EPF
Zdrowotne aspekty e-palenia.
By Jesse
#1910027
Mam problem taki jak w temacie a mianowicie po około 8 może lekko mniej zaciagnieciach się czuję się lekko otumaniony lekko kręci mi się w głowie itd. Zaczynam się trochę nie pokoju bo na początku myślałem że to od spalonej grzałki ale nie pogrzebałem igła w wacie i dalej nic. Dodam jeszcze że czuje z czasem smak taki jaki mam liquid aktulanie mam czarna porzeczka i czuję właśnie taki smak w ustach tylko niesamowicie intensywny jakiego nie ma gdy paliłem z innych E papierosów dodam jeszcze że czuje drapanie w gardle i mam potrzebę duża odkaslywania. Jakieś pomysły co może być nie tak i jak mam się tego pozbyć? Na koniec dodam że jestem kompletnie zielony w nazewnictwie więc proszę nie zwracać na to uwagi
Awatar użytkownika
By DorotaM
#1910028
Witaj. Kilka pytań pomocniczych na początek.
Jak długo palisz ( paliłeś ) analogi oraz ile dziennie?
Jak długo wapujesz?
Jaką zawartość nikotyny mają liquidy których zazwyczaj używasz?
Jaką zawartość ma ten którego użyłeś teraz?
Ile masz lat?
Awatar użytkownika
By DorotaM
#1910032
Na pewno 0.06 mg? Co do wieku, młody organizm nieprzyzwyczajony do wysokiej lub w ogóle do dawki nikotyny,
może reagować zupełnie inaczej niż organizm starszej, palącej wiele lat papierosy osoby.
Dotąd korzystałeś również z parowników przeznaczonych do wapowania dopłucnego?
By Jesse
#1910035
Czyli jeśli dobrze rozumiem wystarczy zmniejszyć na 0.03mg i poprostu przyzwyczajać organizm do nikotyny i te uczucie zniknie? Niestety nie wiem z jakiego parownika korzystam, w jaki sposób to sprawdzić? Prawdopodobnie tak chociaż nie jestem pewien co do tego.
Awatar użytkownika
By DorotaM
#1910036
Tak, na początek spróbuj zejść o połowę z mocą liquidu. Parownik z zestawu o którym piszesz jest przeznaczony do wapowania dopłucnego (zaciągania się bezpośrednio do płuc, nie tak jak analogiem do ust a potem do płuc).
Nie jest to parownik delikatny do spokojnego wapowania.
Awatar użytkownika
By szvagyer
#1910045