EPF
E-palenie kontra prawodawstwo. Trawnik Attack!
Awatar użytkownika
By Julek Seba
#1820009
Witam serdecznie,
Z niemałym wstydem przyznaję, że jestem kompletnie zielona w temacie wszelkich przepisów, akcyz i innych stąd mój post i pytanie (jeśli takie wystąpiło już to proszę bardzo o link do niego to usunę ten post, jestem tu nowa i nie bardzo się orientuję na tym forum). Mianowicie czy akcyza obejmuje również glikol, glicerynę i aromaty nabywane w wiadomych sklepach? Pytanie może wydać się głupie ale naprawdę nie mam najmniejszego pojęcia o niej, a informacjez internetu niewiele rozjaśnają sprawę.
Awatar użytkownika
By Gabriel
#1820030
Akcyza obejmować ma: glikol, glicerynę ( które będą mieć informację że jest do e- papierosów ) bazy nikotynowe i beznikotynowe, liquidy ( w tym też zerówki ). Aromaty ( bez akcyzy ).
Awatar użytkownika
By marjan1967
#1820046
Gabriel pisze:Akcyza obejmować ma: glikol, glicerynę ( które będą mieć informację że jest do e- papierosów ) bazy nikotynowe i beznikotynowe, liquidy ( w tym też zerówki ). Aromaty ( bez akcyzy ).


Aromaty bez akcyzy? :roll:
Awatar użytkownika
By Gabriel
#1820051
Na aromatach np. MaiArt, nie jest napisane że są do EIN, tylko koncentrat aromatyczny ze składników dopuszczonych do produkcji spożywczej. To tak samo jak będzie właśnie z glikolem i gliceryną. Jak będzie dopisek że do e-papierosów, to wiadomo że jest akcyza. Ale np. na glicerynę z apteki ( bez tego napisu ) nie będzie akcyzy. To samo tyczy się aromatów. Aromat spożywczy.
Awatar użytkownika
By Gabriel
#1820054
Zwinęli kolego ale z gotowymi liquidami, bo przez internet nie mogli już sprzedawać. Natomiast, gdybyś był w temacie co do MaiArt, to byś wiedział że dopiero teraz zaczynają się rozkręcać na całego ze swoimi aromatami.

Hej, leżał epet w plecaku i gdy wracam po godzinie[…]

nie chcę się włączyć

kupiłam oxva slim xpro w grudniu, nagle dzisiaj ni[…]

Około dwa tygodnie temu zrobiłem dwa liquidy z aro[…]

Baza nikotynowa