EPF
Dyskusje o poszczególnych modelach atomizerów, aktualności i nowości.
Awatar użytkownika
By mariogd
#1153419
Krasnal45 pisze:Tyle tylko, że ta tańsza wersja ma bodajże mosiężną bazę.


Bazy jak ktoś chciał to FT wymieniało na stalowe w zeszłym roku.
Awatar użytkownika
By amisiek1969
#1153473
Jak pisałem wcześniej, posiadam obie wersje i nie zauważyłem tam mosiądzu. Chyba, że chodzi o ten element na dnie podstawy w który wkręcane są piny plusowe do zasilania i do grzałki. Jednak ten element nie styka się z liquidem.

--
Tapa tapa z jotki :D
Awatar użytkownika
By Fabian74
#1153480
Wczoraj dostarczono mi droższą wersję GT z FT.Wieczorkiem mycie z szczotkowaniem,dziś pierwszy set up.Drut 0,3 na wacie.Naprawdę taifun,kopci niesamowiecie,a i przeciąg bardzo mi odpowiada.Choć z wyglądu to nie jest mój faworyt,to rehabilituje się dużą i soczystą chmurką.Nie żałuję zakupu.
Awatar użytkownika
By seiken
#1161611
szulmar pisze:czy baniaki z fasttecha pasują do taifuna z vaporbreak?

U mnie pasuje :mrgreen:
gwinty we wszystkich sa te same
By user
#1161620
Pasują i do oryginała i do klonów z VB, te same gwinty, faktycznie :)
Awatar użytkownika
By ramti
#1161827
Od dziś mam i ja pierwszego tgt klon z ft. Jak otworzyłem pudełko to go rozkręciłem i od razu dokladne umycie (sporo opiłek w nim było). Przed skręceniem wyciągnąłem cały pin do przepływu powietrza wraz z izolatorem i wziąłem się za grzałkę. Zastosowałem drut kanthal A1 0.3 na wiertle 3mm oporność wyszła 1.2ohm, na początek starczy. Użyłem waty zalałem skręciłem i pali całkiem przyzwoicie ;-). Pale na nim od godziny 14 dzisiaj i działa dobrze wycieków żadnych nie zauważyłem. Jutro natomiast wsadze z powrotem pin do przepływu powietrza i zobaczymy czy jest różnica. Narazie jestem bardzo zadowolony z jakości i z działania.
Awatar użytkownika
By Stw
#1162081
Witam dotarł i do mnie TGT z Fastecha SKU: 1632903 razem z metalowym baniakiem SKU: 1544800. Wszystko pasuje do siebie. Podczas mycia spostrzegłem ze talerzyk wewnątrz bazy jest stalowy lub jest to chromowany/niklowany mosiądz (ma kolor srebrny). A teraz kolej na na babol oringi na kominie i ruchomej tulejce sa za małe co powoduje ze tulejka obraca się razem z baniakiem podczas skrecania wszystkiego do kup. Z kominem sobie poradziłem lecz z oringiem tulejki nie ma ktoś może jakieś pomysły??
Awatar użytkownika
By Landor
#1162090
Stw pisze:Witam dotarł i do mnie TGT z Fastecha SKU: 1632903 razem z metalowym baniakiem SKU: 1544800. Wszystko pasuje do siebie. Podczas mycia spostrzegłem ze talerzyk wewnątrz bazy jest stalowy lub jest to chromowany/niklowany mosiądz (ma kolor srebrny). A teraz kolej na na babol oringi na kominie i ruchomej tulejce sa za małe co powoduje ze tulejka obraca się razem z baniakiem podczas skrecania wszystkiego do kup. Z kominem sobie poradziłem lecz z oringiem tulejki nie ma ktoś może jakieś pomysły??

Przed skręceniem baniaka lekko kubek wciśnij w dół. Ale lekko, maks pół mm. Tylko tyle że złapał oring. I już. Przestanie się kręcić.

