By Szymonowitz - 28 gru 2017, 01:20
Posty: 12
Rejestracja: 17 lis 2017, 17:38
Posty: 12
Rejestracja: 17 lis 2017, 17:38
- 28 gru 2017, 01:20
#1826555
Cześć,
niedawno kupiłem używanego Vaptio N1 Pro. Przez miesiąc wszystko było ok, ale dziś pokazał się na wyświetlaczu komunikat Low Battery.
Wszystkie aku mam nowe, w pudełku zawsze czeka 8 naładowanych. Sprawdziłem na kilku sztukach, jednak komunikat nadal ten sam.
Podłączyłem USB, komunikat nadal ten sam. Sprawdziłem naładowanie aku, wszystkie naładowane.
Czy ktoś z was spotkał się już z podobnym problemem?
Czy wie ktoś, jak można zresetować to urządzenie?
niedawno kupiłem używanego Vaptio N1 Pro. Przez miesiąc wszystko było ok, ale dziś pokazał się na wyświetlaczu komunikat Low Battery.
Wszystkie aku mam nowe, w pudełku zawsze czeka 8 naładowanych. Sprawdziłem na kilku sztukach, jednak komunikat nadal ten sam.
Podłączyłem USB, komunikat nadal ten sam. Sprawdziłem naładowanie aku, wszystkie naładowane.
Czy ktoś z was spotkał się już z podobnym problemem?
Czy wie ktoś, jak można zresetować to urządzenie?