EPF
Awatar użytkownika
By pol
#1252442
fazi pisze:Ja jednak się z Wami nie zgadzam, uważam Subtanka za rewelacyjny atomizer ze względu na uniwersalność i łatwość wykonywania grzałek na module RBA z którymi według mnie nawet początkujący użytkownik z pewnością sobie poradzi. A jeżeli nawet nie, to zastosowanie oryginalnych grzałek pozwoli użytkownikowi na poprawne działanie z dużą chmurą i bardzo fajnym smakiem. W swoim arsenale posiadam wiele rodzajów atomizerów i driperów, wliczając Kayfun'y ;)
Nie posiadam jeszcze Kayfuna V4, więc nie jestem w stanie ich porównać. Jednak Subtank w porównaniu do starszych wersji, moim zdaniem jest lepszy. Jeżeli miałbym wybierać, między Kayfunem v4 a Subtankiem, wybrałbym Subtanka ze względu na prostotę budowy, łatwość użytkowania i prostotę czyszczenia i nie bawienie sie w puzzle za każdym razem czyszcząc Kayfuna. Moim zdaniem, na dzień dzisiejszy, nie ma lepszego atomizera w tej cenie.

Jakby na to nie spojrzeć to Subtank w kategorii puzzli jest więcej elementów składakiem.
Do grzałek OCC jest inny górny cap z kominem, a do RBA inny cap z innym kominem. Wymiana górnego capa przykręcanego miniaturowymi śrubeczkami. Dobrze, że w zestawie dali ich zapas, bo ich szukanie przy przekręcaniu dość utrudnione.
Napełnianie baniaka też do przyjemnych nie należy. Odkręcanie dolnego capa wraz z grzałką OCC lub bazą RBA. Otworu do napełniania jak w Kayfunie nie ma.
Napełnianie baniaka, gdy zastosujemy bazę RBA kończy się ubabraniem wszystkiego liquidem, przynajmniej w moim przypadku.
A... przy okazji pilnować oringu z dolnego capa. Całe szczęście, że czerwony, bo łatwiej go znaleźć.

Wspominacie o średnicy Subtanka, lecz nie zapominać należy, że baza RBA (Kayfuno podobna) ma znacznie mniejsze wymiary.












P.S.
Baza RBA do Subtanka, to prawie to samo co propozycja bazy RBA do eGrip.

Awatar użytkownika
By Faja
#1252456
yacoop pisze:To widzę, że chyba tylko mi się jakiś bubel/grzałka trafiła fabrczyna, bo sobie zaczęła sama z siebie przeciekać...
Od Kayfuna 3/Lite ten atomizer różni możliwość ustawienia większego cugu. smak porównywalny. No i jeszcze dość istotna rzecz - przy module RBA można go uzupełniać w każdej chwili - K3/Lite nie bardzo ;)

a dobrze wkręciłeś, uszczelka jest u mnie obie sprawne.
Awatar użytkownika
By yacoop
#1252476
Faja pisze:
yacoop pisze:To widzę, że chyba tylko mi się jakiś bubel/grzałka trafiła fabrczyna, bo sobie zaczęła sama z siebie przeciekać...
Od Kayfuna 3/Lite ten atomizer różni możliwość ustawienia większego cugu. smak porównywalny. No i jeszcze dość istotna rzecz - przy module RBA można go uzupełniać w każdej chwili - K3/Lite nie bardzo ;)

a dobrze wkręciłeś, uszczelka jest u mnie obie sprawne.



Yyyy poczułem się jak początkujący :oops: Ale w sumie gotowe grzałki to dla mnie nowość :lol: Tak, dobrze wkręciłem.
Awatar użytkownika
By Mutango
#1252512
pol pisze:W czym Subtank z RBA ma być lepszy od Kayfuna?

