EPF
Awatar użytkownika
By szpenio
#1302234
A czy któryś z kolegów szczęściarzy, może cyknąć fotki tulejek przedłużających?
Ciekawi mnie czy tak jak w oryginale mają to przewężnie na rancie zapewniające trzymanie linii prostej z częścią stałą ;)

Klapnięte z N910c
Awatar użytkownika
By Rolnik
#1305855
Male porownanie
Lewy (jest lewy) :lol:
Prawy oryginal :)
generalnie widac na fotach roznice w samym przycisku/blokadzie, radelkowanie (klon bardziej jodelkowe, oryginal punktowe i oczywiscie sama elektronika/plytka wizualnie inna)
Widac rowniez (moim golym okiem) ze material jest deko inny pozatym w oryginale czuje pod palcem delikatna strukture na samym modzie(prawdopodobnie inaczej obrabiany na maszynie) klon gladki jak tylek noworodka, przycisk w klonie deko "twardszy" i toporniej dziala blokada.
Gwinty w klonie jakby luzniej/lzej chodzily niz w oryginale.
Jakie wartosci pradowo/przeplywowe ma klon to hgw (nieznam sie na tym) :)
Kto kupi Skarabäusa i chce miec pewnosc, ze oryginal niech wymaga rachunku, oryginalnego opakowania, karty itd. chyba, ze ma oba do porownania
Tyle tego

pzdr
rolnik


















Na koniec plytka niech kazdy osadzi gdzie oryginal :)



By nanak
#1305886
Uzupełniając jeszcze o informację o działaniu elektroniki i wskazań diody : mod nie posiada odcięcia zasilania, a dioda wraz ze spadającym napięciem świeci coraz słabiej, aż do całkowitego wygaśnięcia. Do tej pory udało mi się rozładować dwa ogniwa Samsung 25R w modzie (grzałka w TGT 1,1 Ohm'a), po wygaśnięciu diody i wyjęciu ich pomiary napięcia wskazywały 3,06 i 3,08 Volta, przy czym wapowanie możliwe było do samego końca z odczuwalnym spadkiem mocy rozgrzewania grzałki, jednak nie wymuszało wcześniejszej zmiany ogniwa, a powiedziałbym nawet, że mimo wygaszonej diody można by jeszcze przez jakiś czas ogniw używać, jednak dla bezpieczeństwa chemii ogniw lepiej trzymać się właśnie wskazania diodowego. Podsumowując : klon bardzo efektywnie wykorzystuje energię zgromadzoną w ogniwach i pozwala na odparowanie potężnych ilości LQ, bijąc "na głowę" klasyczne mechaniki - te dwa ogniwa pozwoliły na odparowanie niemal pięciu zbiorników w TGT, co daje ponad 20ml liquidu.
Awatar użytkownika
By Rolnik
#1306219
Chcialbym jeszcze zwrocic uwage na drobna roznice w samej glowicy klona. Po przykreceniu K4 (oryginala) wystepuje mala szpara czego niemam w oryginale.
Ten przypadek mialem tez 2 miesiace temu z oryginalem i musialem deko "dopilnikowac" izolator kayfuna, napewno w tym przypadku jak bym go jeszcze deko podpilnikowal to by tez to zniknelo w klonie. Ale teraz wiem na bank, ze jest jakas mala roznica/tolerancja w samych glowicach tych 2 zasilan.
Wiadomo, ze pin w glowicy nie jest regulowany bo taki byl zamyslunek w oryginale, zeby byly jak najmniejsze "straty pradowe". Kayfun na focie jest "zaopatrzony" w konnektor 23mm pin plusowy dokrecony do konca, foty robione deko niewygodnie 1 lapa i ceglofonem

pzdr
rolnik



Awatar użytkownika
By MarioBernatti
#1306288
Rolnik pisze:Chcialbym jeszcze zwrocic uwage na drobna roznice ...

"złej tanecznicy przeszkadza rąbek u spódnicy" :)
Jak na klona 5 razy tańszego to jak dla mnie wykonanie jest ogólnie bardzo dobre.
Tak, czasami o milimetr różni się od oryginała :)
Awatar użytkownika
By Rolnik
#1306343
tam jest moze 1 setka roznicy :) chcialem poprostu wylapac jak najdokladniej wszelakie odchylki, generalnie jak piszesz za ta kase wykonanie jest okidoki.
Mam teraz w lapie Skarabeusza + K4 z moimi pierscionkami i tytanowymi dripami za jakies 380€ nie biore tego na zewnatrz bo juz raz mialem padalca i szkoda a w drugiej lapie przygotowalem zestaw dla szwagra tez K4 + Skarabeusz za jakies 50€ bedzie sie cieszyl jak mlode ciele i latal z nim po hali produkcyjnej tym mozna walnac o beton i nie bedzie szkoda :)

pzdr
rolnik
Awatar użytkownika
By sawas
#1306369
Co właściwie ludzie w tym widzą? Bo zrozumiałem tylko tyle, że miga diodka, jak akus pada. Coś jeszcze, bo jakoś nie rozumiem sedna sprawy?
Awatar użytkownika
By Rolnik
#1306383
Sedno sprawy jest takie, ze to co pisze producent oryginala to mamy znikome spadki/straty pradu zasilanie--->parownik :) np. dla tych co jaraja na 0,1ohm
przytocze cytat:
(Volt-Drop)

