EPF
Masz problem techniczny lub odkryłeś ciekawe rozwiązania? Podziel się z innymi!
By MonaaxD
#1792628
Witam. Wczoraj zakupiłam pierwszego e papierosa nigdy wcześniej nie mialam nawet w rece takiego urzadzenia a wiedza dziewczyny ktora sprzedawała na stoisku byla taka sama jak moja czyli zerowa. Chcialam zapytac czy w tym e papierosie (smak vape pen 22) mozna wymienic ustnik? Kiedy szukałam inf. W neci natknęłam sie na artykuły na temat wybuchów e papierosów czy ten moj też moze wybuchnąć? I jak dbać o niego zeby zminimalizować prawdopodobieństwo wybuchu? Bardzo prosze o pomoc i dziękuję
Ps. Podejrzewam ze wiekszosc wysmieje te pytania bo ale jak juz wspomnialam jestem kompletnym laikiem. Serdecznie pozdrawiam:-)
Awatar użytkownika
By Commedia
#1792649
Eilchner pisze:
Commedia pisze:Ustnika nie wymienisz - jest na stale przymocowany do gory atomizera. Co do wybuchu : search.php?keywords=wybuch

Rzeczywiście, drip jest nie do ruszenia...


Przepraszam z pomylke - slowo daje, ze mam wlasnie w reku, najwyrazniej poza krajem inne maja, bo robie co moge i jak przywiercony. :shock: Chetnym moge nawet przyslac video z moich prob, ale u mnie ruszyc nie chce. :D Zwracam honor i dzieki za korekte!

Edit: Ok, sprawdzilam, nie wiem jak u Was, ale tu mam inna wersje i zmienili budowe. Z tego co widze w Internetach po prostu we wczesniejszej wersji mozna bylo odkrecic dripa, a teraz juz nie. Ja mam juz wersje 'na nie', stad cale zamieszanie.
Ostatnio zmieniony 06 lip 2017, 15:31 przez Commedia, łącznie zmieniany 1 raz.
By MonaaxD
#1792652
Z artykułu wynika ze litowo jonowe akumulatory nie wybuchaja czy Moj e papieros ma taki akumulator? I czy mozna go ladowac z nalanym liqidem czy pojemnik musi być pusty?
Awatar użytkownika
By DorotaM
#1792653
Matko jedyna, poczytaj może jednak lepiej o tym co masz.
Po prostu poczytaj.
Bomby Ci nie sprzedano, jak poczytasz i będziesz użytkować zgodnie z instrukcją i przeznaczeniem, to nic Ci nie wybuchnie.
By Krasnal45
#1792657