EPF
Dyskusje o poszczególnych modelach atomizerów, aktualności i nowości.
Awatar użytkownika
By LICHU
#1869124
Bez różnicy, wszystko zalezy od setapu. Moim zdaniem wersja TPD jest troszkę lepsza ponieważ można baniak osuszyć praktycznie do zera nie przechylając go zbytnio. O ile ktoś robi knoty nie wychodzące po za obrys tzn (bazy).
By TZPro1975
#1869625
Przepraszam za dziwne pytanie ale:
Czy jak ten parownik będzie wytawał z boksa o 1 milimetr to coś się stanie?
Boks 22 mm, parownik 24 mm.
Budżet ograniczony i chodzi mi po głowie eleaf melo do tego aresa.
Pozdrawiam
By lukiies
#1869728
TZPro1975 pisze:Przepraszam za dziwne pytanie ale:
Czy jak ten parownik będzie wytawał z boksa o 1 milimetr to coś się stanie?
Boks 22 mm, parownik 24 mm.
Budżet ograniczony i chodzi mi po głowie eleaf melo do tego aresa.
Pozdrawiam

Ja mam tesle wye200 co do której nie mam uwag, a kosztowała normalnie w sklepie stacjonarnym niewiele powyżej 100 zł. Pomijając podobanie się designu oraz fakt ze to najlżejszy mod na rynku, to ma 2bat 200w, pociągnie wszystko i wydaje mi się ze to bardzo ciekawa opcja (chyba niezbyt droga). Rozważ inne warianty..
By TZPro1975
#1870354
Zauważyłem w youtubie bardzpo dokładne poradniki, filmy tłumaczące wszystkie problemy z aresem.
Naprawdę wszystkie problemy znikają po obejrzeniu tych filmów (język angielski).
Na pewno pierwszym atomizerem na własne grzałki będzie ARES.
Prosty, piękny, i nie drogi, do tego w zestawie urządzenia do robienia grzałek, drut, grzałki, wata i śrubokręt, nie wiedziałem, że innokin może być ażtak szczodry.
Problem jedynie z boksem, ale chyba pójdę po taniości, szczególnie, że do grzałek będzie można używać mało watów.
Dzięki za porady, dam znać jak już będę puszczał chmurki z mam nadzieję dobrym smakiem moich samogonów na 6 mg. nikotyny.
I wcale nie koniecznie usta - płuca.
Pozdrawiam
By lukiies
#1870393
TZPro1975 pisze:Zauważyłem w youtubie bardzpo dokładne poradniki, filmy tłumaczące wszystkie problemy z aresem.
Naprawdę wszystkie problemy znikają po obejrzeniu tych filmów (język angielski).
Na pewno pierwszym atomizerem na własne grzałki będzie ARES.
Prosty, piękny, i nie drogi, do tego w zestawie urządzenia do robienia grzałek, drut, grzałki, wata i śrubokręt, nie wiedziałem, że innokin może być ażtak szczodry.
Problem jedynie z boksem, ale chyba pójdę po taniości, szczególnie, że do grzałek będzie można używać mało watów.
Dzięki za porady, dam znać jak już będę puszczał chmurki z mam nadzieję dobrym smakiem moich samogonów na 6 mg. nikotyny.
I wcale nie koniecznie usta - płuca.
Pozdrawiam


Roznica w cenie między modami (większość ma dokładnie te same funkcje) 85w a 200w - jest naprawdę niewielka. Jak chcesz robić własne grzałki (rta) to z pewnością warto żeby wskoczyć na moda co najmniej 2 akumulatory. Ja przykładowo teraz korzystam już jakiś czas z setupu z własna grzalka 0.19 na fused claptonie 5 zwojów 2.5mm z odstępami. Steam-engine wylicza ze żeby osiągnąć zakładane 250 heat flux - górny zakres pracy wychodzi 56 W, ale ponieważ wapuje na tc (między 190-230c) a nie chce mi się czekać przy pierwszym machu na rozgrzanie grzałki to ustawiam górny zakres mocy na 80w.
Takie coś na tesli 200 daje się używać cały dzień porządnego buchania - ale da się dotrzeć do końca baterii.

