EPF
Masz problem techniczny lub odkryłeś ciekawe rozwiązania? Podziel się z innymi!
By Voltair
#1867369
Witam,

Jako iż jestem tutaj nowym użytkownikiem, chciałbym wszystkich powitać i mam nadzieję, że temat umieściłem w odpowiednim dziale.

Od kilku miesięcy jestem posiadaczem Joyetech eVic PRIMO 2.0 KIT TPD wraz z atomkiem Aries ProCore. Po dosyć intensywnym użytkowaniu, stwierdziłem że potrzebuję jednak czegoś nowego. W ubiegłym tygodniu zamówiłem atomizer Griffin 25 PLUS od GeekVape. Spodobał mi się, mimo iż krąży wiele opinii i problemów o wylewającym się LQ - postanowiłem że jakoś się z tym uporam.
Nie ukrywam, że jest to mój pierwszy atomizer RTA (i w ogóle na własne grzałki) - no co tu dużo mówić, jestem laikiem w tym aspekcie. Będę pewnie szkalowany, że mogłem kupić coś innego, ale proszę o wyrozumiałość :D

Dziś przyszła paczka wraz z dodatkami, które zamówiłem, a mianowicie: Wata Native Wicks Cotton PLATINIUM BLEND , GeekVape Clapton SS316 Tape Wire (26GA + 30GA) oraz kilka narzędzi.
Rozważnie zabrałem się do pracy, posiłkując się poradnikami i wskazówkami z internetu.
Uprzedzając pytania - ukręciłem setup z dwóch grzałek na średnicy 3mm, 6 zwojów, wszystko przepaliłem kilkukrotnie, wyrównałem, ściskałem pęsetą, grzałki równomiernie się nagrzewały oraz wychładzały. Coile zostały umieszczone równo, nie stykały się z obudową decka, generalnie tak jak powinno być. Wata została umieszczona według poradników, ledwo wchodząca w rowki - żeby nie zalewało, która również została przepalona po nasączeniu. Skręciłem griffina, nalałem LQ do połowy i odczekałem kilka minut "w razie wu".