EPF
Awatar użytkownika
By knak
#1255276
multitate pisze:Subtank przykuł moją uwagę w 100%. Ktoś jest może w stanie strzelić fotkę tanka na Sigelei 50W? Do Krakowa wracam po nowym roku i dopiero wtedy mógłbym podejść do stacjonarki i przymierzyć. Może uda się zadecydować bez niepotrzebnej zwłoki.

https://lh5.googleusercontent.com/-yQRb ... C_0071.jpg
Wystaje +/- 1mm z kazde strony dalej niz box.
Awatar użytkownika
By Mutango
#1255281
Faja pisze:Jeszcze nie rozbierałem, widziałem na filmiku. https://www.youtube.com/watch?v=Y1TPyiHhUmU
:D

Robienie takiej grzałki, jak ten Francuz ukręcił, ok 0.8Ω, na fabrycznej grzałce jest trochę ryzykowne. Temperatura na nóżkach takiej grzałki jest bardzo wysoka, i obawiam się że ten czerwony izolatorek na pinie który rozdziela druty, długo nie przetrzyma. W jakimś momencie może się zacząć topić i popsuje smak. Ale smak to pół biedy, bo izolator może się też na tyle stopić, że w pewnym momencie spowoduje zwarcie. A w przypadku zwarcia, pół biedy na elektroniku, ale na mechaniku może być niebezpiecznie.
Rozwiązania są dwa.
- Albo kręcić grzałki o znacznie wyższej oporności (czyli niższej mocy), dużo powyżej 1Ω
- Albo robić grzałki tak jak są fabrycznie robione, czyli łączyć drut oporowy z drutem srebrnym. Wtedy nóżki są ze srebra, które się nie nagrzewa, i można je bezpiecznie wkładać pomiędzy izolator. No ale łączenie drutu oporowego ze srebrnym, to już jest dużo więcej pieprzenia się. Najlepiej w przypadku grzałek niskooporowych korzystać albo z grzałek fabrycznie nowych. Albo kręcić grzałki niskooporowe na module RDA, bo tam grzałkę przykręca się do kostek i nie ma już takich zagrożeń.
Awatar użytkownika
By TommyBlack
#1255283
knak pisze:
multitate pisze:Subtank przykuł moją uwagę w 100%. Ktoś jest może w stanie strzelić fotkę tanka na Sigelei 50W? Do Krakowa wracam po nowym roku i dopiero wtedy mógłbym podejść do stacjonarki i przymierzyć. Może uda się zadecydować bez niepotrzebnej zwłoki.

https://lh5.googleusercontent.com/-yQRb ... C_0071.jpg
Wystaje +/- 1mm z kazde strony dalej niz box.


Rzeczywiście minimalnie wychodzi poza krawędzie S50W,ale po założeniu gumowego case jest to zupełnie niewidoczne.

Faja - dzięki za filmik. :drinkb
Zrobienie własnej grzałki jest tu łatwiejsze niż w Nautilusie. Tylko to łączenie drutu... no,ale to dla niskoomowców.... :wink: ?

Edit:
Mutango mnie nieco uprzedził,za to bardziej fachowo!
Awatar użytkownika
By Faja
#1255347
Są do kupienia gotowe połączone ze srebrem

Tapatalkiem z SX-T3.
Awatar użytkownika
By Mutango
#1255370
Faja pisze:Są do kupienia gotowe połączone ze srebrem

Są, są.. ale wybór nie jest oszałamiający.
Daj mi na przykład linka do drutu srebro+kanthal A1 0.35mm 0.9Ω
bo to mój ulubieny :D Wszystkie trzy parametry muszą się zgadzać
Awatar użytkownika
By kuuubicki
#1255391
Mutango pisze:
Faja pisze:Są do kupienia gotowe połączone ze srebrem

Są, są.. ale wybór nie jest oszałamiający.
Daj mi na przykład linka do drutu srebro+kanthal A1 0.35mm 0.9Ω
bo to mój ulubieny :D Wszystkie trzy parametry muszą się zgadzać



Mutango stary waper jesteś to sobie sam zrobisz ^^
By Damian G
#1255907
Po mocnym użytkowaniu przez tydzień stwierdzam ze na fabrycznych grzalkach jednak sie trochę sprzęt poci przy dolnych gwintach, ma tak ktoś ?
Awatar użytkownika
By kuuubicki
#1256084
Ja tak mam ^^


