EPF
Masz problem techniczny lub odkryłeś ciekawe rozwiązania? Podziel się z innymi!
By kuba1062
#1705350
Witam, od tygodnia jestem posiadaczem aio, i o ile 5 dni działał bez zarzutu, to po tygodniu strasznie zaczal sie nagrzewać i grzałka zaczeła skwierczeć, smak liquidu sie zmienil i czuc było spaloną grzałke, jedbak nie był to mocny smak, kupiłem wiexc druga grzałke zalałem ją i to samo... Jestem ogólnie w tym zielony wiec bede wdzięczny za pomoc ;)
Awatar użytkownika
By SzamanDM
#1705352
Kup trzecią.
Gotowe grzałki tak mają, że loteria z nimi jest.
By vonKamil
#1705355
Jak odpowiednio jej nie przygotowałeś, to tak. Jest to możliwe.

PS Jaki to sprzęt?
By Nowicek96
#1705359
Miałem podobnie,tyle,że w innym sprzęcie. Zmiana na trzecią grzałkę pomogła,smak liquid'u wrócił :) (również grzałko-gotowce,skwierczenie i grzanie także wystąpiło). :)
Awatar użytkownika
By Timi
#1705364
Jeśli nie masz lewych rąk prawie każdą grzałkę można regenerować/tuningować.
Drucików i watek w każdym vapershopie dostatek.
Awatar użytkownika
By hrb
#1705365
To nalej nie troszkę, tylko tyle, by dobrze nasączyć całą watę w grzałce. Następnie napełnij baniak, wkręć grzałkę, odczekaj kilka/kilkanaście minut, dla pewności pociągnij kilka razy bez włączania zasilania i dopiero używaj...
Awatar użytkownika
By malina
#1705369
I nie na siłę. Myślę, że popełniasz jeden błąd, który ci niszczy doznania i grzałki. w tym modelu to częste a mianowicie kulejące odpowietrzanie.
Moja rada jest taka, że jak tylko poczujesz pierwsze objawy to odkręć dekielek, zobaczysz jak idą bąbelki. Po tym zabiegu następny maszek powinien być ze smaczkiem. Z czasem nauczysz się wyczuwać kiedy ten zabieg zastosować.
Myślę, że i w tej grzałce którą teraz skazałeś na śmierć powinieneś po tym zabiegu poczuć poprawę i załapać sens tego "myku".
By kuba1062
#1705400
Właśnie tu kolejne pytanie, jak kręce dekielkiem to jego położenie ledwo sie zmienia, np widać różnice na mini i max 1-2 mm czy tak ma być czy coś sie popsuło ?:p