Hybrydowość, czyli wymienność grzałek fabrycznych z modułem RBA, to zasadnicza cecha różniąca go od Kayfuna. Poza tym nie widzę żadnych innych szczególnych przewag. Dowolność wyboru grzałki to dla jednych duża zaleta, dla innych niekoniecznie. Dla mnie niekoniecznie, bo pewnie skończyłoby się na tym, że skorzystałbym z pierwszych dwóch dołączonych grzałek fabrycznych, a potem i tak przeszedłbym na moduł RBA, na stałe... Wrodzony zmysł oszczędności (przez niektórych zwany skąpstwem;) nie pozwoliłby mi zapewne kupować grzałek za kilkanaście zł, skoro mogę zastosować grzałkę za kilkanaście groszy, która smaczy tak samo lub znacznie lepiej... pozwalając dodatkowo na wybór nie tylko dowolnej oporności, ale również wybór rodzaju knota, rodzaju drutu, rozmiaru, wielkości powierzchni grzewczej itd, itd...
Awatar użytkownika
By Faja
#1252639
yacoop pisze:
Faja pisze:
yacoop pisze:To widzę, że chyba tylko mi się jakiś bubel/grzałka trafiła fabrczyna, bo sobie zaczęła sama z siebie przeciekać...
Od Kayfuna 3/Lite ten atomizer różni możliwość ustawienia większego cugu. smak porównywalny. No i jeszcze dość istotna rzecz - przy module RBA można go uzupełniać w każdej chwili - K3/Lite nie bardzo ;)

a dobrze wkręciłeś, uszczelka jest u mnie obie sprawne.



Yyyy poczułem się jak początkujący :oops: Ale w sumie gotowe grzałki to dla mnie nowość :lol: Tak, dobrze wkręciłem.

Bulgoczesz się jak młody. :lol: *CZAJNICZEK*
By Stary
#1252779
No i mam. Grzałki fabryczne natychmiast poszły wypoczywać. Zmieniłem komin pod RBA. Przy zmierzeniu oporu fabrycznego setapu dziwnie zaczął skakać opór (może przez ten pływający pin), ale było coś około 0,7 om. Więc przepaliłem, włożyłem dwa paski japińskiej bawełny. Setap zrobiłem umyślnie na krzywy ryj, kierując watę gdzieś tam w kierunku kanałów. Baniaczek zalany.
Przykręciłem do mechanika „Steampank” bez żadnego adaptera. Ale to pasuje! Zrobiłem nawet zdjęcia, tylko mój aparat komórkowy niestety nie chce łączyć się z komputerem.
Airchoła dałem na maxa i jazda. Ale good! Wywapowałem pól baniaczka na mechaniku. Przy tym mechanik służy mi tylko dla odmiany, bo to trochę za dużo na moje stare płuca. Jednak dla wielbicieli ostrej chmury będzie z tego dobra zabawa.
Jednak jestem smakoszem. Własna grzałka na kantale A 0,25, opór 1,9. Bawełnę z powrotem układam w sposób po prostu masakralny, obcinam jak sierpem, ledwie nie odrywam. Wpycham żeby tylko była w baniaczku. Wszystko to robię w celu sprawdzenia, czy poradzi sobie z tym nowicjusz. Mój Kayfun przy takim według niego zachowaniu już by obsikał sprężynę ze złości na 200%. A tu – nic! Do tego liquid mam o niskiej gęstości, bo lubię dużo propylenu, a glicerynę mam zawsze z wodą. No nie zalewa grzałkę i nie ma na to rady! Kamera jest sucha i nic nie przecieka już ponad godzinę. Więc chyba już nie będzie.
Przy oporze 1,9 wapuję przy jednym otworze na pół otwartym. A przy 4,5 W na Vamo 5 daje taką gęstą chmurę że głowa mała.
Ale problemy są. I o nich trzeba powiedzieć.
Podobnie pin+ jest zbyt długi. Mój modzik spacerowy Eleaf Isteak tego parownika za nic nie widzi, a przejściówka w ogóle w niego do końca nie wkręca się. Vamo daje rady, ale przez przejściówkę też parownika nie widzi. Przy tym miernik oporu przez przejściówkę jednak mierzy. Jest to cud. Ale cud ten nie jest przyjemny. Czy da się coś z tym zrobić? Nie wiem. Po cholery było robić tak długi pin+, jeżeli jest w nim element pływający? Teraz już obawiam się że tak piękny parowniczek będzie pasował nie do każdego moda. I ktoś będzie miał do dyspozycji prześliczną pupę, do której jego śruba nie pasi! Czy nie jest to wkurzające?
Między tym będę sobie wapował w domu na Vamo. Nie na to liczyłem. Więc dalej będę odkładał na TGT II, bo moje mutanty Taj Dzi Funa nie tworzą podobnych problemów. Mam dość eksperymentów.
By iniemamocny
#1252796
To prawda, pin jest odrobinę za długi, ale pin w przejściówce na 22mm jest jeszcze gorszy. U mnie na sxmini udało się zamknąć szczelinę i jest cacy, ale gdybym chciał wykożystać przejściówkę, to musiałbym się pogodzić z około milimetrową szczeliną. Na szczęście, na sxmini nawet bez przejściówki subtank wygląda zaskakująco ok.
Awatar użytkownika
By fazi
#1252915
Odnośnie skakania oporności, jest możliwe, że w module RBA pin + jest luźny i po prostu trzeba go dokręcić. Palę też na iStick'u i skręca mi się na 0.

Obrazek
By Stary
#1253039
No właśnie. Jak nie dokręcam do końca, to mam opór właściwy. Ale zostaje szczelina. Natomiast, jak dokręcę do końca, to pokazuje opór 0. Przy tym dzieje się to w Eleaf i Vamo. Tylko w Vamo mogę nieco podnieść (wykręcić cap) i tak wapować. Ale nie jest to wygodne.
Sprawdziłem już pin+ od wewnątrz. Nie jest zalany i jest dobrze dokręcony zestaw RBA. Przy tym problem zostaje. Ma ktoś jakieś pomysły? Czy coś naprawiać? Czy jest sens negocjować z e-dym?
Awatar użytkownika
By kuuubicki
#1253053
Ja dokręcam do końca opor mam stabilny , i szczeliny brak , chyba jakoś lepiej trafiłem ^^


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Awatar użytkownika
By fazi
#1253096
Stary pisze:No właśnie. Jak nie dokręcam do końca, to mam opór właściwy. Ale zostaje szczelina. Natomiast, jak dokręcę do końca, to pokazuje opór 0. Przy tym dzieje się to w Eleaf i Vamo. Tylko w Vamo mogę nieco podnieść (wykręcić cap) i tak wapować. Ale nie jest to wygodne.
Sprawdziłem już pin+ od wewnątrz. Nie jest zalany i jest dobrze dokręcony zestaw RBA. Przy tym problem zostaje. Ma ktoś jakieś pomysły? Czy coś naprawiać? Czy jest sens negocjować z e-dym?


Wydaję mi się, że to może być wina pinu teleskopowego. Jeśli masz na niego gwarancję, to bym go na Twoim miejscu wymienił, a jak nie, to bym rozebrał pin + w bazie i tam bym szukał przyczyny.
Awatar użytkownika
By multitate
#1253251
Subtank przykuł moją uwagę w 100%. Ktoś jest może w stanie strzelić fotkę tanka na Sigelei 50W? Do Krakowa wracam po nowym roku i dopiero wtedy mógłbym podejść do stacjonarki i przymierzyć. Może uda się zadecydować bez niepotrzebnej zwłoki.
Awatar użytkownika
By e_sat
#1253290
kuuubicki pisze:Ja dokręcam do końca opor mam stabilny , i szczeliny brak , chyba jakoś lepiej trafiłem ^^

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


I ja chyba lepiej trafiłem, bo Subtank odpalił mi na grzałce 1,2 na Vamo5, potem przy zmianie grzałki o niższym oporze, pokazał mi odpowiednią oporność, a gdy założyłem waciki na podwójne grzałki, pokazało mi 0,4Ohm i odpaliłem na mechaniku i do teraz z przyjemnością kopcę.
Prawdą jest, że trzeba zejść z mocą liquidów, ja osobiście zacząłem szukać odpowiedniego napowietrzenia ( szczególnie przy grzałkach OCC ) , by nie słyszeć trzasków i świstów :) Tymczasowo zrezygnowałem z pierścienia z 25 na 22mm przy Nemesisie, bo kiedy go wypróbowałem i zacząłem zabawiać się regulacją powietrza, przypadkowo go tak dokręciłem, że w żaden sposób okręcić go nie mogłem, odczekałem dobę, a potem skupiłem się jak Bruce Lee i wyciskałem wszystkie soki z pierścienia :lol: :lol:

Uważam, że Subtank z modułem RBA może być dobrym wyjściem, dla tych którzy chcą poznać kayfunopodobne parowniki, ułożenie knota jest faktycznie tak jak ktoś gdzieś to opisał, bezproblemowe, czy tak czy siak, to smaczek z tego będzie, a do tego można skorzystać z przygotowanych grzałek, podejrzeć je i potem takie same lub podobne, lub lepsze ukręcić. Myślę, że to "takie ułatwienie" by wprowadzić kogoś w świat RBA.
Sam przez pół roku czytałem, uczyłem się, oglądałem i ze strachem kupowałem Kayfuna Ephro. Tu zobaczyłem dwie grzałki, który pewno nie skręciłbym sam, bo kiedy widziałem na tym forum różne spiralki, to zaraz szedłem do innego tematu, zakładając że to nie dla mnie.
Jeśli ktoś ma chęć poznać takie techniki, to Subtank jest dobrym, choć nietanim wyjściem, by zacząć prosto, bezpoblemowo inne chmurzenie :)
Awatar użytkownika
By pol
#1254626
zachar pisze:....
Jakby ktoś nie wiedział, to w goodwaper pojawiły się grzałki. :D

Za jedyne 14zł za sztukę.
Awatar użytkownika
By e_sat
#1254650
pol pisze:
zachar pisze:....
Jakby ktoś nie wiedział, to w goodwaper pojawiły się grzałki. :D

Za jedyne 14zł za sztukę.


Kiedy ktoś nie potrzebuje, to nie kupuje Pol :-P O cenach i smakach nie dyskutuje się :)
Awatar użytkownika
By Faja
#1255000
Jak Ta grzałka jest łatwa do naprawy, że 2 kupie i zrobię swój setki.


Tapatalkiem z SX-T3.
By Stary
#1255015
No i dodaję obiecane zdjęcia.
1. KangerTech Subtank na mechaniku SteamPank. Obok jest moja rakieta do wapowania domowego. Jest to połączenie Nemesis, Vamo i mutanta Tai Dzi Funa GT (tylko dla porównania).
Obrazek Obrazek

2. KangerTech Subtank na mechaniku SteamPank. Obok jest modyfikacja Tai Dzi Funa Na Eleaf iStick'u.
Obrazek
Jak widać, Subtank na SteamPank'u wygląda nawet bardzo dobrze. Również nie jest za duży.

Poza tym chciałem dodać, że swój problem (opisany wcześniej) udało się mi praktycznie rozwiązać. Skoki oporu przy pomiarach w rzeczywistości są minimalne. Myślę, że mają na to prawo wszystkie piny teleskopowe (no prawie wszystkie).
Spad oporu do 0 (przy szczelnym dokręcaniu do moich elektroników) tłumaczę nie tyle niezwykłe długim pinem + na Subtank’u, jak dość zużytym stanem moich modów. Dla tego oni nie wytrzymują tak mocnego dokręcania.
Bardzo dziękuję wszystkim za podpowiedzi, pomoc, a nawet współczucie! Z tego przekonałem się, że na tych samych modach u naszych kolegów wszystko gra. Oprócz tego, na moim mechaniku z regulowanym pinem w ogóle żadnego problemu nie ma.

Jeżeli ktoś będzie miał podobny problem, to podaje tu własne proste rozwiązanie. Wyciąłem na szybko krążek z kartonu grubością około 0,5-1 mm. Założyłem na parownika. I wszystko hula. Jasne, że potem wytnę sobie coś dekoracyjnego, co by nawet bardzo pasowało. Jednak, z e-dym’em koniecznie będę maił rozmowę w cztery dziury (to znaczy nos w nos). Powinienem mieć pewność do końca, że mój parownik jest w porządku.
Poza tym powoli zbieram na Taifun GT II, bo smak z Taifuna mi jeszcze nic nie zastąpiło.
Awatar użytkownika
By kuuubicki
#1255118
Faja pisze:Jak Ta grzałka jest łatwa do naprawy, że 2 kupie i zrobię swój setki.


Tapatalkiem z SX-T3.


rozkładałeś już może jakąś ? :twisted: jak tak to daj prosze fotki bo ciekawi mnie co tam siedzi , a jak na razie ta 1,2 ohm daje radę :beer:
Awatar użytkownika
By Faja
#1255232
kuuubicki pisze:
Faja pisze:Jak Ta grzałka jest łatwa do naprawy, że 2 kupie i zrobię swój setki.


