EPF
Nie jesteś pewien czy dana część e-papierosa będzie kompatybilna z Twoim modelem? Zapytaj lub uświadom innych!
Awatar użytkownika
By amment
#86437
Hej, macie jakieś doświadczenie z tymi przejściówkami od niedawna dostępnymi w sklepie?
http://casablancacig.pl/index.php?p5053,przejsciowka
Mam pytanie dlaczego ta druga przejściówka wymaga baterii manualnej - na kabelkowej casablance 118p nie pociągnie? Wogóle to zadziałają obie te przejściówki z baterią kabelkową USB c118p bo takiej używam?
Mam też pytanie czy zadziałają (c118p kabelkowa + przejściówka, ale która?) z tanimi bezgwarancyjnymi atomizerami MPTech (te po 25 zł, są typu pen i typu "małe"...)?
By Ron
#89204
Być może chodzi o to, że poprzez atomizer 510 będziesz musiał bardzo mocno się zaciągać aby uruchomić automatyczną baterię typu 901.
Sam tak miałem przy przejściówce 901(bfree)->atom510
Mizerny komfort palenia.
Awatar użytkownika
By eser
#89279
Ron pisze:Być może chodzi o to, że poprzez atomizer 510 będziesz musiał bardzo mocno się zaciągać aby uruchomić automatyczną baterię typu 901.
Sam tak miałem przy przejściówce 901(bfree)->atom510
Mizerny komfort palenia.

Ja palę bez problemu poprzez atomizer 510 na automatycznej baterii c155p jak i na kabelku (nawet wydaje się, że gorzej). Co prawda na przejściówce 801-510 z HG.
By maniak
#89405
Mogę napisać, że batki od c118p auto bardzo ładnie działają z przejściówką z HG i atomizerem 510 od nich (i nie wymagają wcale silnego zaciągania). Co do kibelka od c118p zaraz sprawdzę, jak go wygrzebię z szuflady...
Dopisano:
Na kibelku c118p (manualnym) też działa.
By niunio
#89488
Ron pisze:Być może chodzi o to, że poprzez atomizer 510 będziesz musiał bardzo mocno się zaciągać aby uruchomić automatyczną baterię typu 901.
Sam tak miałem przy przejściówce 901(bfree)->atom510
Mizerny komfort palenia.


Dokładnie mam takie same spostrzeżenia. Kiepsko się pali na automatach podciśnieniowych atomizery 510 - trzeba bardzo dużej siły zaciągnięcia, żeby uruchomić czujnik podciśnieniowy ( również na bateriach KR-808D-1 ).
Problem ten nie występuje przy paleniu na manualach.
Można jeszcze spróbować zaślepić dwa rowki na przejściówce w przypadku baterii auto - ja do tego celu wykorzystałem gumowy kapsel od kartomizera. Odciąłem zaślepioną końcówkę, a w pozostałej części korpusu - po przeciwległych stronach - wyciąłem dwa otworki - dzięki czemu dwa rowki są zaślepione, a dwa mają przepływ powietrza. Komfort palenia jest przyzwoity, ale nie rewelacyjny.
Awatar użytkownika
By amment
#90599
Może dlatego właśnie potrzebny jest manual, ale ja się już przyzwyczaiłem do automatu kabelkowego - ma dla mnie dużą siłę i dobrze dymi, nieprawda, że psuje atomizery - mój atomizer c118p ma już 2 miesiące i działa (trochę już na wykończeniu, ale da się palić...) - przedtem paląc na zwykłych bateriach atomizer mi się zjarał w tydzień - być może go przegrzałem usiłując osiągnąć taki dym jak na kabelku mocniej i dłużej go grzałem... (lub był felerny...)
Awatar użytkownika
By szczuro
#90606
na manualu KR zarowno 280 jaki 380 takie problemy u mnie nie wystepowaly
adaptery tez z HG
Awatar użytkownika
By vader777
#115534
witam wszystkich na forum w moim pierwszym wpisie :)

co do działania wspomnianej przejściówki:

mam taką:
http://casablancacig.pl/index.php?p5053,przejsciowka

bez problemu działa z bateriami:

Colinss Age

i takimi z Allegro (w wersji manualnej i automatycznej):

http://allegro.pl/item943806321_e_papie ... zerow.html
Smoant Levin PK-mały,wielki pod

https://i.ibb.co/k3tQNQN/vape-poland[…]

Zastanawiałeś się kiedyś, ile może kosztować najd[…]

UWAGA! Na blogu Starego Chemika BARDZO WAŻNE informacje! Dotyczą zdrowia i życia.