EPF
Masz problem techniczny lub odkryłeś ciekawe rozwiązania? Podziel się z innymi!
By Addicteed
#1915858
Witam wszystkich vaperow!
Na wstępie chcę podkreślić, że jestem zupełnie zielony w temacie e papierosów ogólnie, choć użytkownikiem jestem od ładnych wielu lat, od czasów, kiedy weszły pierwsze chińskie e-papierosy, kartomizery czy jakoś tak. W miarę postępu i rozwoju technologii, jak pojawiły się nowe modele charakteryzujące się trwałością przede wszystkim i wygodą użytkowania od tego czasu miałem już kilka e-papierosów. W tym momencie od jakichś 2-3 lat mam Volish Sinco 1500mAh z grzałką o rezystancji 0.8 Ohma.
Napisałem na samym początku, że nigdy wcześniej nie czytałem, ani nie interesowałęm się tematem e-papierosów. Użytkowałem jedynie, cała moja aktywność w tym temacie sprowadzała się do wyboru i kupna liquidów, czyszczenia i wymiany grzałki :P
Jakiś czas temu zacząłem czytać i zafascynowało mnie, jak się dowiedziałem, że można robić własne liquidy, nawet grzałki! I nie chodzi tu bynajmniej tylko o to, że de facto robienie tych rzeczy samemu wychodzi znacznie taniej, ale to niezła frajda, jak np wyjdzie jakiś ciekawy liquid ;)
Zakupiłem jakiś czas temu zestaw do robienia liquidow (tzn baze nikotynowa i aromaty). Chciałem jednak również spróbować swoich sił i kręcić własne grzałki, więc od razu zakupiłem przy okazji drut oporowy UD Ni200 z niklu 10m o średnicy 0.3mm i rezystancji 1,36Ohm/1m - taki po prostu dał mi sprzedawca.
Z tego co wyczytałem,(nie wiem czy dobrze zrozumiałem)to ten drut nie do końca się nadaje do mojego e-peta. Czytałem coś, że to drut do e-papierosów z modami czy coś takiego, regulacją mocy - poza tym do mojego modelu (ponoć przeklinanego przez wiele osob nie wiem z jakich względów) są gotowe, fabryczne grzałki. Widziałem jednak filmiki i czytałem, że ludzie robią grzałki ze starych, zużytych (np takich jak moja).