EPF
Co z czym i jak mieszać.
By Philips84
#1740810
Witam! Jestem nowy w tych sprawach :D i się zastanawiam jakie proporcje dodać do bazy
mam:
-100 ml bazy Pura Juice 50/50
- 10ml French Vanilla Capella
-10ml Raspberry(sweet) Perfumers Apprentice

Aktualnie zrobiłem próbkę na 10 ml dałem 0,5 French vanilla i 1 Raspberry i po 1 dniu spróbowałem i aktualnie wyczuwam tylko wanilię :D I tutaj mam pytanie jakie proporcje dać na 100ml bazy tak żeby dobrze było czuć malinę i wanilię?
Ostatnio zmieniony 09 gru 2016, 15:50 przez Philips84, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By .kokakola
#1740811
Masz złą vanilię.
Awatar użytkownika
By .kokakola
#1740816
Tak mi się wydaje. French Vanilla jest baaaaardzo mocne, ty potrzebujesz Vanilla Bean Ice Cream :)
Ale myślę, że możesz spróbować zmienić proporcje. Zostaw 1ml Raspberry i daj 0,2ml French Vanilla.
By Philips84
#1740817
bo ogólnie znalazłem taki przepis na lody bananowe tyle, że bananów nie było :D więc wziąłem maline i właśnie tam było French vanilla i proporcje na 100ml bazy 6% maliny i 0,7% french vanilla, i teraz tak pomyślałem, bo zostało mi ogólnie 90% bazy po tej próbie co zrobiłem, czy jak dodam do 90 ml bazy 8 ml maliny i 2 wanilii to będzie się ta malina przebijać ? :D
Awatar użytkownika
By .kokakola
#1740821
Nie rób takich dużych ilości. Z bananem była ta kwestia (robiłam z tamtego przepisu, wiem o co ci chodzi), że banan jest bardzow wyrażny, malina jest lekko słodka i kwaskowata, delikatna, przez co musi być jej znacznie więcej niż wanilii.
Awatar użytkownika
By SzamanDM
#1740843
Spróbuję. Uwielbiam wanilię i sobie ostatnio pokupowałem każdą możliwą wersję by popróbować co z czym najlepiej.
Awatar użytkownika
By DorotaM
#1740857
pawel_aa pisze:Lepiej zrobić sprawdzony dobry przepis niż kombinować.
Szkoda czasu i kasy na aromaty.


Taaak jest!
Też sobie go zrobię, a co.
Mam wszystkie potrzebne składniki. :mrgreen:

Dziękować za mapkę. :beer:
By Philips84
#1741408