Innymi słowy - rta (ares) który daje szanse zrobienia grzałek o nawet niższej oporności - będzie wymagał sporego zapasu mocy oraz akumulatorow. Droższy mod w tym przypadku naprawdę jest niewiele droższy niż 80-tka. Producent jest w zasadzie bez znaczenia (mi się sprawdza tesla, ale innym może odpowiadać z powodzeniem inna marka). Polecam wejść od razu w większego moda - jak będziesz wapowac na niższej mocy, to najwyżej będziesz miał baterie na dłużej - a jak się zdecydujesz na większe wymagania prądowe - to będzie to możliwe bez zmiany moda.

Przy okazji ares przy dobrym setupie nie cieknie wcale - u mnie na pewno przez ponad tydzień stałego noszenia ze sobą .. do mtl/dl (to jest parownik z pogranicza dl) jest świetny, skuteczny, ładny i wyciąga smak doskonale (zwłaszcza z grzałka o dużej powierzchni - która da się tam włożyć).
By TZPro1975
#1871825
Mam go, aresa mtl rta i joyetecha espion solo 80 W.
Dopiero jeden dzień, ale nie mogę nadziwić się smakowi i możliwością.
Obecnie grzałka 1,09 w atomizerze, z zestawu, nie cieknie, nie ma bobra i smak fajny, niekiedy odrobinkę zaciągnę liquidu, ale wata pierwszy raz.
Na 19,5 W i na 23 W, na mtl albo na dl inne chmury (raz ciepłe, raz chłodne) inny smak i po prostu różność.
Mam drucik ss316l 26 i 28, pewnie niedługo będę kombinował, grzałki też różne już ukręciłem.
Na razie jest fajnie, a ego aio, czeka aż będę ładował baterie (na razie tylko jedna), i do samochodu, bo trochę zestaw waży.
Dla ludzi, którzy będą mieli ochotę nabyć aresa - obecnie w zestawie dostałem vape band innokin, a drutu kantal nie było.
Pozdrawiam i dziękuję, za przekonanie mnie do własnych grzałek (albo i nawet tych skręconych) ale nie fabrycznych.
By lukiies
#1871835
TZPro1975 pisze:Mam go, aresa mtl rta i joyetecha espion solo 80 W.
Dopiero jeden dzień, ale nie mogę nadziwić się smakowi i możliwością.
Obecnie grzałka 1,09 w atomizerze, z zestawu, nie cieknie, nie ma bobra i smak fajny, niekiedy odrobinkę zaciągnę liquidu, ale wata pierwszy raz.
Na 19,5 W i na 23 W, na mtl albo na dl inne chmury (raz ciepłe, raz chłodne) inny smak i po prostu różność.
Mam drucik ss316l 26 i 28, pewnie niedługo będę kombinował, grzałki też różne już ukręciłem.
Na razie jest fajnie, a ego aio, czeka aż będę ładował baterie (na razie tylko jedna), i do samochodu, bo trochę zestaw waży.
Dla ludzi, którzy będą mieli ochotę nabyć aresa - obecnie w zestawie dostałem vape band innokin, a drutu kantal nie było.
Pozdrawiam i dziękuję, za przekonanie mnie do własnych grzałek (albo i nawet tych skręconych) ale nie fabrycznych.


Ja na razie ustabilizowałem się na 5 zwojach spaced fused claptona (kupionym jako gotowiec - sorki za to). Dało się to wetknąć na 2.5mm ale... na styk i tylko na powiększonym tanku. Działam na tc (drut jest z ss316l bo taki był w sklepie) - ok 0.19

Na tc można zrobić taki setup żeby nic nie strzelało (bez liquidu w paszczy) i wtedy w zależności od temperatury można sobie zdecydować czy ktoś lubi trochę mniejsmaku czy raczej na maksa..

