EPF
Nie wiesz jaki model e-papierosa wybrać, który atomizer będzie pasował do danego zasilania? Zapytaj.
Regulamin forum: Przypominamy, że zgodnie z ustawą o ochronie zdrowia (...) zakazane jest publiczne zachęcanie do nabywania lub używania papierosów elektronicznych lub pojemników zapasowych. Jednakże nikt nie zabrania dzielenia się prywatnymi, subiektywnymi opiniami na temat produktów.
Awatar użytkownika
By Grabek902
#1884679
Witam. Potrzebuję jeszcze jednego parownika mtl. W stylu k5 może być grubszy i dłuższy nawet lepiej by było. Stal nierdzewna najlepiej szlifowana. Na pojedynczą grzałeczke.

Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By bulit73
#1884680
Masz na bazarku, Taifun GT lV klon blitzen-rta-tsunami24-plus-rda-hadaly-rda-taifun-gt-lv-t131961.html

Dość dużo ostatnio piszesz na forum. Może czas by zacząć je czytać :wink:
Awatar użytkownika
By Grabek902
#1884682
Odnośnie tayfun to był lepszy model tzn dużo tych tubek i wgl. Taki o GTS. Obiecuję więcej czytać. :) Obrazek
Siren V2 Fajny parowniczek.

Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By Krasnal45
#1884691
Taifun GTS to bardzo fajny parownik, ale trudny do okiełznania. Poza tym, dziś raczej nie do zdobycia.
Awatar użytkownika
By Grabek902
#1884692
To jak trudny to narazie nie. Rozważe sobie V2 i gt4 poczytam tu o nich.

Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By STRUNA
#1884709
TGT III jest fajny
I mesh można używać, tylko klon do mesha się nie nadaje.
By kajtek01
#1885514
GTIV to raczej nie MTL

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
By joloass
#1885540
A co masz i co lubisz ?
Ja polece Siren 2, potem masz Ammita mtl, a pomiedzy nimi Centaura mini ... Jak nie masz jeszcze Hussara to bym mial bolaczke ?
Skyline pewnie mnie nie zaskoczy, ale jezeli ... to wspomne o nim - dopiero zakupilem ; choc nie sadze zeby przebil Tajfuna 3.
W ogole paradox wspolczesnych mtl-ow (tych z szeszym air flow-em) polega na tym, ze w ostatecznym rozrachunku (calosciowym) wygrywaja starsze rozwiazania, czyli tzw. klasyki gatunku z dolnym nawiewem i spora pojemnoscia. Przynajmniej ja odnosze takie wrazenie :lol:

Na twoim miejscu uderzalbym w strone Hussara, jezeli zalezy ci bardziej na tytoniowych posmakach...
Siren 2, jezeli stawiasz na wyrazistosc smaku zwlaszcza owocowek i bazy z dominacja gliceryny ...
Centaura, jezeli zalezy ci na wyprobowaniu gornego nawiewu i zacnego zakresu przeciagu oraz dobrego posmaku ...
Ammita mtl jezeli chcesz czegos posredniego w smaku pomiedzy Syrenka a Ceantaurem ale z wiekszym nawiewem od tej pierwszej , a nawet i drugiej opcji ...
Tajfun to tajfun, najbardziej upierdliwy ze wzgledu na specyficzny system kontroli doplywu liqiudu, ale wciaz w czolowce ze swoja uniwersalnoscia i pojemnoscia
:twisted:

Berskerer albo Rosa i pare innych prowozow z gatunku mtl mnie nie isteresowalo ze wzgledu na zbyt restrykcyjny air flow, albo zbyt mala pojemnosc - ot takie osobiste preferencje :zakrecony
Ostatnio zmieniony 09 mar 2019, 22:55 przez joloass, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
By Grabek902
#1885550
Dziękuję za odpowiedzi i porady zdecydowałem na syrenke która kupię w kwietniu jak będzie na bazarku i Merlina dużego. . Ale dziś kupiłem na bazarku ammity 25 single.
By joloass
#1885558
Sirenka jest naprawde bardzo wdziecznym wyborem; mam wrazenie ze dopiero po wyprobowaniu ilus tam alternatyw mozna docenic jej walory przede wszystkim smakowe i w sumie idealny przeciag nie dajacy zbytnio mozliowosci DTL, ale wciaz szanujacy MTL z minimalnie wiekszymi aspiracjami ...
W kazdym razie uzyj do niej dobrej watoliny/ nosnika liquidu (np. taki cotton bacon jest o niebo lepszy od kazdej wersji muji), a na pewno ci sie odwdzieczy i zakresem smaku jak i mala awaryjnoscia setup-u, co w jej przypadku nie jest taka oczywistoscia :)

Poza tym to jest naprawde dobrze wykonany w sensie technicznym parownik i nie ma sie czego czepic, zero niedorobek ...
Ostatnio zmieniony 09 mar 2019, 23:02 przez joloass, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By bulit73
#1885560
joloass pisze:ot takie osobiste preferencje

Tak samo jak przy liquidach, co podejdzie tobie nie musi drugiemu. To są tylko twoje odczucia, co na jakim parowniku wapować.

joloass pisze:Siren 2, jezeli stawiasz na wyrazistosc smaku zwlaszcza owocowek i bazy z dominacja gliceryny ...