Tapatalkiem z SX-T3.


rozkładałeś już może jakąś ? :twisted: jak tak to daj prosze fotki bo ciekawi mnie co tam siedzi , a jak na razie ta 1,2 ohm daje radę :beer:

Jeszcze nie rozbierałem, widziałem na filmiku. https://www.youtube.com/watch?v=Y1TPyiHhUmU
:D
Awatar użytkownika
By knak
#1255276
multitate pisze:Subtank przykuł moją uwagę w 100%. Ktoś jest może w stanie strzelić fotkę tanka na Sigelei 50W? Do Krakowa wracam po nowym roku i dopiero wtedy mógłbym podejść do stacjonarki i przymierzyć. Może uda się zadecydować bez niepotrzebnej zwłoki.

https://lh5.googleusercontent.com/-yQRb ... C_0071.jpg
Wystaje +/- 1mm z kazde strony dalej niz box.
Awatar użytkownika
By Mutango
#1255281
Faja pisze:Jeszcze nie rozbierałem, widziałem na filmiku. https://www.youtube.com/watch?v=Y1TPyiHhUmU
:D

Robienie takiej grzałki, jak ten Francuz ukręcił, ok 0.8Ω, na fabrycznej grzałce jest trochę ryzykowne. Temperatura na nóżkach takiej grzałki jest bardzo wysoka, i obawiam się że ten czerwony izolatorek na pinie który rozdziela druty, długo nie przetrzyma. W jakimś momencie może się zacząć topić i popsuje smak. Ale smak to pół biedy, bo izolator może się też na tyle stopić, że w pewnym momencie spowoduje zwarcie. A w przypadku zwarcia, pół biedy na elektroniku, ale na mechaniku może być niebezpiecznie.
Rozwiązania są dwa.
- Albo kręcić grzałki o znacznie wyższej oporności (czyli niższej mocy), dużo powyżej 1Ω
- Albo robić grzałki tak jak są fabrycznie robione, czyli łączyć drut oporowy z drutem srebrnym. Wtedy nóżki są ze srebra, które się nie nagrzewa, i można je bezpiecznie wkładać pomiędzy izolator. No ale łączenie drutu oporowego ze srebrnym, to już jest dużo więcej pieprzenia się. Najlepiej w przypadku grzałek niskooporowych korzystać albo z grzałek fabrycznie nowych. Albo kręcić grzałki niskooporowe na module RDA, bo tam grzałkę przykręca się do kostek i nie ma już takich zagrożeń.
Awatar użytkownika
By TommyBlack
#1255283
knak pisze:
multitate pisze:Subtank przykuł moją uwagę w 100%. Ktoś jest może w stanie strzelić fotkę tanka na Sigelei 50W? Do Krakowa wracam po nowym roku i dopiero wtedy mógłbym podejść do stacjonarki i przymierzyć. Może uda się zadecydować bez niepotrzebnej zwłoki.

https://lh5.googleusercontent.com/-yQRb ... C_0071.jpg
Wystaje +/- 1mm z kazde strony dalej niz box.


Rzeczywiście minimalnie wychodzi poza krawędzie S50W,ale po założeniu gumowego case jest to zupełnie niewidoczne.

Faja - dzięki za filmik. :drinkb
Zrobienie własnej grzałki jest tu łatwiejsze niż w Nautilusie. Tylko to łączenie drutu... no,ale to dla niskoomowców.... :wink: ?

Edit:
Mutango mnie nieco uprzedził,za to bardziej fachowo!
Awatar użytkownika
By Faja
#1255347
Są do kupienia gotowe połączone ze srebrem

Tapatalkiem z SX-T3.
Awatar użytkownika
By Mutango
#1255370
Faja pisze:Są do kupienia gotowe połączone ze srebrem

Są, są.. ale wybór nie jest oszałamiający.
Daj mi na przykład linka do drutu srebro+kanthal A1 0.35mm 0.9Ω
bo to mój ulubieny :D Wszystkie trzy parametry muszą się zgadzać
Awatar użytkownika
By kuuubicki
#1255391
Mutango pisze:
Faja pisze:Są do kupienia gotowe połączone ze srebrem

Są, są.. ale wybór nie jest oszałamiający.
Daj mi na przykład linka do drutu srebro+kanthal A1 0.35mm 0.9Ω
bo to mój ulubieny :D Wszystkie trzy parametry muszą się zgadzać



Mutango stary waper jesteś to sobie sam zrobisz ^^
By Damian G
#1255907
Po mocnym użytkowaniu przez tydzień stwierdzam ze na fabrycznych grzalkach jednak sie trochę sprzęt poci przy dolnych gwintach, ma tak ktoś ?
Awatar użytkownika
By kuuubicki
#1256084
Ja tak mam ^^


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
By TRNCzarny
#1257275
Mam go od wczoraj. Nie byłem z niego zadowolony na fabrycznych grzałkach, ale skręciłem dziś ulubiony setup Kayfunowy i jest poezja :) Taki kajtek z większym przewiewem, i chyba pozbawiony przypadłości słabego transportu. Dziś mam zalany Liquid 50/50 jutro przetestuję go na 80% VG. No i fajnie się licuje z SVD 2.0 :)
Awatar użytkownika
By TommyBlack
#1259194
TRNCzarny pisze:Mam go od wczoraj. Nie byłem z niego zadowolony na fabrycznych grzałkach, ale skręciłem dziś ulubiony setup Kayfunowy i jest poezja :) Taki kajtek z większym przewiewem, i chyba pozbawiony przypadłości słabego transportu. Dziś mam zalany Liquid 50/50 jutro przetestuję go na 80% VG. No i fajnie się licuje z SVD 2.0 :)


Tak,dopiero na własnej grzałce,pojedynczej Subtank pokazuje pazurki... :-P
Nigdy nie byłem niskoomowcem :wink: i tak juz mi zostanie...Zarówno ta natywna 0,5 oma jak i ta 1,2 oma jakoś mnie nie przekonały.
Nieco lepsze były te podwójne do własnego montażu.Tyle że tu uzyskiwałem 0,5- 0,6 oma.Lepiej,ale nie rewelacyjnie no i dość gorąco u podstawy.
Dziś pol :drinkb zrobił mi grzałkę pojedynczą,2,0 oma.Z tami w środku. Napięcie 4,7 V, moc 11 W.
Noooooooooooo....i to jest to! Z SX Mini działa to rewelacyjnie.Czysta poezja.2 otwory powietrzne otwarte,baza 18 mg 50/50.
Przy 13 W robi się już baza nieco za mocna.Jednak własne grzałki,to chyba konieczność...czego trochę żałuję jednak.
Jedyne czego mi tu brakuje to nieco większej pojemności.4 ml jakoś dziwnie szybko znika... :wink:
Awatar użytkownika
By kalin20
#1261164
Przerabiał ktoś juz regenerację fabrycznych grzalek ? Potrzeba drutu srebrnego czy sam oporowy wystarczy ?
Awatar użytkownika
By pol
#1261167
kalin20 pisze:Przerabiał ktoś juz regenerację fabrycznych grzalek ? Potrzeba drutu srebrnego czy sam oporowy wystarczy ?

Do grzałek poniżej 1.0 om zalecałbym srebrne końcówki, bo możesz poczuć swąd gumy.
Awatar użytkownika
By kalin20
#1262919
Pora na mała recenzje.
Uzywam go od tygodnia razem z Hanka od ksd.
Na początek poszła grzałka 1.2 ohm i powiem ze jest świetnie. KOP niesamowity musiałem z 12 zejść na 6. Grzałka fabryczna wytrzymała 20ml liqidu i dalej by działała lecz z ciekawości przesiadlem się na moduł rba. Fabryczne juz tam zainstalowane grzałki byly słabo zrobione wiec zrobiłem swoja. 8 zwoi 0.40 na 2mm co dało 0.8 ohm. Pali to fajnie lecz bawełna która dodana jest do zestawu zostawia dziwny posmak. Łatwość wykonania grzałki na poziomie kayfuna. Drut nie wyslizguje się z pod srubek. Naprawdę moduł rba jest fajnie wykonany.