Na 4 otworach chyba przekonałem się do przetestowania dl - ale tutaj ściągam combo, zobaczymy jaka roznica :)
Na Aresa narzekać nie mogę (ani polecać tez)..
By stachuu0
#1873575
Brał ktoś Aresa 5ml od majferndów? Są one podrabiane? Warto przycebulić 25zł czy się nie bawić w takie cuda i kupić na miejscu mniejszy?
Awatar użytkownika
By Cinmar
#1873603
Na miejscu + extension pack za 15 zł.
Ponoć wersja TPD (czyli ta mniejsza właśnie) lepiej oddaje smak. Ponoć, bo to opinia z naszego forum, nie moja własna.
By stachuu0
#1873652
Nie to, że się czepiam, ale jest jakiś powód wyboru właśnie tej wersji z naszego rynku?
Extension pack aktualnie nie jest dostępny. Może wróci, może nie.
Awatar użytkownika
By Cinmar
#1873661
Ja kupiłem, bo był na miejscu bez żadnych alpejskich kombinacji.
Ktoś na forum wspominał, że wersja TPD jest lepsza (posiadając obie wersje), ale pod jakim względem i dlaczego? Nie mam pojęcia.
Mam, jestem względnie zadowolony, ale Siren to to nie jest.
By TZPro1975
#1873706
Wersja TPD, taką mam - trzeba często dolewać płynu.
Niby chmura niewielka ale szybo ciągnie płyn (albo ja szybko ciągnę :)
Też mam go z Polski, można dokupić w tym samym sklepie rozszerzenie do większej pojemności,ale chyba tylko większa pojemność bo dół bazy się nie zmieni, nie będzie tam więcej miejsca pod bazą na "knota" z waty, a to jest wygodniejsze chyba w wersji orginalnej.
Obecnie założyłęm swoją grzałkę z SS316L 28 GA, wyszło 1,04 oma, 22 W, ale smak chyba gorszy niż na grzałce z zestawu, ale trochę grzałka krzywa, dwa boczne zwoje trochę mocniej odsunięte od pozostałych,na razie nie zabobrzyło, ale jakby chmurka większa niż na kanthalu.
Jak ktoś ma jakieś rady dla mnie to chętnie poczytam (jeszcze długa droga prze de mną).
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
By Cinmar
#1873708
TZPro1975 pisze:chyba tylko większa pojemność bo dół bazy się nie zmieni

Masz rację, rozchodzi się o przedłużenie komina. Aczkolwiek ilość miejsca jest w zupełności wystarczająca.
By stachuu0
#1873710
Zdecydowałem się jednak na wersje 5ml - niby same dobre opinie, więc raczej nie podróba.
Do 40 dni dojdzie, a na pewno nie obejdzie się bez problemów, więc... "in touch".
Mogę jeszcze ewentualnie zmienić na Siren V2, warto?
Awatar użytkownika
By Cinmar
#1873715
stachuu0 pisze:Mogę jeszcze ewentualnie zmienić na Siren V2, warto?

Zdecydowanie warto, nie zastanawiałbym się ani chwili. Najlepiej o tym świadczy, że chcę właśnie nabyć kolejną syrenkę, będąc posiadaczem Aresa :D
Bezpośrednio porównując, na tych samych liquidach: smak w Aresie jest jakby "stłumiony" względem Sirena, zlewa się i nie jest szczególnie wyrazisty. Plus Siren ma chłodniejszą chmurę, ale to nie wszystkim musi odpowiadać.
Nie jest parownikiem złym, ale w bezpośrednim starciu w moim odczuciu wypada blado.
By Grabowskid
#1873840
ja mam aresa MTL w wersji 5 ml i Siren i wg mnie Ares lepiej oddaje smak. Ja swoją syrenkę chcę sprzedać. Podobno Siren jest lepszy dla smaków słodkich, ja preferuję mięte z dodatkiem słodkich aromatów ale podstawą jest cooler. w tej kombinacji Ares dużo lepiej oddaje smak, Siren jest strasznie płaski w smaku dla preferowanych przeze mnie liquidów.
By lukiies
#1873855
Tez nam Aresa w wersji z obniżona baza (tpb czy jakoś się to nazywa - kubeczek nie jest w połowie, tylko na samym dole).
U mnie w wersji ze zwiększonym tankiem zostaje więcej miejsca na grzałkę (fused Clapton wszedł na 3.5mm sr przy 5 zwojach, spaced). W takiej konfiguracji smak oddaje w mojej ocenie bardzo dobrze.
Porównania z siren nie mam - fakt jest taki, ze każdemu w zależności głównie od setupu i preferencji smakować będzie inaczej.
Niezależnie od tego ares to czołówka jeśli chodzi o smak. Dla mnie okazała się bardzo ciekawe także możliwość dość szerokiego napływu powietrza (coś pomiędzy mtl a dl).

