EPF
Shake and Vape - płyny do zmieszania z bazą nikotynową lub bez nikotyny.
By wolfied
#1908241
Cześć. Jestem nowy w etapie rolach praktycznie bo wcześniej paliwem tylko przez 3-4 lata na ego aio zwykle liquidy 18 mg. Ostatnio kupiłem atomizer smok TV mini V2 i baterie tymczasowa jakiegos sticka smoka 3100mah. Mniejsza. Kupuje premixu 50ml, odlewy do osobnej butelki 10 ml jego. Wtedy do premixu 40ml dolewam 2 spoty 10 ml o mocy 20mg. Smak wtedy mi pasuje i moc jest znoszą ale ile go wychodzi mg? 9mg?
I jeszcze drugie pytanie została mi ta odlana butelka 10ml premixu. Czasem Lubie poczuć kopa, moc wiec ile do tych 10 ml premixu dodać nikotyny z shota 20mg na ml Żeby wyszła powiedzmy 18-20?
I trzecie pytanie im więcej shota dodaje do premixu tym słabszy jest smak tak?
Z góry dzięki za odpowiedź. Ale facet z pewnego sklepu mnie tym zainspirował i uwielbia te sami jak i też lubię poczuć kopa :-D
Awatar użytkownika
By marcos2
#1908246
wolfied pisze:. Czasem Lubie poczuć kopa, moc wiec ile do tych 10 ml premixu dodać nikotyny z shota 20mg na ml Żeby wyszła powiedzmy 18-20?

@admin
@SirKordian
Liczcie, ciekawe ile wam wyjdzie :lol:
By SirKordian
#1908247
Widzialem. Wynik jest cudowny. I przez to pytanie zacząłem zastanawiać się nad wiekiem autora tematu. Stężenia, proporcje i procenty to wiedza z podstawówki chyba i to raczej dość powszechna. Można jeszcze tu użyć równań z dwiema niewiadomymi lub układu równań?
By admin
#1908254
marcos2 pisze:Liczcie, ciekawe ile wam wyjdzie :lol:

Nie wszystko zrozumiałem... dlatego podesłałem link do kalkulatora, którego nie da się oszukać :lol:
Awatar użytkownika
By DorotaM
#1908256
marcos2 pisze:
wolfied pisze:. Czasem Lubie poczuć kopa, moc wiec ile do tych 10 ml premixu dodać nikotyny z shota 20mg na ml Żeby wyszła powiedzmy 18-20?



Aby otrzymać 18 mg/ml do 9 ml shota 20 mg dodaj sobie 1 ml premixa.
Otrzymasz 10 ml płynu o mocy 18 mg/ml.
A jeśli chcesz od razu zrobić go więcej, to idź na całość.