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
By TRNCzarny
#1257275
Mam go od wczoraj. Nie byłem z niego zadowolony na fabrycznych grzałkach, ale skręciłem dziś ulubiony setup Kayfunowy i jest poezja :) Taki kajtek z większym przewiewem, i chyba pozbawiony przypadłości słabego transportu. Dziś mam zalany Liquid 50/50 jutro przetestuję go na 80% VG. No i fajnie się licuje z SVD 2.0 :)
Awatar użytkownika
By TommyBlack
#1259194
TRNCzarny pisze:Mam go od wczoraj. Nie byłem z niego zadowolony na fabrycznych grzałkach, ale skręciłem dziś ulubiony setup Kayfunowy i jest poezja :) Taki kajtek z większym przewiewem, i chyba pozbawiony przypadłości słabego transportu. Dziś mam zalany Liquid 50/50 jutro przetestuję go na 80% VG. No i fajnie się licuje z SVD 2.0 :)


Tak,dopiero na własnej grzałce,pojedynczej Subtank pokazuje pazurki... :-P
Nigdy nie byłem niskoomowcem :wink: i tak juz mi zostanie...Zarówno ta natywna 0,5 oma jak i ta 1,2 oma jakoś mnie nie przekonały.
Nieco lepsze były te podwójne do własnego montażu.Tyle że tu uzyskiwałem 0,5- 0,6 oma.Lepiej,ale nie rewelacyjnie no i dość gorąco u podstawy.
Dziś pol :drinkb zrobił mi grzałkę pojedynczą,2,0 oma.Z tami w środku. Napięcie 4,7 V, moc 11 W.
Noooooooooooo....i to jest to! Z SX Mini działa to rewelacyjnie.Czysta poezja.2 otwory powietrzne otwarte,baza 18 mg 50/50.
Przy 13 W robi się już baza nieco za mocna.Jednak własne grzałki,to chyba konieczność...czego trochę żałuję jednak.
Jedyne czego mi tu brakuje to nieco większej pojemności.4 ml jakoś dziwnie szybko znika... :wink:
Awatar użytkownika
By kalin20
#1261164
Przerabiał ktoś juz regenerację fabrycznych grzalek ? Potrzeba drutu srebrnego czy sam oporowy wystarczy ?
Awatar użytkownika
By pol
#1261167
kalin20 pisze:Przerabiał ktoś juz regenerację fabrycznych grzalek ? Potrzeba drutu srebrnego czy sam oporowy wystarczy ?

Do grzałek poniżej 1.0 om zalecałbym srebrne końcówki, bo możesz poczuć swąd gumy.
Awatar użytkownika
By kalin20
#1262919
Pora na mała recenzje.
Uzywam go od tygodnia razem z Hanka od ksd.
Na początek poszła grzałka 1.2 ohm i powiem ze jest świetnie. KOP niesamowity musiałem z 12 zejść na 6. Grzałka fabryczna wytrzymała 20ml liqidu i dalej by działała lecz z ciekawości przesiadlem się na moduł rba. Fabryczne juz tam zainstalowane grzałki byly słabo zrobione wiec zrobiłem swoja. 8 zwoi 0.40 na 2mm co dało 0.8 ohm. Pali to fajnie lecz bawełna która dodana jest do zestawu zostawia dziwny posmak. Łatwość wykonania grzałki na poziomie kayfuna. Drut nie wyslizguje się z pod srubek. Naprawdę moduł rba jest fajnie wykonany.

Jak za te cenę Fanny parownik, regulacja ah działa z fajnym oporem, przeciąg na poziomie dobrego dripera jedyne co mi przeszkadza to nietypowa średnica parownika, ale cóż nie można mieć wszystkiego.
Awatar użytkownika
By TommyBlack
#1263070
Dla mnie grzałki fabryczne to porażka.Mówię o wszystkich,tych do RBA także. Tę "bawełnę" to trzeba spalić gdzieś na ognisku.
Do niczego się nie nadaje,może tam się przyda... :wink:
Natomiast dobrze zrobiona własna grzałka w RBA i ten atomizer,to naprawdę fajna sprawa.
O drazu wyjaśnię; te modułowe fabryczne grzałki...ja nie mogłem dobrać do nich ani mocy ani ustawić sobie przepływu powietrza.
Też może dlatego że nie bardzo lubię takie niskie opory.Brak doświadczenia w tej materii...i stąd pewnie taka opinia wyżej.
Nie trzeba jej aż tak poważnie traktować... :wink:
Awatar użytkownika
By kalin20
#1263328
Zdenerwowalem się pojemnością przy module rba i zrobiłem własna grzalke w fabrycznym kubku. 6 zwoi 0.30 na 2mm i do tego muji z e-dym i to jest to. Nie potrzeba drutu srebrnego.
Awatar użytkownika
By pol
#1263334
kalin20 pisze:Zdenerwowalem się pojemnością przy module rba i zrobiłem własna grzalke w fabrycznym kubku. 6 zwoi 0.30 na 2mm i do tego muji z e-dym i to jest to. Nie potrzeba drutu srebrnego.