A ponieważ mnie dl przekonało, to poszedłem w rdta. Porównywanie oczywiście mija się z celem, bo to kompletnie inny rodzaj wapowania. Aktualnie na tym siedzę, choć Aresa póki co nie sprzedaje.
By Grabowskid
#1874054
No i pierwszy problem z atomizerem, dzisiaj co jakiś czas zaczał mi się wyświetlać napis "no atomizer" na baterii Ijoy Saber. czy ktoś ma pomysł co to może być ?
oczywiście wtedy nie da się wapować bo bateria nie widzi atomizera
By Krasnal45
#1874056
@lukiies
Pomyślałeś nad tym zanim to napisałeś? To pomyśl teraz...
By lukiies
#1874062
Krasnal45 pisze:@lukiies
Pomyślałeś nad tym zanim to napisałeś? To pomyśl teraz...


Jesteśmy w temacie Aresa. Dokładnie taki efekt u mnie (tesla+ares) dzieje się kiedy zrobie za duża grzałkę i jest po prostu zwarcie. Ale jak chodzi o coś innego - to chętnie posłucham czego nie zalapalem?
By Grabowskid
#1874064
to nie jest to na pewno, obciąłem drucik właśnie tak że nie wystaje wogóle wręcz jest tylko do końca śrubek, grzałkę obniżyłem i nadal jest to samo
By Krasnal45
#1874066
Grabowskid pisze: zaczał mi się wyświetlać napis "no atomizer"

Grabowskid pisze:oczywiście wtedy nie da się wapować bo bateria nie widzi atomizera

To mam na myśli :palm2
By lukiies
#1874068
Grabowskid pisze:to nie jest to na pewno, obciąłem drucik właśnie tak że nie wystaje wogóle wręcz jest tylko do końca śrubek, grzałkę obniżyłem i nadal jest to samo


Jak nie ma wkręconego atomizera albo mod wyłapie zwarcie (grzałka albo uszkodzona baza) - wyświetli ci taki komunikat.
Awatar użytkownika
By PucH2
#1874069
Grabowskid pisze:no OK ale gdzie widzisz przyczynę tego że tak się dzieje ?

W użytkowniku. Nie inaczej.
By Krasnal45
#1874073
lukiies pisze:Jak nie ma wkręconego atomizera albo mod wyłapie zwarcie (grzałka albo uszkodzona baza) - wyświetli ci taki komunikat.

Przy zwarciu mod pokaże komunikat "no atomizer"???
Nie pogrążaj się już dalej chłopie...
By Grabowskid
#1874075
PucH2 pisze:
Grabowskid pisze:no OK ale gdzie widzisz przyczynę tego że tak się dzieje ?

W użytkowniku. Nie inaczej.


Bardzo rzeczowa odpowiedź :)
By lukiies
#1874076
Krasnal45 pisze:
lukiies pisze:Jak nie ma wkręconego atomizera albo mod wyłapie zwarcie (grzałka albo uszkodzona baza) - wyświetli ci taki komunikat.

Przy zwarciu mod pokaże komunikat "no atomizer"???
Nie pogrążaj się już dalej chłopie...


