- 19 wrz 2018, 20:34
#1863656
Witam forumowiczów!
Od jakiegoś czasu mam problem z moim boxem.
Zacznę od początku.
Kilka tygodni temu (?) napisałem, ze mam problem z akumulatorami ( przynajmniej tak mi się wydawało) na wyswietlaczu wyskakiwała informacja check battery. Na dzień dzisiejszy przy wymianie aku box nie odpowiada, dopiero po dajmy na to piątym zamknięciu klapki odpala. Jedyne upadki jakie zalicza to ewentualnie przewróci się na bok. Dodam iż pracuje w pyle (stolarnia). Z racji tego iż schodzi z niego farba prawdopodobnie od wkładania w kieszeń spodni roboczych boje się, ze mogą nie przyjąć mi go na gwarancje.
Teraz pytanie/a:
Czy pył mógł mu zaszkodzić? (Pył jest widoczny w szczelinach klapki od aku w głębi nic nie widać)
Czy mogę potraktować go sprężonym powietrzem w celu przeczyszczenia? -bez rozkręcania
Ewentualnie czy mogę go reklamować w takim stanie?
Ah bym zapomniał czasem po paru buszkach wskaźnik baterii spada do 0, po otwarciu klapki (i tu szok bo odrazu łapie) i ponownym zamknięciu wskaźnik wraca do normy.
Od jakiegoś czasu mam problem z moim boxem.
Zacznę od początku.
Kilka tygodni temu (?) napisałem, ze mam problem z akumulatorami ( przynajmniej tak mi się wydawało) na wyswietlaczu wyskakiwała informacja check battery. Na dzień dzisiejszy przy wymianie aku box nie odpowiada, dopiero po dajmy na to piątym zamknięciu klapki odpala. Jedyne upadki jakie zalicza to ewentualnie przewróci się na bok. Dodam iż pracuje w pyle (stolarnia). Z racji tego iż schodzi z niego farba prawdopodobnie od wkładania w kieszeń spodni roboczych boje się, ze mogą nie przyjąć mi go na gwarancje.
Teraz pytanie/a:
Czy pył mógł mu zaszkodzić? (Pył jest widoczny w szczelinach klapki od aku w głębi nic nie widać)
Czy mogę potraktować go sprężonym powietrzem w celu przeczyszczenia? -bez rozkręcania
Ewentualnie czy mogę go reklamować w takim stanie?
Ah bym zapomniał czasem po paru buszkach wskaźnik baterii spada do 0, po otwarciu klapki (i tu szok bo odrazu łapie) i ponownym zamknięciu wskaźnik wraca do normy.