N9005 + TapaTalk 4.8.3
Awatar użytkownika
By Stw
#1162101
Dzięki za sprawdzę przy tankowaniu
Awatar użytkownika
By mariogd
#1162120
Możesz też spróbować założyć minimalnie grubszy oring,jak będzie kubek ciaśniej wchodził to mniejsze prawdopodobieństwo że będzie się obracał przy zakręcaniu.Jak nie masz grubszego oringu to możesz nawinąć troszkę nitki i założyć ten sam oring.
Awatar użytkownika
By Stw
#1162126
Problem w tym że rowek na oring w tulejce jest nacięty zbyt głęboko i zastosowanie większego oringa powoduje iż tulejka nie chce wejść lub trzeba ja kombinerkami opuszczać lub podnosić do pozycji roboczej
Awatar użytkownika
By szulmar
#1162166
Stw pisze:Problem w tym że rowek na oring w tulejce jest nacięty zbyt głęboko i zastosowanie większego oringa powoduje iż tulejka nie chce wejść lub trzeba ja kombinerkami opuszczać lub podnosić do pozycji roboczej

ziom gdzieś na ft w topicach o tym taifunie jest dokładny wymiar oringa jaki potrzeba
i wtedy jest wszystko git, wchodzi ciasno ale wyjmujesz bez ożycia kombinerek
11x1
Awatar użytkownika
By Stw
#1162325
Landor pisze:
Stw pisze:Witam dotarł i do mnie TGT z Fastecha SKU: 1632903 razem z metalowym baniakiem SKU: 1544800. Wszystko pasuje do siebie. Podczas mycia spostrzegłem ze talerzyk wewnątrz bazy jest stalowy lub jest to chromowany/niklowany mosiądz (ma kolor srebrny). A teraz kolej na na babol oringi na kominie i ruchomej tulejce sa za małe co powoduje ze tulejka obraca się razem z baniakiem podczas skrecania wszystkiego do kup. Z kominem sobie poradziłem lecz z oringiem tulejki nie ma ktoś może jakieś pomysły??

Przed skręceniem baniaka lekko kubek wciśnij w dół. Ale lekko, maks pół mm. Tylko tyle że złapał oring. I już. Przestanie się kręcić.



Rada kolegi skutecznie rozwiązała problem *SMOKEKING*
Awatar użytkownika
By ramti
#1162687
Stw pisze:Witam dotarł i do mnie TGT z Fastecha SKU: 1632903 razem z metalowym baniakiem SKU: 1544800. Wszystko pasuje do siebie. Podczas mycia spostrzegłem ze talerzyk wewnątrz bazy jest stalowy lub jest to chromowany/niklowany mosiądz (ma kolor srebrny). A teraz kolej na na babol oringi na kominie i ruchomej tulejce sa za małe co powoduje ze tulejka obraca się razem z baniakiem podczas skrecania wszystkiego do kup. Z kominem sobie poradziłem lecz z oringiem tulejki nie ma ktoś może jakieś pomysły??


Mam tą samą wersję tgt i u mnie wszystko chodzi ok i nie zauważyłem żeby się obracał komin podczas skręcania. Wczoraj wieczorem założyłem z powrotem rurkę powietrzną. No i zmienił się przeciąg jest mniejszy za to chmurka bardziej obfitsza. Nic nie cieknie nie siorbie nie bobrzy. Z rurką powietrzną czy bez niej nie ma żadnych problemów z zalewaniem :-D. Jestem bardzo zadowolony.
Awatar użytkownika
By Stw
#1162774
I kolejny babol mianowicie chyba gdzieś zwiera w TGT. Box na Kisie nie chce z nim współpracować i odcina zasilanie jak przy zwarciu, również na mechaniku czuć ze moc gdzieś ucieka. TGT obadany miernikiem i wychodzi że oporność taka w jaka celowałem (jak będę mieć chwile czasu posprawdzam bez zamontowanej grzałki). Macie może jakieś sugestie co może zwierać??
Awatar użytkownika
By Landor
#1162782
Stw pisze:I kolejny babol mianowicie chyba gdzieś zwiera w TGT. Box na Kisie nie chce z nim współpracować i odcina zasilanie jak przy zwarciu, również na mechaniku czuć ze moc gdzieś ucieka. TGT obadany miernikiem i wychodzi że oporność taka w jaka celowałem (jak będę mieć chwile czasu posprawdzam bez zamontowanej grzałki). Macie może jakieś sugestie co może zwierać??