Bo do RBA niepotrzebne srebrne końcówki.
Awatar użytkownika
By pol
#1263352
minut pisze:Kolega zregenerował grzałkę chyba.

RBA zregenerował?

Awatar użytkownika
By Mutango
#1263369
Pisał o fabrycznym kubku, czyli raczej o regeneracji fabrycznej grzałki.

kalin20 pisze:Zdenerwowalem się pojemnością przy module rba i zrobiłem własna grzalke w fabrycznym kubku. 6 zwoi 0.30 na 2mm i do tego muji z e-dym i to jest to. Nie potrzeba drutu srebrnego.

Ale nikt nie mówił, że to nie będzie działać i że eksploduje w jednej chwili.
Mowa była o tym że nóżki rozgrzewając się, będą przegrzewać izolator i powodować jego (zbyt) szybką eksploatację. W pewnym momencie, po jakimś czasie eksploatacji (trudno powiedzieć dokładnie po jakim), może nastąpić przepalenie lub stopienie izolatora, i wtedy trzeba uważać, bo może być bum.
W Twoim przypadku, to i tak nie jest jeszcze bardzo ekstremalne, bo ukręciłeś grzałkę około 1Ω, na stosunkowo grubym drucie. A gruby drut rozgrzewa się wolniej, więc może nie będzie tak źle.
Awatar użytkownika
By kozaihod
#1263791
Obrazek

Takie cuś dzisiaj Vaping Greek wrzucił na instagrama, a potem Todd na Facebooka. Subtank mini i nano. 22mm ma mieć mini.
Awatar użytkownika
By TommyBlack
#1263954
kozaihod pisze:Obrazek

Takie cuś dzisiaj Vaping Greek wrzucił na instagrama, a potem Todd na Facebooka. Subtank mini i nano. 22mm ma mieć mini.


Świetna wiadomość.Dzięki! :)
A znasz jakieś parametry poza średnicą? Np.pojemność?
Awatar użytkownika
By Adam100
#1277109
Witam,
Panowie z powyższego filmiku wynika, że kręcenie grzałek w subtanku w "kubełku" fabrycznej, jest proste jak w vivce...
Wydaje mi się, że nawet prostsze niż w RBA...

Czy faktycznie można sobie bez problemu poradzić zamiast kupować gotowe, drogie grzałki?
Jak tak to trzeba będzie zamówić to cudo...
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
By pablo22081
#1277122
Adam100 pisze:Witam,
Panowie z powyższego filmiku wynika, że kręcenie grzałek w subtanku w "kubełku" fabrycznej, jest proste jak w vivce...
Wydaje mi się, że nawet prostsze niż w RBA...

Czy faktycznie można sobie bez problemu poradzić zamiast kupować gotowe, drogie grzałki?
Jak tak to trzeba będzie zamówić to cudo...
Pozdrawiam


Jak sam zauważyłeś jest to proste jak drut :), trzeba się tylko stosować do kilku zasad o których wspomina autor filmu
Awatar użytkownika
By treblaa
#1278649
Przeciąg różni się miedzy modułem RBA a fabrycznymi grzałkami?
Jak przeciąg w porównaniu do Lemo? Ma ktoś może oba te parowniki?
By TRNCzarny
#1278653
Przeciąg raczej taki sam na rba i fabrycznych grzałkach, ale to też kwestia setupu. Na 3 otworach urywa głowę.
Awatar użytkownika
By yacoop
#1278654
Ad1 - nie różni się raczej
Ad2 - przeciąg można ustawić większy niż w Lemo ;)
By iniemamocny
#1278701
Przeciąg różni się na rba i occ jeśli chodzi o subtanka 25mm. Powodem tego jest mniejszej średnicy tulejka w górnym elemencie do sekcji rba.
Awatar użytkownika
By TommyBlack
#1278734
iniemamocny pisze:Przeciąg różni się na rba i occ jeśli chodzi o subtanka 25mm. Powodem tego jest mniejszej średnicy tulejka w górnym elemencie do sekcji rba.


