EPF
Awatar użytkownika
By jagus
#787555
Witam
Chciałbym przedstawić swojego moda na aku 18350 pozwoliłem sobie go nazwać "JGM"
Jest to w całości moje wykonanie od sprężynki po gwinty w blokowych warunkach na małej tokarce jako że z zawodu jestem kucharzem i taki zawód też wykonuję z tokarką miałem tyle do czynienia co produkcja moich dripów od jakiś 2 miesięcy lecz lubię takie rzeczy i sami oceńcie:)

W końcowym projekcje mam zamiar wykonać grawer chciałbym by mod wyglądem różnił się od innych
bo w temacie technicznym to już nic nowego się raczej nie wymyśli (chodź kto wie).
Lecz tu jak na razie mam problem z grawerem(dużo by pisać) będę robił już trzecie podejście mam nadzieję że teraz już wyjdzie a wyglądać ma mniej więcej tak w koło rurki tyle że cieńszym konturem:



Pod przyciskiem na dolnym capie ma być wygrawerowany napis:



Co do grawera będzie to wcięcie tak jak na moich dripach jeśli się nie uda wykonać wzoru zostanie tylko napis.

Co do specyfikacji to:
-Materiał Mosiądz jak i również tuba z K.O
-Średnica to 22mm
-Ścianka rurki 1,5mm
-Wysokość to 63mm
-Modzik posiada regulowany pin + na gwincie M3 na wysokość max.5mm
-Waga pod aku 18350 to 95g
-Skok przycisku to 1,5mm
- mod jak na razie nie posiada blokady przycisku jak dla mnie jest to rzecz zbędna
-ujście gazów będzie podobnie jak w Mankosowym przycisku.

A oto zdjęcia uwagi i inne spostrzeżenia mile widziane :) gwint górny na zdjęciu jest z pasty stykowej :
Zdjęcia wykonane tel. Xperia neo lecz najgorzej nie wyszły.Na zdjęciach porównanie z jakże pięknym Mankosem 20mm.





















Sorki za brudny paznokieć ale zdjęcie robiłem po robocie na tokarce :)
Ostatnio zmieniony 18 cze 2013, 13:33 przez jagus, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
By BadPix
#787558
Ciekawe , proste i dobrze wyglądające.

Tylko jedno pytanie. Mamy tu pierścień blokujący przycisk ? Lub coś podobnego ?

Jeżeli tak to poproszę o miejsce na liście z numrem 1:) o ile taka powstanie
Awatar użytkownika
By psidzyndzel