Sprawdź śrubkę pinu w gwincie 510. Może pod naciskiem pinu w głowicy moda przekrzywia i zawiera? Albo masz lq w gwincie tejże śrubki. Wykręć całkiem, wyczyść śrubkę, sprenżynkę i oring oraz gwint w środku i skręć ponownie. Powinno wrócić do normy.

N9005 + TapaTalk 4.8.3
Awatar użytkownika
By Stw
#1162817
Pierwsze co przyszło mi namyśl to właśnie ta śròbka kombinowałem z nią (wymienilem oring na zmodyfikowany izolator od jakiegoś starego kartka) lecz nic nie pomogło. Puzniej jeszcze pokompinuje z sprężynka i jej izolatorem
By berto
#1162950
Jak nisko można zejść z opornością na Taifunie z FT wersja B?
Tak by te pseudo izolatorki się nie stopiły. Orientuje się ktoś?
Awatar użytkownika
By Landor
#1162954
berto pisze:Jak nisko można zejść z opornością na Taifunie z FT wersja B?
Tak by te pseudo izolatorki się nie stopiły. Orientuje się ktoś?

Ja robiłem na tym grzałki na 0.5 ohma i nic się nie działo. Na tym konkretnym egzemplarzu, który miałem w łapach.

N9005 + TapaTalk 4.8.3
By berto
#1162955
Dzięki Landor, a pokusił się ktoś może o zejście niżej? :D
By user
#1162967
Tak, ale na dripperze TGT dual wynikowy 0,46 Ohm
Ale ... w całym TGT nie wiem czy jest sens? Bo i po co? Z tym jednym dolotem powietrza?
Może się mylę, ale dla mnie to bezsens.
Awatar użytkownika
By Landor
#1162971
Miałem właśnie pisać, że ze względu na ograniczony dostęp powietrza, bardzo niskie opory nie mają większego sensu. Chyba, że ma się elektronikę, którą można sobie będzie zejść w dół z mocą.

N9005 + TapaTalk 4.8.3
By berto
#1162983
Ano właśnie zapomniałem o przepływie powietrza który jest wyjątkowo ciasny, może jakby tak wyciągnąć rurkę ale wtedy to pewnie będzie zalewać. Ja mam tylko mechy i dlatego chcę możliwie jak najniższy ale bezpieczny opór.
Awatar użytkownika
By doc75
#1162986
Co do wyciągnięcia rurki to polecam, u siebie zostawiłem tylko lekko podniesiony izolator. Przepływ powietrza o niebo lepszy, zalewania nie stwierdziłem.

Wysłane z mojego LG-P710 za pomocą Tapatalk 2
By user
#1162988
To i tak za mały przepływ do subomów.
Dripper daje radę i to nieźle, a w razie zbyt małego, można go rozwiercić. Ale w tanku, to :dupa
Awatar użytkownika
By doc75
#1162994
Zgadza się, do sub to zdecydowanie za mało, ale z rurką to zaczynałem mieć żylaki za uszami :x

