EPF
Masz problem techniczny lub odkryłeś ciekawe rozwiązania? Podziel się z innymi!
By SebQu
#1815393
Witam. Jestem calkowicie zielony w temacie efajek. Kupilem sobie w sobote w/w smoka i chcac zaczac sie bawic naladowalem go w domu lecz ten nie dzialal (15 migniec) ladowalem dluzej i znowu to samo (dioda juz nie swiecila) ale znow podczas próby zapalenia zaczal migac. Za trzecim razem moglem juz sie zaciagnac i palil normalnie. Kiedy chcialem wziac drugiego bucha pekla szybka w momencie wcisniecia przycisku. To nie jest glownym problemem poniewaz przy zwyklym uzytkowaniu papieros trzyma jakies 20-30 minut i dioda w okol przycisku zaczyna migac 15 razy co symbolizuje rozladowanie. Chcialem oddac go na gwarancje ze wzgledu tak krotkiego czasu jaki wytrzymuje ale obawiam sie ze z powodu peknietej szybki atomizera nie beda chcieli go przyjac. Pomoze ktos? Nie mam pojecia co robic i serio boje sie o swoje juz wydane 165zl.
Awatar użytkownika
By bodsio
#1815402
Jeżeli kupiłeś go w sklepie, który podchodzi dobrze do klienta idź i to zgłoś, bo wyglada na to, że elektronika jest uszkodzona albo akumulator trefny


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
By SebQu
#1815403
Mam taki zamiar tyle ze w czwartek wyjezdzam a chcialem go wziac ze soba. Z drugiej strony obawiam sie ze przez szybke powiedza ze nieprawidlowo uzytkowany. Spadl lub cos i ze nie przyjma na gwarancje. W razie czegos takiego wymiana akumulatora w tym modzie jest mozliwa? Ile to moze kosztowac i czy by pomoglo
Awatar użytkownika
By PucH2
#1815404
bodsio pisze:Jeżeli kupiłeś go w sklepie, który podchodzi dobrze do klienta idź i to zgłoś, bo wyglada na to, że elektronika jest uszkodzona albo akumulator trefny


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Ani jedno ani drugie. Strzelaj dalej. Możliwe że trafisz w cel. :lol:
Awatar użytkownika
By bodsio
#1815405
PucH2 pisze: