EPF
Awatar użytkownika
By Pude!lek
#1689174
Wakabaya pisze:Widzę, że wszyscy mamy ten sam problem :D Zapasowy oring powinien być w pudełku, u mnie był.

Są, ale czarne. Cały urok czarnego parownika zawiera się w tych czerwonych oringach.
Zasłoniłem czarny oring czerwonym vape bandem SMOKa dołączonym do zestawu. Tymczasowo ujdzie :)
Ale to nie problem. Małe szkło zamówiłem w edymie. Oring trzeba skombinować.
Natomiast po kilku godzinach obcowania z TFV4, jako bezwzględny Kayfuno-Taifuno-Squapeowiec napiszę, że SMOK doskonale daje radę. Zamiast wszystkich swoich parowników mógłbym mieć 20 TFV4 w różnych konfiguracjach i by wystarczyło :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Awatar użytkownika
By janekbossko
#1689199
Kurde zastanawiam sie czy bedzie tak z kazdym szkłem :/ boje sie zmienic


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Awatar użytkownika
By Donayo
#1689218
U mnie również szkło dość mocno się trzymało, ale metodą "kiwania" udało się je zdjąć bez żadnych szkód :D
Co do samego parownika, potwierdzam, jest świetny i ostatnimi czasy głównie z niego korzystam.
By vonKamil
#1689227
Od prawie 2 msc używam tego smoka i od miesiąca na grzałce stc 2. Bajka, po prostu bajka. Gdy zalogowałem grzałę na 0.3 ohm (poniżej 0.3 bardzo słabo chmurzyła, niczym egon jakiś...), 40w temp 220 i bajka. Gęsta, "tłusta" chmura, super smak. Grzałeczka lekko zabarwiona, ale jak najbardziej czysta. Przez tego smoka, billow v2 poszedł w odstawkę :) Grzałka stc2 potrzebuje czasu aby się "rozkręcić". Najpierw było 30w, i co 2-3 dni po ok 3-4 waty więcej.

Super sprzęt.

Co do szkła, zawsze odkręcam górny cap, wylewam wszystko, a szkło zdejmuję pod strumieniem wody, lekko kołysząc na boki. Schodzi po 2-3 odchyleniu. Ważne też jest skręcanie całości z wyczuciem, do pierwszego oporu.
Ostatnio zmieniony 22 lip 2016, 21:44 przez vonKamil, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By Pude!lek
#1689228
@Donayo
Ja też użyłem metody kiwania aż baniak strzelił na pół...
Widocznie nie miałeś tego "popularnego defektu". Oring jest praktycznie wżarty w szkło. Nie mogłem odkleić pozostałych elementów oringa. Trzeba by skrobać czymś ostrym.
Mam zamówiony drugi egzemplarz... Spodziewam się podobnego problemu. Szkoda. To trochę psuje wizerunek tego doskonałego parownika.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Awatar użytkownika
By Donayo
#1689242
Widocznie dorwałem dobry egzemplarz.
No cóż, każdemu zdarzają się jakieś niedopracowane konstrukcje, może jakaś wadliwa seria poszła.
Miejmy nadzieję, że tym razem dobrze trafisz :)
Awatar użytkownika
By gwynbleidd
#1689253
Dokładnie tak jak mówisz , ja miałem problem z bazą , skacząca oporność i wieczny problem z niewykrywalnoscia atomizera,ale problem już zażegnany .Parownik zacny i naprawdę godny polecenia.

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By axlowski
#1689441
Ja nie mam żadnego problemu ze zdejmowaniem szkła, być może trafiliście na złą partie. Co do parownika jest naprawde dobry, osobiście nie podeszły mi na nim grzałki clp ale na stc jest ok a już na mtl 1.8 dla mnie wymiata:) Teraz testuje go na RBA i jak na razie zero wycieków i również bardzo dobry smak, polecam
Awatar użytkownika
By janekbossko
#1689480
zostawilem nawet na noc w zamrazalniku, ani drgnie. Chyba trzeba bedzie oddac na gwarancje
Awatar użytkownika
By Pude!lek
#1689483
@janekbossko
Zrywaj na chama :) Szkoda czasu na latanie z gwarancjami. Chyba około 9 zł kosztuje komplet szkieł w edymie. Czerwony oring kosztuje grosze.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Awatar użytkownika
By Faja
#1689575
Trzeba było nie narzekać że parowniki są zasyfione, a teraz macie problemy. :lol:
Awatar użytkownika
By psn
#1689581
janekbossko pisze:nabyłem i ja dzieki pomocy kolegi @erbis :beer:

tak jak nie jestem fanem twórczości smoka, ich dizajn jest jakiś dla mnie zbyt futurystyczny i niepotrzebnie toporny tak ten parownik mnie zaskoczył pozytywnie :)
Na pico prezentuje sie nieźle, może nie tak dobrze jak serpent albo goblin ale jest dobrze :) jest co prawda delikatny prześwit miedzy tankiem a modem ale da się przeżyć. natomiast co do do 2 rzeczy z którymi wydawało się będą problemy to:
- baza o podobnej budowie jak w Crownie. Okazuje się, że kanały doprowadzające są na tyle duże, że z transportem nie ma w ogóle problemów. Samo układanie waty bajecznie proste. Przycięta na szerokość podstawy parownika, końcówki do góry, nakręcona góra bazy i delikatnie wepchnięte końcówki waty. Działa jak ta lala *CZAJNICZEK*
- nalewanie liquidu. Juz zapomniałem jak to jest odkręcać dół parownika i tankować. Lubie odkręcaną górę kiedy otwory do napełnienia są duże a to dlatego, że często leje liquid prosto z 100 ml butelek (z lenistwa nie chce mi się używać pipety). Tutaj po otwarciu zaworu do tankowania otwór nie jest jakiś ogromny i to co mi się nie podoba nie ma drugiego po przeciwnej stronie wiec istniała obawa, że przy nalewaniu z butelki będzie się zapowietrzał. Niepotrzebnie :) kilka razy już zalewałem go i jedyne co musze robić to delikatnie przetrzeć papierem pozostałości po nalewaniu bo przy zamknięciu góry resztki liquiu lubia uchodzić szparami i szparkami.

Na razie nie bawiłem się w kręcenie własnych grzałek. Zamontowany clapton na bazie działa bardzo fajnie IMO już od 25W. Sam wapuje na 30W więc to nie jest jakoś dużo. Chmura jest delikatnie ciepła a smak...wyborny! Owocówki poezja, czekolada z migdałami...magia :)
Jestem bardzo zadowolony z niego i na pewno pochwalę się jak go powieksze i ocenie czy aby smak jest taki sam czy go przypadkiem dłuższy komin nie spłaszcza ;)


Informacyjnie - na pico+tfv4 micro nie powinieneś mieć jakiegokolwiek prześwitu - sprawdzone dziś z ciekawości na dwóch egzemplarzach pico. :)



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Awatar użytkownika
By janekbossko
#1689608
No wlasnie mialem prześwit ale juz sie...wyrobił i ladnie sie licuje.

@faja
Co ma byc zasyfione jak prownik dopiero co kupiony?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Awatar użytkownika
By Hugo_cek
#1690347
Koledzy wiecie może gdzie kupić czerwone oringi (bo widzę,że nie tylko ja miałem problem z zdjęciem małego szkła).
Awatar użytkownika
By janekbossko
#1690350
No i udalo sie. Wzialem parownik i przez rękawiczkę pomogło zdjecie szkła.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Awatar użytkownika
By Faja
#1690474
janekbossko pisze:@faja
Co ma byc zasyfione jak prownik dopiero co kupiony?

Kiedyś płukali parowniki wodą z gliceryną i wyglądało to nie za dobrze ale za to rozkręcało się bez problemu a teraz są w środku suchutkie i ciężko jest rozkręcić.
By misiekthcteam
#1690475
Wolałbym dostać taki mokry bo w moim przypadku czerwona uszczelka tak się stopila że szkłem że po rozebraniu nie nadaje się do niczego czyli jest nieszczelna muszę używać czarnych.
Awatar użytkownika
By Pude!lek
#1690511
janekbossko pisze:No i udalo sie. Wzialem parownik i przez rękawiczkę pomogło zdjecie szkła.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Czyli miałeś wszystko OK. Takiego sklejonego szkła z oringiem byś nie zdjął bez rozwalenia czegokolwiek.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Awatar użytkownika
By Arcadius
#1690516
Hej, taki same problemy z uszczelkami - wtopione w szkło - występowały w TF-RTA G2. Pierwsze co zrobiłem to niestety była wymiana uszczelki, choć tak nie było żal, tylko minus jedna sztuka z zapasu.

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
By _Maat
#1695075
Kaj-tek mini nauczył mnie żeby przy każdym rozkręceniu parownika, połączenia (np. uszczelka-obudowa/szkło) przesmarować liquidem.

No chyba że nowe sztuki są skopane - wtedy - shit happens
By ulthart
#1698900
Jest ktos w stanie zakupic za granicami SMOK Micro R2 RBA Dual Coil i wysle mi na PM wiadomosc z danymi do przelewu ??
By arrhenius
#1699292
Widzę że problem tych uszczelek powszechny dość... A ja mam inne techniczne zapytanie. SMOKA używam póki co sporadycznie bo wciąż próbuje zrobić idealny setup. Ale jak odstawieniu go z odrobiną liquidu. To po jednym dniu mój samogon barwi się. Lekko pomarańczowy do mocno czerwonego po kilku dniach. Czym to może być spowodowane? Inne parownikow z tym samym liquidem tak się nie zachowują. Myślałem że to wina czerwonej uszczelki więc ja wymieniłem. Ale. Problem się powtarza. Jakieś sugestie?
Awatar użytkownika
By Pude!lek
#1699296
Może liquid zamienia się w wino. Dobra opcja.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
By arrhenius
#1699326
Nie sprawdzałem czy procenty są bo bałem się wapowac :D trochę w szoku jestem no bo niezależnie jaki aromat to tak samo się barwi i tylko w Smoku. Billow i Bellus tego nie robią.
Awatar użytkownika
By Stress
#1699359
arrhenius pisze:Widzę że problem tych uszczelek powszechny dość... A ja mam inne techniczne zapytanie. SMOKA używam póki co sporadycznie bo wciąż próbuje zrobić idealny setup. Ale jak odstawieniu go z odrobiną liquidu. To po jednym dniu mój samogon barwi się. Lekko pomarańczowy do mocno czerwonego po kilku dniach. Czym to może być spowodowane? Inne parownikow z tym samym liquidem tak się nie zachowują. Myślałem że to wina czerwonej uszczelki więc ja wymieniłem. Ale. Problem się powtarza. Jakieś sugestie?

Jeśli nie uszczelki (rozumiem, że zmieniałeś), to tylko jeszcze grzałka/baza,
co tam używasz. Wymień. Od szkła i elementów parownika z SS na pewno nie barwi.
No, chyba, że @Pude!lek trafił z diagnozą - wtedy zgłaszaj cud w najbliższej diecezji :lol:
By arrhenius
#1699773
Ok. W wolnej chwili zmienię setup. Korzystam z Kanthala D i Muji. A teraz Fiber Freaks. Najwyżej bd wapowal na tyle szybko żeby nie zdążył się zabarwić :D dzięki za sugestie
Awatar użytkownika
By donKretone
#1715085
Witam, dzisiaj listonosz przyniosl mi paczke z zestawem + wzialem grzalki 1.8ohm i mam pytanie czy ktos z Was uzywal tych grzalek pod kontrole temperatury? Wystarczy ustawic SS single coil czy mam cos jeszcze w TCR zmieniac?
Zadalem to pytanie na YT pod filmem DJLsb (on tam uzywa tych grzalek pod kontrole temp.) ale nikt nic nie odpowiedzial.
Z gory dziekuje za wszelkie sugestie i przemyslenia.
Awatar użytkownika
By erbis
#1715089
Tych grzałek nie można używać w trybie kontroli temperatury.
Awatar użytkownika
By donKretone
#1715103
erbis pisze:Tych grzałek nie można używać w trybie kontroli temperatury.