Nie wiem z czego korzystasz - tesla wye 200 pokazuje. I nie pogrążam się tylko pomagam rzeczowo koledze.

Przy okazji, łatwo możesz sprawdzić czy grzałka ci zwiera z obudowa. Włóż atomizer bez niczego poza baza (bez cupa i tego kominka) i zobacz czy ci pokaże oporność.
By lukiies
#1874077
Aha i jedna drobna sprawa dodatkowo - sprawdź czy pin wkreciles prawidłowo w atomizer. Wtedy tez ci atomizera nie zobaczy.
By Grabowskid
#1874080
lukiies pisze:Aha i jedna drobna sprawa dodatkowo - sprawdź czy pin wkreciles prawidłowo w atomizer. Wtedy tez ci atomizera nie zobaczy.


a jak to sprawdzić ?
By Grabowskid
#1874081
lukiies pisze:
Krasnal45 pisze:
lukiies pisze:Jak nie ma wkręconego atomizera albo mod wyłapie zwarcie (grzałka albo uszkodzona baza) - wyświetli ci taki komunikat.

Przy zwarciu mod pokaże komunikat "no atomizer"???
Nie pogrążaj się już dalej chłopie...


Nie wiem z czego korzystasz - tesla wye 200 pokazuje. I nie pogrążam się tylko pomagam rzeczowo koledze.

Przy okazji, łatwo możesz sprawdzić czy grzałka ci zwiera z obudowa. Włóż atomizer bez niczego poza baza (bez cupa i tego kominka) i zobacz czy ci pokaże oporność.


Pokazuje oporność z samym atomizerem bez cupa i kominka ale z nim też pokazuje po prostu co jakiś czas wyskakuje no atomizer :)
By lukiies
#1874082
Grabowskid pisze:
lukiies pisze:Aha i jedna drobna sprawa dodatkowo - sprawdź czy pin wkreciles prawidłowo w atomizer. Wtedy tez ci atomizera nie zobaczy.


a jak to sprawdzić ?


Czy a) jest b) jest dokręcony c) styka z modem..
A jak chcesz się upewnić to możesz sprawdzić czy masz oporność jakimkolwiek miernikiem.

Ale zacząłbym od odkręcenia cupa i wkręcenia na moda samej bazy z grzałka i sprawdzeniu czy mod ci pokazuje oporność. Brak oporności = no atomizer.
By lukiies
#1874083
lukiies pisze:
Grabowskid pisze:
lukiies pisze:Aha i jedna drobna sprawa dodatkowo - sprawdź czy pin wkreciles prawidłowo w atomizer. Wtedy tez ci atomizera nie zobaczy.


a jak to sprawdzić ?


Czy a) jest b) jest dokręcony c) styka z modem..
A jak chcesz się upewnić to możesz sprawdzić czy masz oporność jakimkolwiek miernikiem.

Ale zacząłbym od odkręcenia cupa i wkręcenia na moda samej bazy z grzałka i sprawdzeniu czy mod ci pokazuje oporność. Brak oporności = no atomizer.


A jeśli jest ok, to dokręć do tego tanka ze wszystkim bez płynu i sprawdź oporność ponownie. Jak jest zwarcie = no atomizer.
By Maskota
#1874085
[/quote]

Pokazuje oporność z samym atomizerem bez cupa i kominka ale z nim też pokazuje po prostu co jakiś czas wyskakuje no atomizer :)[/quote]

Nie wyraźnie napisał?

Wysłane z mojego SM-A750FN przy użyciu Tapatalka
By lukiies
#1874086
Grabowskid pisze:
lukiies pisze:
Krasnal45 pisze:Przy zwarciu mod pokaże komunikat "no atomizer"???
Nie pogrążaj się już dalej chłopie...


Nie wiem z czego korzystasz - tesla wye 200 pokazuje. I nie pogrążam się tylko pomagam rzeczowo koledze.