Hmmm...wszystko zależy jednak od tego co kto lubi? :wink:
Mnie łatwiej było ustawić "przeciąg" na RBA - dwa skrajne otwory otwarte.Ustawiłem raz i nie ruszam już.
Na OCC miałem z tym problemy.Z żadnej kombinacji otworów nie byłem zadowolony.Na szczęście nie używam już OCC.Nawet własnych.
Awatar użytkownika
By Mutango
#1278820
TommyBlack pisze:Mutango - nie znikaj! :-P

Cholera,jak już zrobią słuszną średnicę to pojemność nikczemna! :wink:
Gdyby miał minimum 4 ml pojemności byłoby super. Ale cóż, musimy poczekać i na dane i na samego tanka.

No i wygląda na to że Mini jest powyżej 4ml
Moduł RBA też w jakiejś wersji zminiaturyzowanej
Obrazek
Jak to się dziwnie porobiło, że kaliber 22mm jest nazywany teraz Mini :o
By iniemamocny
#1278841
Jeszcze trzeba zwrócić uwagę na rodzaj izolatora użytego w mini. Według Phila Busardo izolator wykonany z Derlinu(kolor biały) powoduje że wapując czujesz smak "Małpiej dupy"(Jego słowa, nie moje) na niektórych liquidach, Kanger podobno wymienia te izolatory na izolatory wykonane z PEEK lub PAEK, które mają kolor bezbarwny. Wspominam o tym, bo za free mają wymieniać w USA, a w Polsce to wiadomo jak jest, pewnie pierwsze partie będą z izolatorami z derlinu. Na szczęście łatwo odróżnić po kolorze.

Poza tym chodzą słuchy że w wersji 25mm, izolatory z Derlinu (lub z czego one tam są wykonane), potrafią się rozpuszczać w niektórych liquidach (np. absynto podobnych).
By suchyzips
#1279035
Rozumiem, że w wersji mini wapując na RBA smak psuje odległość grzałki od izolatora który jest z materiału z tyłka małpy :) . Z tego, co widziałem w wersji 25mm izolator był z tego samego materiału a smak był w porządku wg recenzentów.
Awatar użytkownika
By Mutango
#1279039
No mniej więcej o to chodzi, że w dużym RBA masywna, duża kostka nie rozgrzeje się tak łatwo. Natomiast w mini RBA między grzałką a izolatorem jest tylko cienka "blaszka", która dużo łatwiej się rozgrzeje i ewentualnie przegrzeje izolator. I wtedy może się pojawić nieprzyjemny posmak..
By suchyzips
#1279050
@Mutango Dzięki za potwierdzenie.
Szkoda.... czekałem na wersję mini ale po obejrzeniu filmu Philla wszystko mówi mi, żeby jednak zainwestować w v.25mm. Po pierwsze ten izolator, który nie wiadomo kiedy będzie można wymienić (mam na myśli dostępność). Po drugie ilość miejsca w RBA jest większa, a to był dla mnie wyznacznik ponieważ chcę zacząć montować własne grzałki. W mini trudniej będzie będzie operować, nie mówiąc już o zmieszczeniu duala gdybym już dał się ponieść pasji. :D
Awatar użytkownika
By dodo21x
#1281941
Subtank własnie dotarł, izolator bezbarwny czyli ten nie smakujący jak pupa

Obrazek




PS moduł RDA jest faktycznie mały, za parę dni coś zbuduje i podzielę sie uwagami.
Awatar użytkownika
By dodo21x
#1282162
Bardzo ale to bardzo podoba mi sie ten Subtank, jesli chodzi o airhole jest idealnie (wide open)




//e
Użyłem modułu i coila który był na niego założony. Wg Hanki 0.6Ohm, wapuje na 21W. Wszystko jest okej, smak jest dobry, throat hit jednak znacznie większy niż ten z Kayfuna 4.
Kayfun jest "delikatniejszy".
Awatar użytkownika
By jsakic19
#1285127



