EPF
Nie jesteś pewien czy dana część e-papierosa będzie kompatybilna z Twoim modelem? Zapytaj lub uświadom innych!
By kobrakobra
#219415
Pierwszy raz piszę posta na tym forum, więc niniejszym chciałabym się przywitać i z miejsca pogratulować praktycznej wiedzy na temat, który nas tak żywo wszystkich interesuje.
Niestety nie mam jeszcze doświadczenia w kwestii e-papierosów, więc moje dylematy mogą się Wam wydać niepoważne i prozaiczne, ale dla mnie wszystkie rozważania na temat podcisnienia, omów, oporu, waty perlonowej i drippingu to czarna magia. No tak, po prostu.

Kupiłam kilka miesięcy temu e-papierosa Colinssa Easy i do tej pory używałam ich sobie jak prosty żuczek, prawie jak Pan Bóg przykazał: nowe kartomizery po jakimś czasie uzupełniałam płynami różnorakimi, paliłam i nie narzekałam. Ale nadszedł ten czas, ze powiedziałam DOŚĆ! Wnerwia mnie strasznie to, że po zaledwie jednym dniu palenia te miękkie (i w sumie wygodne) ustniki zaczynają się brudzić, wyglądają ohydnie, rozlatują się, są nieestetyczne i niehigieniczne, a gdyby ściągnąć z nich osłonkę, można się nieźle poparzyć w usta.
Chciałabym od Was, bardziej bywałych w świecie, uzyskac prosta odpowiedź na pytanie:

Jakie kartomizery (oprócz oryginalnych, oczywiście) można dokręcać do baterii Colinss Easy?

Zapewne wiecie...

Gdyby naszedł Was kaprys, żeby mi odpowiedzieć, to proszę się nie krępować i mówić do mnie jak do dyletantki tudzież do dziecka, bo - tak jak powiedziałam - fachowa terminologia jakoś do mnie nie trafia. :)

Dziękuję i pozdrawiam.

-kobrakobra
Awatar użytkownika
By kotwik
#219416
są to kartomizery pasujące do serii 510
Awatar użytkownika
By navegare
#219548
Jeśli 510 to chwalone są te od e-dymka :) i ostatnio Volish.
Awatar użytkownika
By req22
#219549