A dlaczego nie mozna? Przepraszam ale chcialbym zrozumiec.
Na YT DJLsb testuje Zestaw Micro One i mowi: "(...) mam zamontowana grzalke fabryczna 1.8 MTL a poniewaz jest to SS wapuje w kontroli temperatury..."
Dlatego wlasnie "wyskoczylem" z tym pytaniem.
Awatar użytkownika
By Donayo
#1718535
Mam problem z moim maluchem.
Od pewnego czasu lubi "popuścić".
Myślałem, że to wina setupu, więc nie przejmowałem się zbytnio i co jakiś czas wycierałem parownik oraz zasilanie.
Wycieki były na tyle niewielkie, że nic box'owi nie groziło.
Lało się tak i lało, a ustępowało maksymalnie na 2 dni dopiero po rozkręceniu, umyciu i skręceniu całego Micro.
Wpadłem na pomysł, że może to któraś uszczelka powoduje moje problemy.
Obejrzałem wszystkie, ale wydają się w porządku, zero uszkodzeń czy zniekształceń.
Jednak jeśli to nie uszczelka, musi to być jakaś magia.
Obstawiam, że jednak z tą, pokazaną na zdjęciu jest coś nie tak.
Macie jakieś patenty, żeby uszczelnić to miejsce albo wiecie czy uszczelkę podobnych rozmiarów można gdzieś kupić?

Awatar użytkownika
By Stress
#1718538
donKretone pisze:
erbis pisze:Tych grzałek nie można używać w trybie kontroli temperatury.

A dlaczego nie mozna? Przepraszam ale chcialbym zrozumiec.
Na YT DJLsb testuje Zestaw Micro One i mowi: "(...) mam zamontowana grzalke fabryczna 1.8 MTL a poniewaz jest to SS wapuje w kontroli temperatury..."
Dlatego wlasnie "wyskoczylem" z tym pytaniem.

TC na większości modów (a może i na wszystkich, nie wiem na pewno)
obsługiwane jest do max oporności 1,0 ohm
Awatar użytkownika
By miron52
#1718543
Wyobraźnie mnie zawodzi. Jak zrobić grzałkę Clapton SS 1,8 om ?
Awatar użytkownika
By Deletor
#1718547
Mój kalkulator twierdzi że rdzeń 0.2, owijka 0.1, średnica 2mm, to 8.8 zwoja :)

Co do oringow to można kupić w sklepach z uszczelkami, gdzieś po forum krąży link do sklepu z oringami. Możesz też spróbować zrobić gęstszy LQ. Nie wiem czy cieknie od tak, czy przez AH, musisz bardziej sprecyzować.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By Gwido67
#1718549
Stress pisze:TC na większości modów (a może i na wszystkich, nie wiem na pewno)
obsługiwane jest do max oporności 1,0 ohm


Cubek (przykładowo) potrafi do 1,5 Oma w TC posterować ale 1,8 Oma to już jest poza zasięgiem ;)


Pozdrawiam
Grzegorz
Awatar użytkownika
By cannonn
#1718552
Mniejsza średnica drutu, typu 0,2 rdzeń i 0,1 owijka, i wyjdzie.

Gwido67 pisze:
Stress pisze:TC na większości modów (a może i na wszystkich, nie wiem na pewno)
obsługiwane jest do max oporności 1,0 ohm


Cubek (przykładowo) potrafi do 1,5 Oma w TC posterować ale 1,8 Oma to już jest poza zasięgiem ;)


Pozdrawiam
Grzegorz


A wspomniany Smok R80 ma do 2.0ohm ;)

i opis grzałki

Flavour Notes
Smok TFV4 Micro
Coil Resistance
1.8ohm
Coil Type
Clapton Coil
Made In
China
Pack Size
5 Pack
Wire
Stainless Steel
Awatar użytkownika
By Gwido67
#1718571
cannonn pisze:...
A wspomniany Smok R80 ma do 2.0ohm ;)



A nie, jak to SMOK to oczywiście, wszystko może, limitless :lol: :lol: :lol:

