EPF
Masz problem techniczny lub odkryłeś ciekawe rozwiązania? Podziel się z innymi!
By Veastor
#1752507
Witam
Otóż spotkała mnie taka sytuacja ze kupiłem sobie dzisiaj zestaw ( evic v2 mini + griffin ) i jak skreciłem pierwszą grzałke (jak to amator ) miałem problem z uciekającym lq z wywietrzników u dołu , jednak zmiana napiecia z 40 wat do 25 jak narazie wyeliminowała problem ( przynajmniej narazie bo minęło pól h ) i tu jest moje pytanie : Czy właśnie napiecie wpływa na to czy z góry będzie ciekło ? w sensie czy w niektorych przedziałach dane grzałki nie tracą lq .

Plus chciałem sie zapytać od czego moze tak ubywać lq ? oprocz niedokreconych pinów czy za dużej ilości waty
Dzięki za odpowiedź i prosze o zrozumienie , jestem w tym zielony :D :D
Awatar użytkownika
By Czocher
#1752517
Po pierwsze griffin to nie jest łatwy dla początkujących parownik, ale to dobrze że od zacząłeś od własnych grzałek :). Zobacz sobie na you tube jak robić setup do griffina. Po drugie jak już skręcisz przed zalaniem parownik to zamknij dopływ liquidu i powietrza. Dopiero wtedy napełniasz od góry LQ i jak zakręcisz deck to odblokowujesz dopływ liquidu i powietrza. Podejrzewam że dlatego Ci uciekło. poza tym musisz uważać na ilość waty (muji), czy co tam używasz do transportu.
By Veastor
#1752520
Bardzo mozliwe ze tak własnie zrobiłem xd , a jesli chodzi o wate to ona ma (uwaga profesjonalny opis ) wystawac z tych "rynienek " czy tylko tak żeby widać było jej końce (jak się patrzy od dołu na zakręcony setup ) ?
Awatar użytkownika
By Czocher
#1752523
Nie ma wystawać. Delikatnie osadzasz muji w te wgłębienia. Najlepiej jest odrobinę przeczesać końcówki waty przed ułożeniem w kanałach, jakiś ostrym narzędziem, zebrać nadmiar i osadzić watę w kanalikach. Naprawdę zobacz sobie jakiś filmik na YT, wszystko jest idealnie pokazane :D
By Veastor
#1752531
Już obejrzałem parę filmów ale na tych akurat nie mogłem tego dokładnie zaobserwować xd