baterie, nie musi być wyj*bany w kosmos, bo nie znam się aż tak na tym więc nie będę nawet w stanie korzystać ze wszystkich funkcji ?

Najbardziej zależało by mi na smaku i niskich kosztach eksploatacyjnych.

Jak coś będzie nie jasne to pytajcie, zaraz odpowiem i dzięki za każdą propozycję :D
By Szym87
Boxa wybierz wg siebie, jaki Ci się podoba. Tylko smoki omijaj z daleka.

Co do parownika weź pod uwagę kylina m. Zrobienie w nim setupu przy braku wprawy to ok 7 minut i 50 sekund. Jak dojdziesz do wprawy te 7 minut możesz odjąć. Górny ah więc na pewno nie będzie cieklo. A grzałki to będą groszowe sprawy. Paczka mesha to ok 30 zl które starcza Ci na może i pół roku

Pozdrawiam

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
By zipek38
Właśnie też czytałem ostatnio, że ten Kylin wymiata. Czyli do takich parowników wchodzą też druty typu mesh i normalne ?