Pozdrawiam
Grzegorz
Awatar użytkownika
By przemekgda86
#1718572
Donayo pisze:Mam problem z moim maluchem.
Od pewnego czasu lubi "popuścić".
Myślałem, że to wina setupu, więc nie przejmowałem się zbytnio i co jakiś czas wycierałem parownik oraz zasilanie.
Wycieki były na tyle niewielkie, że nic box'owi nie groziło.
Lało się tak i lało, a ustępowało maksymalnie na 2 dni dopiero po rozkręceniu, umyciu i skręceniu całego Micro.
Wpadłem na pomysł, że może to któraś uszczelka powoduje moje problemy.
Obejrzałem wszystkie, ale wydają się w porządku, zero uszkodzeń czy zniekształceń.
Jednak jeśli to nie uszczelka, musi to być jakaś magia.
Obstawiam, że jednak z tą, pokazaną na zdjęciu jest coś nie tak.
Macie jakieś patenty, żeby uszczelnić to miejsce albo wiecie czy uszczelkę podobnych rozmiarów można gdzieś kupić?


Przełóż sobie uszczelkę z grzałki fabrycznej ;)
Zanim jednak to zrobisz, sprawdź czy nie masz tak jak ja małej szparki pomiędzy kominem a grzałką (zaznaczone na zdjęciu), u mnie jest na tyle duża że widać uszczelkę która powinna wchodzić w grzałkę, i mój też sporadycznie leje, w zależności od tego jak się skręci i uszczelni na samym gwincie ;) Pomaga minimalne wykręcenie samej grzałki/bazy RBA ( o jeden obrót) dzięki czemu komin wchodzi głębiej w grzałkę i nie leje. Baza ma dość wysoko kołnierz, więc mimo tego jednego obrotu nadal jest tam szczelnie.


Awatar użytkownika
By Donayo
#1718619
Deletor pisze:Co do oringow to można kupić w sklepach z uszczelkami, gdzieś po forum krąży link do sklepu z oringami. Możesz też spróbować zrobić gęstszy LQ. Nie wiem czy cieknie od tak, czy przez AH, musisz bardziej sprecyzować.

Dzięki za odpowiedź, jednak na oringach znam się tak, że na pewno nie kupiłbym odpowiednich.
Gęstszy liquid to nie rozwiązanie według mnie, skoro na dotychczasowym było dobrze.
A cieknie przez AH, ale to na pewno nie wina setupu :)
przemekgda86 pisze:Przełóż sobie uszczelkę z grzałki fabrycznej ;)
Zanim jednak to zrobisz, sprawdź...

Dzięki, czasami nie potrafię zrozumieć dlaczego najprostsze i najbardziej oczywiste rozwiązania przychodzą najtrudniej :D
Wydaje mi się, że problem z kominem mnie nie dotyczy, ponieważ lq cieknie nawet poniżej poziomu tego łączenia, ale na pewno sprawdzę dla "spokojności".
Awatar użytkownika
By przemekgda86
#1718624
Donayo pisze:Wydaje mi się, że problem z kominem mnie nie dotyczy, ponieważ lq cieknie nawet poniżej poziomu tego łączenia, ale na pewno sprawdzę dla "spokojności".

Weź pod uwagę że to parownik podciśnieniowy, i wszelakie rozszczelnienia skutkują wylewami, przez tą szparkę komora "spalania" może wyrównywać ciśnienie powietrza wewnątrz korpusu, i wówczas liquid swobodnie napływa na grzałkę.
Awatar użytkownika
By Donayo
#1718629
Rozumiem, w takim razie wezmę pod uwagę wszystko i krok po kroku spróbuję osiągnąć szczelność taką, jaką Micro miał na początku :)
Dzięki za pomoc, bo parownik sam w sobie jest naprawdę fajny i służy mi na co dzień, a ta przypadłość jest dosyć denerwująca.
Wsiadasz sobie do samochodu w nocy (praca), wyjmujesz EIN z nowiutkim setupem, chcesz sobie pobuchać jeden ze swoich ulubionych liquidów, a tu całe zasilanie w lq, a parownik pusty :D
Awatar użytkownika
By Donayo
#1720302
Wybaczcie post pod postem.
Ani jeden, ani drugi patent przemekgda86 nie pomógł niestety.
Teraz testuję patent z nawinięciem kawałka nitki pod uszczelkę.
Komin bardzo dobrze dolega i wkręca się w całą resztę parownika.
Kurcze, już sam nie wiem co tam się dzieje :?
Awatar użytkownika
By dexx33
#1724637
U mnie jest trochę inaczej.
Baniaczek 5ml,wszystko jest ok,ale jak zrobię dolewkę,zamknę górę to za chwilę wycieknie trochę przez AF.
A później znowu wszystko ok,suchutko,chyba coś z tym podciśnieniem jest nie tak.
Zobaczę jak będzie gdy zmienię grzałkę(fabryczna).
Awatar użytkownika
By przemekgda86
#1724765
dexx33 pisze:U mnie jest trochę inaczej.
Baniaczek 5ml,wszystko jest ok,ale jak zrobię dolewkę,zamknę górę to za chwilę wycieknie trochę przez AF.
A później znowu wszystko ok,suchutko,chyba coś z tym podciśnieniem jest nie tak.
Zobaczę jak będzie gdy zmienię grzałkę(fabryczna).

