EPF
Masz problem techniczny lub odkryłeś ciekawe rozwiązania? Podziel się z innymi!
By HussaR
#1852668
Witam, jestem zielony jeśli chodzi o e-papierosy. jest to mój pierwszy taki sprzęt, kupiłem używany od kolegi i mam go ok. 2 tygodnie. Ostatnio chciałem wyczyścić grzałkę więc zagotowałem wodę i grzałka wylądowała we wrzątku, wyczyściłem ją, wysuszyłem, ale gdy już wszystko zmontowałem i chciałem się zaciągnąć to przycisk zaczął migać 4 razy i nic się nie działo. Myślałem że może się rozładował, ale przy podłączaniu do ładowarki również nic się nie dzieje :c Czyściłem wszystkie styki wielokrotnie wszystko sprawdzałem ale nic nie pomaga :/ proszę o pomoc.
Awatar użytkownika
By erbis
#1852669
Jakiej pomocy oczekujesz? Ktoś ma za Ciebie kupić nową grzałkę i ją zamontować?
By HussaR
#1852672
oczekuje że ktoś mi powie czy da się jakoś tą sytuacje uratować czy trzeba kupić nową grzałkę, czy to problem z baterią. Pisałem że jestem nowy w temacie.
Awatar użytkownika
By bulit73
#1852674
HussaR pisze:oczekuje że ktoś mi powie czy da się jakoś tą sytuacje uratować czy trzeba kupić nową grzałkę

erbis pisze:Ktoś ma za Ciebie kupić nową grzałkę i ją zamontować?

Krasnal45 pisze:Kup nową grzałkę.

:palm
Awatar użytkownika
By DorotaM
#1852675
HussaR pisze:oczekuje że ktoś mi powie czy da się jakoś tą sytuacje uratować czy trzeba kupić nową grzałkę, czy to problem z baterią. Pisałem że jestem nowy w temacie.


Ok, teraz więc czytaj pomału i uważnie: kup nową grzałkę.

No. I problem ( mam nadzieję) rozwiązany. :mrgreen:
Awatar użytkownika
By SuwMar
#1852752
HussaR pisze:Problem rozwiązany :) druciki ujebałem xDD


Dobrze że rozwiązałeś problem, ale jeszcze bardziej cieszy mnie to, że nie każdy kto rozwiąże problem, z czegoś jest zadowolony nie używa języka powszechnie uważanego za obraźliwy.
Awatar użytkownika
By DorotaM
#1852760
DoDo9226 pisze:Ty to jednak idiotą jesteś


Śliczny początek krótkiej znajomości.
A teraz chyba za moment się pożegnamy...