Spannungsverlust @ 10A: ca. 0.02V
Spannungsverlust @ 20A: ca. 0.04V
Spannungsverlust @ 30A: ca. 0.07V


oczywiscie niemam pojecia jak wychodza te spadki w klonie

pzdr
Ostatnio zmieniony 14 lut 2015, 19:56 przez Rolnik, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By MarioBernatti
#1306386
Po prostu zasilanie dobrze wykonane, z dobrymi parametrami prądowymi.

A cały och i ech dla modelu to nakręcili posiadacze oryginałów widząc w nim chyba jakieś tajemne moce, przez to ze jest tam troche elektroniki dla przycisku i lampeczki :)
Taka samo nakręcająca się sekta klientów tej samej firmy :)
Awatar użytkownika
By Mutango
#1306394
Sednem sprawy jest elektroniczny włącznik bezstratny (mosfet). Dla porównania włącznik klasycznego moda mechanicznego powoduje straty od kilku, do kilkudziesięciu procent strat (dużo zależy od stanu czystości). A więc w skrajnych przypadkach, ktoś z tego samego ogniwa, może odparować dwa razy więcej płynu, niż na zaniedbanym, zasyfionym mechaniku, gdzie włącznik grzeje się, i tym samym zużywa tyle samo energii co grzałka.
Awatar użytkownika
By sawas
#1306396
Już zrozumiałem po wyjaśnieniu rolnika, ale dzięki.
Nie wiedziałem za co odpowiada mosfet, teraz już wiem ;)
Awatar użytkownika
By Rolnik
#1306405
Jak dlamnie jedna z najwazniejszych funkcji/uproszczen jest to, ze wsadzi sie akusa zakreca dupcie i sie cmi :) jak praktycznie w kazdym teleskopie np. starym SVD.
W "normalnym" mechaniku robimy cuda-niewidy z ustawianiem glowicy, przycisku, wymiany srubek, skrecanie, rozkrecanie, podkladanie magnesow itd. zeby jakis akus spasowal i wkoncu to zagralo :)

pzdr
rolnik
Awatar użytkownika
By szperaczz
#1306413
No bez przesady z tymi cudami. We wszystkich mechanikach jakie miałem te zabiegi były zbędne.
Co do spadków tu podanych trochę byłbyś sceptyczny, ale może i tak jest.

.........
Awatar użytkownika
By jsakic19
#1310715
Używam już kilka dni tego klona Skarabeusza z FT, nie mam porównania z oryginałem ale stwierdzam, że to teraz najlepszy mój mechanik jeżeli chodzi o wydajność prądową. Pobił wszystkie moje klony Nemesisów. Zostało to stwierdzone bez użycia miernika :D
Awatar użytkownika
By ramti
#1311199
Ja też mam tego z ft wykonanie jak na klona bardzo fajne :-). Tylko dwa minusy znalazłem. Jeden to elektronika, a mianowicie jak włożę drugą stroną baterię to wibruje i dioda świeci na czerwono super :-), lecz jak mam parownik wkręcony to wtedy autofire jest non stop :-P (autofire + wibracja + dioda). Czy też tak macie w swoich klonach? I pytanie czy w oryginale jest podobnie?
Drugi minus to dolny kap bez bateri wkręce do końca a z baterią już nie (bateria flat top). Tak ma być czy coś jest skopane?


Sorry za jakość zdjęcia.
Awatar użytkownika
By Rolnik
#1311206
Wszystko jak w oryginale.
2 minus to jest plus bo pasuje każdy akus :) jak to w teleskopie
Możesz przyciąć wszystkie akusy i będzie równo :bry
W dolnym deklu są specjalne nacięcia/rowki żeby lepiej akusy "kontaktowlo" w oryginale są bardzo ostre, wżynają się wręcz do akusów
pzdr

Cześć, Mam prośbę do kogoś znającego temat. Mianow[…]

Taifun GTR RTA clone

Hej, właśnie trzymam w ręku i podziwiam klona Tai[…]

Zakup moda o małych gabarytach

Witam, Planuję zakup nowego e-papierosa. Na chwi[…]

Cześć Kojarzy ktoś podobny baniak? https://[…]