Przy okazji, łatwo możesz sprawdzić czy grzałka ci zwiera z obudowa. Włóż atomizer bez niczego poza baza (bez cupa i tego kominka) i zobacz czy ci pokaże oporność.


Pokazuje oporność z samym atomizerem bez cupa i kominka ale z nim też pokazuje po prostu co jakiś czas wyskakuje no atomizer :)


Pisaliśmy jednoczenie..
no to jak ci zbudowanego atomizera prezentuje prawidłowo, to znaczy ze coś się zmienia w trakcie jak się całość nagrzewa.
(Jedno z dwojga - albo styka grzałka z obudowa, albo traci pin kontakt z baza).

Zasadniczo jak ci działa ale os czasu do czasu nie - to ja bym rozebrał całość na czesci, umył (włącznie z gniazdem 510 moda - tylko bez wody w tym miejscu) i ponownie całość zmontował uważając i robiąc to solidnie.

Jak się upewnisz ze jest zrobione dobrze, no to zostaje już tylko elektronika moda ( ewentualnie może ci coś pociekło do niego ).
Najszybciej to oczywiście sprawdzić wsadzając atomizer na innego dla testy.
By Grabowskid
#1874087
Sprawa jest ciekawa ponieważ:

1. po zakreceniu aresa do starego Sinuous P80 wszystko jest ok i nie ma problemu z niewidzeniem atomizera
2. po zakręceniu starego Cubisa do Sabera też działa i nie ma informacji o braku atomizera.

Myślę nad tym pinem ale odkręciłem go dość mocno i jest niby lepiej bo problem rzadziej występuje ale jednak występuje
By Krasnal45
#1874088
lukiies pisze: Jak jest zwarcie = no atomizer.

lukiies pisze: Brak oporności = no atomizer.

Chłopie, Ty sam się już w tym gubisz :mrgreen:
By lukiies
#1874089
Grabowskid pisze:Sprawa jest ciekawa ponieważ:

1. po zakreceniu aresa do starego Sinuous P80 wszystko jest ok i nie ma problemu z niewidzeniem atomizera
2. po zakręceniu starego Cubisa do Sabera też działa i nie ma informacji o braku atomizera.

Myślę nad tym pinem ale odkręciłem go dość mocno i jest niby lepiej bo problem rzadziej występuje ale jednak występuje


No to raczej sprawa jest ewidentna - trzeba szukać problemu w modzie. Wyczyść to złącze na początek (pewnie jakimś spirytem - to poprawi styki) i dokręć go mocniej po prostu.
Jak nie.. to już wewnątrz moda musisz obejrzeć co jest tam niedokręcone lub się wyrobilo.
Jak wykluczasz kwestie mechaniczne no to już niestety pozostanie ci sama elektronika.
By Krasnal45
#1874091
lukiies pisze:No to raczej sprawa jest ewidentna - trzeba szukać problemu w modzie. Wyczyść to złącze na początek (pewnie jakimś spirytem - to poprawi styki) i dokręć go mocniej po prostu.
Jak nie.. to już wewnątrz moda musisz obejrzeć co jest tam niedokręcone lub się wyrobilo.
Jak wykluczasz kwestie mechaniczne no to już niestety pozostanie ci sama elektronika.

Grabowskid pisze:2. po zakręceniu starego Cubisa do Sabera też działa i nie ma informacji o braku atomizera.

:lol:
By lukiies
#1874092
Krasnal45 pisze:
lukiies pisze: Jak jest zwarcie = no atomizer.

lukiies pisze: Brak oporności = no atomizer.

Chłopie, Ty sam się już w tym gubisz :mrgreen:


Nie wiem czego nie łapiesz, ale może wyjaśnij mi ?
Ja tez spróbuje.. mod nie zobaczy atomizera jak nie jest włożona grzałka. Załóżmy ze to oczywiste.
Ale mody maja tez zabezpieczenie przez zwarciem (wszystkie elektroniczne) i rozłączają połączenie jeśli je wykryją. Wtedy tez jest w elektronice efekt ze nie ma atomizera. Liczę ze i to stanie się jasne ?
By Maskota
#1874093
lukiies pisze:
Grabowskid pisze:Sprawa jest ciekawa ponieważ:

1. po zakreceniu aresa do starego Sinuous P80 wszystko jest ok i nie ma problemu z niewidzeniem atomizera
2. po zakręceniu starego Cubisa do Sabera też działa i nie ma informacji o braku atomizera.

