EPF
Awatar użytkownika
By Superlux
#1906647
Nie znam człowieka osobiście, podobno mieszka w Englandzie i jest ciężko chory. AR Mods, może niektórzy jeszcze pamiętają...robili fajne rzeczy. Nasz rodak robi takie cudeńka a cena ...no cóż, od 50 w górę czyli mega promocja ale można też człowiekowi pomóc i to tutaj jest najważniejsze.
Recenzja jednego z najlepszych jakich znam - Klausa Jedelsky'ego. Nie drże się, nie odstawia szopki, nie rzuca fuckami w co drugim zdaniu...bardzo porządny, metodyczny. Zobaczcie ile On ma subskrypcji, po prostu masakra kiedy się wie ile tego wyłapał idiota Rip lub jakiś inny krzykacz.
Są lepsze i gorsze recenzje, to oczywiste. Świetna była np Spica bo nakręcił dwa filmiki, walczył z nią ze 3 - 4 tygodnie. Uczciwy gość, bardzo polecam. Warto wrzucić subskrypcję, zazwyczaj recenzuje hi-endowy sprzęt, jest na co popatrzeć :shock: .


https://youtu.be/LmLxVt38yuA





:drinkb
By Baryua
#1906649
Do sprzętu się nie odniosę, bo nie jestem fanem mechaników/półmechaników, ale co do recenzenta - obejrzałem tylko początek filmu, gdyż plastikowa linijka i straszny szum w dźwięku dostatecznie pokazały poziom realizacji recenzji, który do dalszego oglądania ewidentnie nie zachęca. Od high endu na YT mam Todda - Dvarwa, nowego Kayfuna itd. oglądałem u niego. Przy okazji - ostatnio oglądałem Toddową recenzję Sine RTA (świetny MTL, taki ulepszony Dvarw). :D
Awatar użytkownika
By Superlux
#1906653
@Baryua

Ja tam żadnych szumów nie wyłapałem. Poziom recenzji, szczególnie parowników to jest poziom którego nie uświadczysz u modnych krzykaczy z yt. Imo bardzo profesjonalny przekaz, gość się na tym zna i jest trochę bardziej rozgarnięty od Todda chociaż Marka też bardzo lubię. Poziom realizacji....poziom to jest to co On nam tłumaczy, wiedza którą nam sprzedaje...bez tego całego g... które pojawia się w recenzjach tych wyhajpowanych " recenzentów ".