EPF
Nie wiesz jaki model e-papierosa wybrać, który atomizer będzie pasował do danego zasilania? Zapytaj.
Regulamin forum: Przypominamy, że zgodnie z ustawą o ochronie zdrowia (...) zakazane jest publiczne zachęcanie do nabywania lub używania papierosów elektronicznych lub pojemników zapasowych. Jednakże nikt nie zabrania dzielenia się prywatnymi, subiektywnymi opiniami na temat produktów.
By Bartv5
Witam, na wstępie chciałbym dodac że jestem kompletnie zielony w temacie więc liczę na wyrozumiałość.
A więc przechodząc do sedna, przymierzam się do zakupu pierwszego e papierosa.
Nigdy wcześniej nie paliłem nałogowo papierosów wiec nie jest to przerzucenie się ze zwykłych fajek na e. Glownie zależy mi na dużej chmurze i w miarę wytrzymałej baterii. Chciałbym na to przeznaczyć około 200zl
Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi.
By azael
@Bartv5, po co Ci to? Zaimponuj znajomym trickami na rolkach albo deskorolce. Niczego dobrego na ławce z chmurą nie wysiedzisz.
Awatar użytkownika
By Superlux
@Bartv5

To wcale nie jest takie zdrowe, nawet bez nikotyny więc po co się truć ? Zastanów się nad tym, po co ???

:drinkb
Awatar użytkownika
By PucH2
Myślę że chłopak dba o ekologie i chce zmniejszyć ilość dwutlenku węgla. Trzeba mu pomóc!
Awatar użytkownika
By SuwMar
cliver pisze:Dziwi mnie trochę odradzanie e-papierosów ludziom tylko dlatego że wcześniej nie palili zwykłych fajek.

Hmm... a odradzanie wszelakiej maści nałogów Cię dziwi?
Awatar użytkownika
By venom_666
a nie dziwią Cię argumenty jaśnienampanujących że młodzież i inni zaczynają na ep a potem kończą na paleniu zwykłych fajek i przez to ep jest wstępem do nałogu ???
Dlaczego mamy im dawać poparcie tego argumentu na tacy ??
Awatar użytkownika
By Krasnal45
cliver pisze:Dziwi mnie trochę odradzanie e-papierosów ludziom tylko dlatego że wcześniej nie palili zwykłych fajek.

Nie ma sprawy. Namawiaj kolegę. Kolega za dziesięć lat Ci podziękuje, może wcześniej...
Awatar użytkownika
By Nikotynos