Wysłane z mojego LG-P710 za pomocą Tapatalk 2
By user
#1163000
Zacznij więc od normalnych setupów. Bezsensem jest dążenie do .1 na tym parowniku, skoro zajebiiste efekty uzyskuje się na .9 - 1.0 Ohm
W końcu chyba smak najważniejszy? To nie dripper z którego można zrobić parowóz a'la Rip Tripper :palm2
By berto
#1163123
Zacząłem chyba normalnie, 7x0.42 na 2.7mm = 1.0ohm. Jak dla mnie na mechaniku przy takim setupie jest straszna lipa. Dla kogoś kto na co dzień dyma na dripie na .2ohm i dużym cugu taka przesiadka jest niezwykle bolesna bo ani to smaczy ani chmurzy. Ale jest 1 plus na TGT, zero bobra a przynajmniej jak na razie. :mrgreen: Trza będzie ukręcić coś na poziomie .5 albo kupić elektronika.
Awatar użytkownika
By ShaguaRs
#1163139
Ja niestety musiałem zrezygnować z mojego TGT, ponieważ zalewał mi całą baterię. Próbowałem worków strunowych przy śrubach pod capem i przy pinie + i dalej cieknie. I nie jest to kwestia złego setupu, bo koledze robię taki sam i u niego wszystko ładnie działa. Szkoda bo fajnie kopcił :(
Awatar użytkownika
By mariogd
#1163144
Spróbuj zrobić jeszcze tak,jak pisał kiedyś kolega Wąski
Cyt"
Zrobiłem inaczej. Wywaliłem sprężynkę i ten mikro o-ring, a następnie przygotowałem uszczelnienie z rurki termokurczliwej Φ4mm. Uciąłem na oko rurkę, ciut dłuższą od tej sprężynki, następnie na wiertle 1,8mm obkurczyłem zapalniczką i gotowe. Rurka wchodzi do izolatora na wcisk, a śrubkę od pinu trzeba w nią wkręcić. Wkręca się ze znacznym oporem i wszystko jest super szczelne – sprawdzane paszczowo. Można regulować pina w dość dużym zakresie!
By berto
#1163146
Nie wiem, może to zależy od wersji albo danej sztuki. U mnie (ver.B FT) wygląda na to że otwór pina + jest całkowicie szczelny. Wyciągnąłem śrubkę, sprężynkę i izolator po czym dmuchałem co sił w otwór i nic. Jedynym mankamentem tej wersji jaki na razie zauważyłem jest cholernie luźny komin czy jak to tam nazwać, za cienki oringi żółtki dały. Ale to akurat łatwo rozwiązałem, parę zwojów nitki pod oring i po problemie.
Awatar użytkownika
By szulmar
#1163246
ShaguaRs pisze:Ja niestety musiałem zrezygnować z mojego TGT, ponieważ zalewał mi całą baterię. Próbowałem worków strunowych przy śrubach pod capem i przy pinie + i dalej cieknie. I nie jest to kwestia złego setupu, bo koledze robię taki sam i u niego wszystko ładnie działa. Szkoda bo fajnie kopcił :(

złej baletnicy ...
Awatar użytkownika
By kociarski
#1163318
ShaguaRs pisze:Ja niestety musiałem zrezygnować z mojego TGT, ponieważ zalewał mi całą baterię. Próbowałem worków strunowych przy śrubach pod capem i przy pinie + i dalej cieknie. I nie jest to kwestia złego setupu, bo koledze robię taki sam i u niego wszystko ładnie działa. Szkoda bo fajnie kopcił :(

mariogd pisze:Spróbuj zrobić jeszcze tak,jak pisał kiedyś kolega Wąski
Cyt"
Zrobiłem inaczej. Wywaliłem sprężynkę i ten mikro o-ring, a następnie przygotowałem uszczelnienie z rurki termokurczliwej Φ4mm. Uciąłem na oko rurkę, ciut dłuższą od tej sprężynki, następnie na wiertle 1,8mm obkurczyłem zapalniczką i gotowe. Rurka wchodzi do izolatora na wcisk, a śrubkę od pinu trzeba w nią wkręcić. Wkręca się ze znacznym oporem i wszystko jest super szczelne – sprawdzane paszczowo. Można regulować pina w dość dużym zakresie!


