EPF
Masz problem techniczny lub odkryłeś ciekawe rozwiązania? Podziel się z innymi!
By Robi123
#1837346
Witam,
jestem mega początkujący, chciałem przerzucić się z analogów na elektroniczne papierosy, w tym celu pożyczyłem od kolegi jakiegoś starego volisha (taki długi i cienki) i bardzo mi przypasowal, bylem już nakręcony na maksa ze przechodzę na elektroniki wiec zdecydowalem się zakupić od razu w miarę dobry sprzęt żeby się nie zrazić. Po doktoryzacji w internecie wybór padł na Joyetech Primo mini i atomizer Smok TFV8 Baby.
No i kompletna porażka :( jak używam tego Volisha to po prostu mogę się zaciągnąć tak jak zwykłą fajką czyli nabrać dymu do ust i dopiero się zaciągnąć, W tym atomizerze otwór ma o wiele większą średnicę i po prostu nie da się tak tylko w zasadzie trzeba od razu ciągnąć wszystko do płuc, generalnie nijak sie to ma do zwykłego palenia fajek. Może to nietypowy problem ale powiem szczerze skreśla u mnie całkowicie to rozwiązanie :( jest jakiś atomizer który pasowalby do tego Primo Mini i spełniałby ten mój wymóg ? trochę szkoda kasy którą wydałem, sprzęt zakupiony nowiutki na gwarancji, Część z wypowiedzi moderuję. Proszę zapoznać się z obowiązującym tu Regulaminem. D. ....
A drugie pytanie, mam ustawiony tryb Power, czy tak jest poprawnie ? powiem szczerze ze trochę irytujące jest bo nie wiem ile tych WAT ustawić, raz mi się ustawiło na 50W to myslalem ze mi płuca wypaliło ... Może trzeba ten parownik jakoś skonfigurować w ustawieniach ?
Awatar użytkownika
By bulit73
#1837347
To dlatego, że wapujesz dopaszczowo. Zaciągasz się jak analogiem. Smok Baby to parownik do wapowania dopłucnego, czyli bezpośrednio do płuc.

Poszukaj parownika Nautilus mini, z grzałkami 1,8 oma.

Wapując w trybie "Power" ustawiasz moc. Zobacz na grzałce jaki jest zakres mocy. Zacznij od najmniejszej wartości. Jeśli będzie za mało to zwiększ moc.
By Robi123
#1837352