EPF
Akumulatory, Ładowarki, Adaptery, Czyszczenie, Akcesoria, Tuning, Kompatybilność.
Dyskusje o poszczególnych modelach, aktualności i nowości.
By TajemnikTV
#1853724
Witam!
Otóż podczas korzystania z mojej efajeczki pojawia się niezrozumiałe dla mnie zjawisko. Zacząłem od wapowania 6mg liquidów (Vivo), były efekty dźwiękowe w formie takiego "siorbania". Zacząłem powoli zjeżdżać z nikotyną na trzy miligramowe liquidy (Blue Mist) no i efekt siorbania nie występował. Co w sumie dla mnie było nieprzyjemne, bowiem przyzwyczaiłem się do tego uczucia i dźwięku, a kiedy ono nie występowało, trochę się dziwiłem no i nieźle się zmartwiłem (?). I teraz zostałem znowu zmuszony do kupna 6-io miligramowego liquidu (Bill's). No i dźwięki znów się pojawiły.
Zastanawiam się czy może chodzi tutaj o oporność grzałki i coś z tą nikotyną. Czy może być to związane z ilością nikotyny czy może zależy to od marki liquidu?
Testowane na Vivo Air Pro (Klon Ijust 2), grzałki o oporności 0.3 ohma

Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
By Goldi
#1853728
To nie nikotyna jest sprawcą tego zjawiska, jest jej tylko kilka tysięcznych części grama w każdym mililitrze. Za to odpowiada różny skład liquidów.
Awatar użytkownika
By xD_
#1854161
Owszem , stawiam ze to dlatego że blue misty są bardziej gęste ( wiecej gliceryny) a te vivo widziałem kiedys w markecie przy kasie xD to sa pewnie jakieś siki 70% glikolu i zalewa ci grzalke i dlatego "siorbie "
MODBOX NA MOSFECIE+DOROBIENIE PWM

Witam modomaniaki *SMOKEKING* *SMOKEKING* *SMOK[…]

Drag nano

Od Listopada jestem właścicielem Draga nano. Użytk[…]

Jaki atomizer?

Witam, na wstępie chcę zaznaczyć, że jestem total[…]

Asmodus Reborn 168W czy Dovpo Nickel ???

Witam .. Mam pytanie? Chcę kupić dobrego boxa , my[…]

UWAGA! Na blogu Starego Chemika BARDZO WAŻNE informacje! Dotyczą zdrowia i życia.