Na Syrence wapuję również deserówki, 50/50 i nie widzę zbytniej różnicy w porównaniu z Hussarem, Skylinem czy K5.
By joloass
#1885563
Pewnie ze sa to zawsze osobiste preferencje ... ostatecznie; ale dla nowicjusza albo osoby z malym zakresem doswiadczenia bardzo uzyteczne wnioski ?
Niektore z nich sie poza tym powielaja/ pokrywaja, tym samym sugerujac ze opinia jednego uzytkownika potwierdzana przez innego moze miec charakter bardziej obiektywnej.
Osobiscie wychodze z zalozenia, ze dopoki sam nie sprobujesz, nie dowiesz sie jak jest. Z drugiej strony taka postawa wlasnie sklania do ogolnych refleksji :)

Odnosnie twojego wrazenia wgledem zwlaszcza Hussara moglbym polemizowac (contra Siren)
Sprobuj jakiegos liquidu z wieksza doza posmaku tytoniowego, a moze tez dostrzezesz jego specyficzne pod tym wzgledem mozliwosci ?
Poza tym przeciag; jest bardziej uniwersalny w hussarku, z kolei mniejsza baza wymusza mniejsza srednice grzalki, trudniejsze jest tez nalewanie (chyba ze sie odkreca calosc zwana gornym cup-em, anie tylko ja odkrywa), ale jest tez jednoczesnie bardziej oszczedny jezeli idzie o zapotrzebowanei na liqiud ... itd.

PS
Jaby co; to ja uzywam 70/30 liquidu, co musi skutkowac w przypadku parownikow dobrze oddajacych smak slodkim posmakiem - ale ja to lubie :wink:
Ostatnio zmieniony 09 mar 2019, 23:22 przez joloass, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By bulit73
#1885564
joloass pisze:Osobiscie wychodze z zalozenia, ze dopoki sam nie spobujesz nie dowiesz jak jest. Z

Tak jest, było i będzie *CZAJNICZEK*

joloass pisze:Sprobuj jakiegos liquidu z wieksza doza posmaku tytoniowego, a moze tez dostrzezesz jego specyficzne pod tym wzgledem mozliwosci ?

Nie da rady, bo nie wapuję tytoniówek :mrgreen:

@joloass ja nie neguję twoich wpisów. Po prostu nie każdy potrafi wyciągać wnioski. Niektórzy pomyślą, że tak ma być.
A co jest najgorsze w życiu? Rozczarowanie :mrgreen:
By joloass
#1885565
Wiec zaufaj mi, ze na tym polu (tytoniowym) nawet z Syrenka wygra Hussaria :)
I tez bylem zaskoczony ...

Odnosnie twoje przytyku, ze wyrazam tylko i wylacznie swoje zdanie - ale przeciez nigdy tez nie bylo ... nie jest i nie bedzie inaczej; dlatego staram sie je formulowac w miare przynajamniej jasno wskazujac na cechy ktore moim zdaniem sa warte podkreslenia w opisie danego parowozu, albo ktore go od innych odrozniaja :wink:
Decyzja jak i jej konsekwencje zawsze sa osobiste *SMOKEKING*

PS
Zes sie mnie czepil, a wiecej tu opinii naprawde mniej szerszych od mojej w ostatecznym rozrachunku :mrgreen:
Kolega pytal - odpowiedzialem jak umialem, bo mialem taka ochote :lol:
.
By BezimiennyII
#1885567
Po wielu podejściach, mniej lub bardziej udanych, mi najlepiej przypadł do gustu Pocket oraz Pico. Pico jest dosyć upierdliwym parownikiem jeżeli chodzi o montowanie grzałki. Pocket jest jego uproszczoną wersją.

Smak oddaje bardzo dobrze, w mojej ocenie lepiej niż Kayfuny. Sprawdza się przy deserówkach, tytoniach i owocówkach. W liquidach preferuję dużą zawartość gliceryna - nawet do 80% i nigdy nie miałem problemu z transportem.

Popatrz też na Dvarw'a MTL. Ciekawa propozycja.
Awatar użytkownika
By bulit73
#1885568
joloass pisze:Zes sie mnie czepil, a wiecej tu opinii naprawde mniej szerszych od mojej w ostatecznym rozrachunku :mrgreen:

Bardziej traktowałbym to jako wyróżnienie :wink: Innym nic nie odpisałem :lol:
By joloass
#1885570
Wybrnales built73 dyplomatycznie ... ze swoich wlasnych sidel :)

Watek przeciez jest otwarty i na pewno pytajacy sie ucieszy widzac zainteresowanie jego problemem ...
Awatar użytkownika
By Grabek902
#1885582
joloass pisze:Wybrnales built73 dyplomatycznie ... ze swoich wlasnych sidel :)

Watek przeciez jest otwarty i na pewno pytajacy sie ucieszy widzac zainteresowanie jego problemem ...
:) tak jak wiadomo mam k5 i super oddaje smak. Stwierdziłem że sprawdzę jak z ammity 25 single coli będzie chociaż nie należy do Mtl, w kwietniu jak nic się nie zmieni to syrenka albo Merlin.

Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By Grabek902
#1891310
Testował ktoś? ObrazekObrazek

Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka

Pochwalcie się zabawkami:) http://i42.tin[…]

Atomizer większy niż 2 ml

Witam. Szukam jakiegoś atomizera dobrze oddającego[…]

Jakie zasilenie kupić na dwa akumulatory.

Witam. Pomocy szukam zasilenia na dwa akumulatory […]

Tani Premix

Jaki premix/y do max 35zł polecacie?