Jak za te cenę Fanny parownik, regulacja ah działa z fajnym oporem, przeciąg na poziomie dobrego dripera jedyne co mi przeszkadza to nietypowa średnica parownika, ale cóż nie można mieć wszystkiego.
Awatar użytkownika
By TommyBlack
#1263070
Dla mnie grzałki fabryczne to porażka.Mówię o wszystkich,tych do RBA także. Tę "bawełnę" to trzeba spalić gdzieś na ognisku.
Do niczego się nie nadaje,może tam się przyda... :wink:
Natomiast dobrze zrobiona własna grzałka w RBA i ten atomizer,to naprawdę fajna sprawa.
O drazu wyjaśnię; te modułowe fabryczne grzałki...ja nie mogłem dobrać do nich ani mocy ani ustawić sobie przepływu powietrza.
Też może dlatego że nie bardzo lubię takie niskie opory.Brak doświadczenia w tej materii...i stąd pewnie taka opinia wyżej.
Nie trzeba jej aż tak poważnie traktować... :wink:
Awatar użytkownika
By kalin20
#1263328
Zdenerwowalem się pojemnością przy module rba i zrobiłem własna grzalke w fabrycznym kubku. 6 zwoi 0.30 na 2mm i do tego muji z e-dym i to jest to. Nie potrzeba drutu srebrnego.
Awatar użytkownika
By pol
#1263334
kalin20 pisze:Zdenerwowalem się pojemnością przy module rba i zrobiłem własna grzalke w fabrycznym kubku. 6 zwoi 0.30 na 2mm i do tego muji z e-dym i to jest to. Nie potrzeba drutu srebrnego.

Bo do RBA niepotrzebne srebrne końcówki.
Awatar użytkownika
By pol
#1263352
minut pisze:Kolega zregenerował grzałkę chyba.

RBA zregenerował?

Awatar użytkownika
By Mutango
#1263369
Pisał o fabrycznym kubku, czyli raczej o regeneracji fabrycznej grzałki.

kalin20 pisze:Zdenerwowalem się pojemnością przy module rba i zrobiłem własna grzalke w fabrycznym kubku. 6 zwoi 0.30 na 2mm i do tego muji z e-dym i to jest to. Nie potrzeba drutu srebrnego.

Ale nikt nie mówił, że to nie będzie działać i że eksploduje w jednej chwili.
Mowa była o tym że nóżki rozgrzewając się, będą przegrzewać izolator i powodować jego (zbyt) szybką eksploatację. W pewnym momencie, po jakimś czasie eksploatacji (trudno powiedzieć dokładnie po jakim), może nastąpić przepalenie lub stopienie izolatora, i wtedy trzeba uważać, bo może być bum.
W Twoim przypadku, to i tak nie jest jeszcze bardzo ekstremalne, bo ukręciłeś grzałkę około 1Ω, na stosunkowo grubym drucie. A gruby drut rozgrzewa się wolniej, więc może nie będzie tak źle.
Awatar użytkownika
By kozaihod
#1263791
Obrazek

Takie cuś dzisiaj Vaping Greek wrzucił na instagrama, a potem Todd na Facebooka. Subtank mini i nano. 22mm ma mieć mini.
Awatar użytkownika
By TommyBlack
#1263954
kozaihod pisze:Obrazek

Takie cuś dzisiaj Vaping Greek wrzucił na instagrama, a potem Todd na Facebooka. Subtank mini i nano. 22mm ma mieć mini.


Świetna wiadomość.Dzięki! :)
A znasz jakieś parametry poza średnicą? Np.pojemność?
Awatar użytkownika
By Adam100
#1277109
Witam,
Panowie z powyższego filmiku wynika, że kręcenie grzałek w subtanku w "kubełku" fabrycznej, jest proste jak w vivce...
Wydaje mi się, że nawet prostsze niż w RBA...

Czy faktycznie można sobie bez problemu poradzić zamiast kupować gotowe, drogie grzałki?
Jak tak to trzeba będzie zamówić to cudo...
Pozdrawiam
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 77
Smoant Levin PK-mały,wielki pod

https://i.ibb.co/k3tQNQN/vape-poland[…]

Zastanawiałeś się kiedyś, ile może kosztować najd[…]

UWAGA! Na blogu Starego Chemika BARDZO WAŻNE informacje! Dotyczą zdrowia i życia.