Dokładnie tak, miałem ten sam problem, i to w klonie VB, porada Wąskiego całkowicie zniknęła ;) problem, dodatkowo dałem 2 mm na samą śrubę i obkurczyłem, jedno w drugi weszło i teraz żadnych wycieków i kopci jak wariat
Awatar użytkownika
By lukiboss2
#1163950
Tylko mnie wkurza możliwość zalania baniaka do połowy? Można coś domowymi sposobami zdziałać czy nie bardzo?
Awatar użytkownika
By kociarski
#1163957
lukiboss2 pisze:Tylko mnie wkurza możliwość zalania baniaka do połowy? Można coś domowymi sposobami zdziałać czy nie bardzo?


a jak ty nalewasz? odkręcasz baniak z kanałem powietrznym od bazy, od dołu, do góry nogami, i lejesz do poziomu oringa na kanale powietrznym, przykręcasz, przekręcasz, i masz cały baniak, nie mów że odkręcasz górny cap i lejesz od góry?

proszę od 16:03 masz sposób napełniania

Awatar użytkownika
By lukiboss2
#1163970
kociarski pisze:
lukiboss2 pisze:Tylko mnie wkurza możliwość zalania baniaka do połowy? Można coś domowymi sposobami zdziałać czy nie bardzo?


a jak ty nalewasz? odkręcasz baniak z kanałem powietrznym od bazy, od dołu, do góry nogami, i lejesz do poziomu oringa na kanale powietrznym, przykręcasz, przekręcasz, i masz cały baniak, nie mów że odkręcasz górny cap i lejesz od góry?

proszę od 16:03 masz sposób napełniania



Heh może to wygląda jak cały baniak, ale po przekręceniu widać ile jeszcze miejsca wolnego zostało i to mnie boli, po co robić taką dupną rurę, jak miejsce się marnuje.
W kaytku to rozwiązali elegancko, przed zakupem TGT myślałem, że tu też jest jakiś sposób.
Jak ma się rurkę pół na pół metal+plastik to tego tak nie widać, ale użyj rurki z samego plastiku to poczujesz ból serca, że tyle miejsca nie wykorzystane.
Awatar użytkownika
By kociarski
#1163978
lukiboss2 pisze:Heh może to wygląda jak cały baniak, ale po przekręceniu widać ile jeszcze miejsca wolnego zostało i to mnie boli, po co robić taką dupną rurę, jak miejsce się marnuje.
W kaytku to rozwiązali elegancko, przed zakupem TGT myślałem, że tu też jest jakiś sposób.
Jak ma się rurkę pół na pół metal+plastik to tego tak nie widać, ale użyj rurki z samego plastiku to poczujesz ból serca, że tyle miejsca nie wykorzystane.


jedno foto zamiast 1000 słów :lol: do gwintu, dalej się nie da :lol:

Obrazek
Awatar użytkownika
By lukiboss2
#1163987
To ja nalewam jak w filmiku powyżej, a nawet więcej tak że błona powierzchniowa powstaje i jak plastik dam na górę, a metal na dół to wygląda to jak pusty baniak...
To zdjęcie to fejk jakiś bo innego wytłumaczenia nie znajdę.
Awatar użytkownika
By kociarski
#1163992
lukiboss2 pisze:To ja nalewam jak w filmiku powyżej, a nawet więcej tak że błona powierzchniowa powstaje i jak plastik dam na górę, a metal na dół to wygląda to jak pusty baniak...
To zdjęcie to fejk jakiś bo innego wytłumaczenia nie znajdę.


Rozumiem że jak ty nie dajesz rady, to znaczy się nie da i kłamię żeby zyskać na prestiżu :lol: :lol: :lol: :lol:

mam Ci filmik nagrać jak się rusza? proszę bardzo

Awatar użytkownika
By lukiboss2
#1163998
W takim razie ja mam wersję z czarną dziurą, no przecież po co miałbym Ci kłamać, leję tyle ile się da, skręcam i tyle jak Ty na filmiku nie mam.
Nie ma co tematu ciągnąć :)
Awatar użytkownika
By kociarski
#1164008
szoferek pisze:
SzamanDM pisze:Ale macie problemy.. Obserwuję sobie temat i wiem już jedno.. Nigdy żadnej podróbki. Nawet tzw. 1:1
Prawda jest bolesna. Jednakoż już się nie wtrącam. :piwo