Podczas dolewki na moment rozszczelniasz baniak i LQ swobodnie napływa do komory "spalania", daj więcej nosnika w kanały LQ i zredukuj czas dolewania, im szybciej zalewasz, tym mniej LQ zdąży napłynąć do komory *SMOKEKING*
Awatar użytkownika
By dexx33
#1724771
Ok,dzięki za wskazówkę *THX*
Przytnę końcówkę dozownika LQ,żeby "grubiej" leciało i "sprężę się"z dolewką.
Awatar użytkownika
By Faja
#1724775
Przed każdym zalaniem przy takiej objętości należy czyścić parownik. Zaczynając od dolotu powietrza, ustnik, pod ustnikiem i dekiel od dołu a na koniec wytrzeć cały po zalaniu. Każdy parownik się poci.
Awatar użytkownika
By dexx33
#1724791
*THX*
Każda rada jest cenna od bardziej doświadczonych.
Awatar użytkownika
By donKretone
#1724793
Ja mam 3,5ml, używam grzalek 1,8 i czyszcze przestrzeń pod grzałka co drugie zalanie. Dodam, że zalewam po zużyciu ok.2ml żeby grzałka była cały czas zalana a jak czyszcze to poprostu odsysam pozostałość liquidu przed czyszczeniem.
Awatar użytkownika
By Donayo
#1724832
Napiszę co i jak u mnie, może komuś w przyszłości to się przyda :)
Problem został rozwiązany po wymianie białej uszczelki z wlewem oraz poprawie ułożenia waty.
Teraz jest suchutko cały czas :D
By patbug10
#1725098
Zadałem pytanie w "Szybkich pytaniach", lecz odesłano mnie tutaj :). Kopiuję więc to co tam naskrobałem, może ktoś będzie znał rozwiązanie :D.

Witam. Od ok. 4 miesięcy posiadam Smoka TFV4 Micro, z którego byłem bardzo zadowolony - do czasu. Jakiś czas temu zaczął przez airhole wyciekać liquid, co jak się domyślam ma bezpośredni związek z tym, że uszczelka pod top-capem odkształca się i powoduje nieszczelność w parowniku. Wystarczy 1-2 napełnienia i uszczelka (Nowa, już 3 w tym parowniku) wygięta, liquid się leje, nerwy i nic więcej :( byłem w e-dymie, zalecono mi, żebym założył nowa uszczelkę i pilnował tego, żeby przy napełnianiu, zamykając top-cap delikatnie ciągnąć go do góry żeby nie zaczepial o uszczelkę, ale to nic kompletnie nie zmieniło. Jako że jestem już zmęczony wymyślaniem nowych rozwiązań - zapytuję was forumowicze - czy ktoś miał podobny problem? Może ktoś rozwiązał taka zagadkę i wie co zrobić? Dodam tylko, że nigdzie nie widać żadnych nierówności, patrząc organoleptycznie nie widzę nic co mogłoby powodować taka kolej rzeczy. Jak żyć :)?
Poszukiwany wyjątkowy parowniczek.

Hejo kochani, Przez lata korzystania z EIN przez […]

Smoant Levin PK-mały,wielki pod

https://i.ibb.co/k3tQNQN/vape-poland[…]

Zastanawiałeś się kiedyś, ile może kosztować najd[…]

UWAGA! Na blogu Starego Chemika BARDZO WAŻNE informacje! Dotyczą zdrowia i życia.