Jestem w posiadaniu wersji 25 mm. Ominąłem erę protanków 2, nautiliusów, atlantisów, grzałek BDC i wertykalnych. Sceptycznie podszedłem do parownika chińskiej myśli ale się nie zawiodłem. Naprawdę daje radę, poszukiwałem jakiegoś tanka, który pozwoli mi uderzyć prosto w płuco z pełną mocą. Czasem brakuje mi kopa bo aktualnie wapuje płyny 3 mg/ml. Testuje kilka godzin, odparowane jakieś 5 ml (już ponad dzienną normę). Na razie testuje na swoich grzałkach OCC, kupiłem z drugiej ręki więc od razu zrobiłem swoją grzałkę. Microcoil + muji = łatwizna. Moja grzałka (może nie sub ohm ale..)bardzo dobrze oddaje smak i kopa. Najlepiej smakuje mi na 1 i 2 otwartych otworach. Bardzo fajna konstrukcja, z czasem do testów pójdzie RBA. Atomizera używam na Sigelei 100 W, trochę wystaje poza krawędź ale w niczym mi to nie przeszkadza.
Awatar użytkownika
By cimon
#1287429
KangerTech Nano

Wykonanie: minimalistyczny, perfekcyjnie skrojony SS
Pierscien regulacji powietrza: wysoki (latwy do zlapania), 3 pozycje (klik-stop)
Baniak: 3ml !!!
Chmura: chcialbym narysowac ale jest ograniczenie na forum do 800 pikseli
Smak: rewelacja (wrazenia smakowe w 100% drip)

Jest jedna jedyna sprawa (wlasciwie dwie). Od jakiegos czasu (poszarpane gardlo ktore nie trawilo juz LQ 50/50) mieszam 70 do 80 VG. Obawialem sie, ze tak jak w przypadku nowych coili Joytech'a 0.5ohm, ktore najzwyczajniej bobrza (prawdopodobnie konstrukcja ma problem z transportem), balem sie ze przykopce wate po pierwszych trzech buchach - nic bardziej mylnego! Coil po 2ml nadal gra jak gitara Gibsona.
Druga sprawa (mozliwe ze powiazana z moim LQ) to temperatura chmury (jest cieplo-goraca) - doslownie 'na granicy'. Ani W, ani AF specjalnie jej nie zmienia. Mam wrazenie, ze to efekt zamierzony. Sprzet jest poprostu 'skalibrowany' na max. performence. To tyle, zapodaje pare fotek.

Fotki artystyczne.
Obrazek
Obrazek

Mini z Nano w pelnej krasie.
Obrazek

Pin max. wkrecony (minimalny przeswit).
Obrazek

Na koniec smiem dowalic do pieca i pozwolic sobie nazwac Nano - 'prawdziwym dedykiem do Mini'.
http://www.kangeronline.com/

..a teraz 22mm Atlantisa, 2ml baniak i malowana baza? Chyba sobie ktos zakpil!
Awatar użytkownika
By jsakic19
#1287570
iniemamocny pisze:Tylko z jakim izolatorem w bazie RBA? Poszę do Nich.

Jeżeli chodzi ci o "nano" to on nie posiada bazy RBA a można tylko go używać z grzałkami OCC.

Wracając do Subtanka 25 mm, mam problem z "pocącym" się baniakiem. Prawdopodobnie wina oringów, macie podobne problemy? Dziś w ruch pójdzie taśma teflonowa pod spód oringów aby odrobinę zwiększyć ich średnicę.
By Damian G
#1287571
jsakic19 pisze:
iniemamocny pisze:Tylko z jakim izolatorem w bazie RBA? Poszę do Nich.

Jeżeli chodzi ci o "nano" to on nie posiada bazy RBA a można tylko go używać z grzałkami OCC.

Wracając do Subtanka 25 mm, mam problem z "pocącym" się baniakiem. Prawdopodobnie wina oringów, macie podobne problemy? Dziś w ruch pójdzie taśma teflonowa pod spód oringów aby odrobinę zwiększyć ich średnicę.

Mnie tez się poci od początku zobaczymy jak będzie z mini i nano.
By iniemamocny
#1287575
Ego2 mi odpowiedzieli że kolor izolatora jest jasno brązowy/kawowy i wysłali mi zdjęcie. No teraz to już zgłupiałem. Faktycznie jest kawowy. To teraz cholera wie z czego on jest.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 77
ursa nano miga 3 razy na biało

Przy włożonym podzie przy zaciąganiu się dioda mig[…]

Joyetech EGO NexO-kolejne AIO

https://i.ibb.co/SQjhFKf/vape-poland[…]

Pierwszy e papieros

Witam. Chcialbym zakupic swojego pierwszego e papi[…]

Hej, leżał epet w plecaku i gdy wracam po godzinie[…]

UWAGA! Na blogu Starego Chemika BARDZO WAŻNE informacje! Dotyczą zdrowia i życia.