*GOOD* *GOOD*


Się zgodzę, ale jednak 535,00 zł uważam za lekkie przegięcie pałki, i nie zrozumcie mnie źle, nie mam tego za złe Jackowi, ja wiem że on ma takie ceny jakie mu narzuca cena od twórcy, ale kur...ka mać, 500 pelenów parownik? Proszę mi wierzyć, gdyby ordżinal kosztował 200 pln, biorę z zamkniętymi łokami, i podejrzewam że dziesiątki tysięcy klientów którzy zakupili klony na FT albo VB zrobiło by to samo, co od razu by się przełożyło na zysk twórcy (większa sprzedaż w niższej cenie = jednak większy zysk), takie moje zdanie. Uważam że niektórzy jednak ciutek przeginają pałkę z cenami swoich wytworów, i zdania nie zmienię, a krytykę za słowa me biorę na klatę

lukiboss2 pisze:W takim razie ja mam wersję z czarną dziurą, no przecież po co miałbym Ci kłamać, leję tyle ile się da, skręcam i tyle jak Ty na filmiku nie mam.
Nie ma co tematu ciągnąć :)


hmmm, ale lejesz na świeży setup z świeżym nośnikiem, (wata, szmata, mesh czy czego tam używasz)? i Ci znika? jak tak to normalne jest, poczekaj jak wszystko się nasączy, złap kilka chmurek, i drugi raz odkręć i dobij na full, na moim filmiku masz efekt takiej dolewki, po nasączeniu transportu i kilku strzałach rozruchowych.
Awatar użytkownika
By LICHU
#1164086
Dziś dostałem TGT z VB zrobiłem setap 8 okrążeń na 2mm wiertle, drut 0,32mm 1,26 uloma. Smaczy nie miłosiernie zajebiaszczo, nic nie cieknie, nic nie siorbie. Pali fajnie. Cug taki delikatny jak świeża dziewica mmmm :D jestem zadowolony.
By user
#1164126
lukiboss2 pisze:
kociarski pisze:
lukiboss2 pisze:Heh może to wygląda jak cały baniak, ale po przekręceniu widać ile jeszcze miejsca wolnego zostało i to mnie boli, po co robić taką dupną rurę, jak miejsce się marnuje.
W kaytku to rozwiązali elegancko, przed zakupem TGT myślałem, że tu też jest jakiś sposób.
Jak ma się rurkę pół na pół metal+plastik to tego tak nie widać, ale użyj rurki z samego plastiku to poczujesz ból serca, że tyle miejsca nie wykorzystane.


jedno foto zamiast 1000 słów :lol: do gwintu, dalej się nie da :lol:

Obrazek


To ja nalewam jak w filmiku powyżej, a nawet więcej tak że błona powierzchniowa powstaje i jak plastik dam na górę, a metal na dół to wygląda to jak pusty baniak...
To zdjęcie to fejk jakiś bo innego wytłumaczenia nie znajdę.

Kolejny raz, notorycznie piszesz bzdury.
Jaki fejk?
Wytłumaczenie jest. Po prostu nie ogarniasz tak prostej czynności jak napełnianie. Pomimo praktycznej rady kolegi.
Potrenuj, zamiast się pogrążać.
Sam tak tankuję i jak przesadzę, to nie ma w ogóle bańki powietrza. Ale to źle, bo powstaje zbyt duże podciśnienie i złe zasysa liquid do konta.

Tapnięte Lenofonicznie :yoda
Awatar użytkownika
By Martin Eden
#1164161
Witam.
Mimo ,że mnie stać to nie zapłacę 500 zł za oryginalnego Taifuna GT , dlaczego ? Dlatego , że mam klona z VB , który spełnia moje oczekiwania. Nie ma dla mnie większego znaczenia , że jest nieoryginalny , ważne że dobrze działa. Nie mam " parcia " na posiadanie oryginałów za wszelką cenę , dla mnie ważne jest działanie sprzętu i zadowolenie z jego użytkowania . Miałem mody elektroniczne chińskiej produkcji , które pracowały jak pracowały , nie byłem z nich zadowolony , kupiłem ProVari i mam spokój , zapłaciłem więcej ale widzę zdecydowaną różnicę pomiędzy nimi.
Jeżeli będzie lepszy w działaniu niż klon , który posiadam to go kupię jednak na razie nie wiem czym oryginalny Taifun GT mógłby przekonać mnie do zakupu , klon który posiadam działa bardzo dobrze , wygląda na to , że to klonowanie się udało.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
By kurok
#1164222
Jakiś czas temu zrezygnowałem z zakupu nano z FT. Dzięki @kociarski, bo mając wersję z VB chyba nie byłbym z niego zadowolony :lol:
Swoją drogą to kupując kiedyś Taifunki w kilkudniowych odstępach czasu dostałem dwa różne GT z VB (gwinty były te same, ale śruby, słupki i górna część bazy już inne).
Ciekawe czy wersja z e-dyma będzie zgodna z oryginałem lub jakimś innym znanym już klonem.