Myślę nad tym pinem ale odkręciłem go dość mocno i jest niby lepiej bo problem rzadziej występuje ale jednak występuje


No to raczej sprawa jest ewidentna - trzeba szukać problemu w modzie. Wyczyść to złącze na początek (pewnie jakimś spirytem - to poprawi styki) i dokręć go mocniej po prostu.
Jak nie.. to już wewnątrz moda musisz obejrzeć co jest tam niedokręcone lub się wyrobilo.
Jak wykluczasz kwestie mechaniczne no to już niestety pozostanie ci sama elektronika.


Mędrzec co bzdury pisze, może sie uda a może ktoś poprawi. Co mu sie wyrobiło wewnątrz moda?

Wysłane z mojego SM-A750FN przy użyciu Tapatalka
By lukiies
#1874094
Maskota pisze:
lukiies pisze:
Grabowskid pisze:Sprawa jest ciekawa ponieważ:

1. po zakreceniu aresa do starego Sinuous P80 wszystko jest ok i nie ma problemu z niewidzeniem atomizera
2. po zakręceniu starego Cubisa do Sabera też działa i nie ma informacji o braku atomizera.

Myślę nad tym pinem ale odkręciłem go dość mocno i jest niby lepiej bo problem rzadziej występuje ale jednak występuje


No to raczej sprawa jest ewidentna - trzeba szukać problemu w modzie. Wyczyść to złącze na początek (pewnie jakimś spirytem - to poprawi styki) i dokręć go mocniej po prostu.
Jak nie.. to już wewnątrz moda musisz obejrzeć co jest tam niedokręcone lub się wyrobilo.
Jak wykluczasz kwestie mechaniczne no to już niestety pozostanie ci sama elektronika.


Mędrzec co bzdury pisze, może sie uda a może ktoś poprawi. Co mu sie wyrobiło wewnątrz moda?

Wysłane z mojego SM-A750FN przy użyciu Tapatalka


Szczerze to nie chce mi się na to nawet odpowiadać.. jak na razie sam nie napisałeś niczego do sensu wiec...
By Maskota
#1874095
Lepiej nie pisać nic bez sensu niż pisać bzdury ;-)

Wysłane z mojego SM-A750FN przy użyciu Tapatalka
By lukiies
#1874096
Maskota pisze:Lepiej nie pisać nic bez sensu niż pisać bzdury ;-)

Wysłane z mojego SM-A750FN przy użyciu Tapatalka


Zachęcam wiec. Napisz coś z sensem, a jak nie to przeczytaj jeszcze raz odpowiedzi - które są rzeczowe i prowadzą do rozwiązania problemu.
By Maskota
#1874097
Tak szczególnie szukanie wyrobionego elementu wewnatrz moda

Wysłane z mojego SM-A750FN przy użyciu Tapatalka
By lukiies
#1874098
Maskota pisze:Tak szczególnie szukanie wyrobionego elementu wewnatrz moda

Wysłane z mojego SM-A750FN przy użyciu Tapatalka


Może być stary, zasiedziały, po upadku, zalany kiedyś..
Trzeba sprawdzić, zwłaszcza ze to ostatni element przed uszkodzeniem elektroniki - której naprawić się już nie da. Warto.
Smoant Levin PK-mały,wielki pod

https://i.ibb.co/k3tQNQN/vape-poland[…]

Zastanawiałeś się kiedyś, ile może kosztować najd[…]

UWAGA! Na blogu Starego Chemika BARDZO WAŻNE informacje! Dotyczą zdrowia i życia.