@Szozi: zacząłem trochę ironicznie, ale skoro rozwiązanie sprawdza się, to może napisz która wersja klona jest zgodna z oryginałem. Szukanie na FT czy nawet tu może zając wieki.
By Szozi
#1164224
kurok pisze:Jakiś czas temu zrezygnowałem z zakupu nano z FT. Dzięki @kociarski, bo mając wersję z VB chyba nie byłbym z niego zadowolony :lol:
Swoją drogą to kupując kiedyś Taifunki w kilkudniowych odstępach czasu dostałem dwa różne GT z VB (gwinty były te same, ale śruby, słupki i górna część bazy już inne).
Ciekawe czy wersja z e-dyma będzie zgodna z oryginałem lub jakimś innym znanym już klonem.

@Szozi: zacząłem trochę ironicznie, ale skoro rozwiązanie sprawdza się, to może napisz która wersja klona jest zgodna z oryginałem. Szukanie na FT czy nawet tu może zając wieki.


Wersja z VB.
Awatar użytkownika
By kurok
#1164225
@Szosi. Dzięki. Z paru ostatnich postów wynika też, że wesja B z TF to zaś coś innego (kiedyś tak tylko mi wydawało się - ale trudno jednoznacznie coś stwierdzić jedynie po zdjęciu).
Awatar użytkownika
By kociarski
#1164226
Szozi pisze:
kurok pisze:Jakiś czas temu zrezygnowałem z zakupu nano z FT. Dzięki @kociarski, bo mając wersję z VB chyba nie byłbym z niego zadowolony :lol:
Swoją drogą to kupując kiedyś Taifunki w kilkudniowych odstępach czasu dostałem dwa różne GT z VB (gwinty były te same, ale śruby, słupki i górna część bazy już inne).
Ciekawe czy wersja z e-dyma będzie zgodna z oryginałem lub jakimś innym znanym już klonem.

@Szozi: zacząłem trochę ironicznie, ale skoro rozwiązanie sprawdza się, to może napisz która wersja klona jest zgodna z oryginałem. Szukanie na FT czy nawet tu może zając wieki.


Wersja z VB.


Sprawdziłem przed chwilą, wewnętrzna komora z wewnętrznym capem, z wersji FT-B pasuje do wersji z VB, a co w związku z powyższą informacją od Szozi = będzie pasować do oryginalnej bazy. Myślę że definitywnie rozwiązuje wszelkie me dywagacje związane z
kociarski pisze:kociarski napisał(a):
komora pasuje? nie lata za luźno?

Zamówienie u Jacka złożone, pod koniec tygodnia opiszę wyniki eksperymentu. Muszem na ifem ;) jechać służbowo, dlatego też czas dopiero będzie w piątek poskładać wszytko do kupy.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 17
Szukam czegoś dobrego

Dzień dobry. Mój drugi post tutaj, a zarazem wiem,[…]

Problem z paleniem w OXVA slim pro.

Siema, Mam dość irytujący problem z OXVA slim pro[…]

Liquider

Miał ktoś do czynienia z tymi liquidami? Jak wraże[…]

Premium liquidy

Próbowałem dużo różnych liquidów i sytuacja jest t[…]

UWAGA! Na blogu Starego Chemika BARDZO WAŻNE informacje! Dotyczą zdrowia i życia.