EPF
Dyskusje o poszczególnych modelach atomizerów, aktualności i nowości.
Awatar użytkownika
By Nikotynos
#1906486
wertjacek pisze:
Nikotynos pisze: o niebo lepiej niż wcześniej; do tego zero bobra od 3 dni i standardowo zero wycieków.


Tak z ciekawości,o co chodzi z tą wybiorczością w bobrzeniu? bo z tego rozumiem że łapiesz bobry co jakiś czas,tylko co jest powodem?


Jak byś się uważnie wczytał to odniosłem się do prawdopodobieństwa wystąpienia bobra przy większej ilości nośnika w tym parowniku, a nie że co chwile łapie bobra:-). Bobra to ja tylko raz w życiu złapałem na parowniku Skyline(i z dwa razy na gotowcach na początku kariery waperskiej). Natomiast Dvarw widzę że jest bardzo tolerancyjny co do przekombinowania z nośnikiem.
Ostatnio zmieniony 25 wrz 2019, 11:25 przez Nikotynos, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By venom_666
#1906487
Bobra na Dvarwie miałem dwa razy - pierwszy raz jak nie otworzyłem kanałów po dolewce na baniaku od SteamTunersów, drugi raz na mechaniku, grzałce 0,09oma i w pełni naładowanej batce 30A.
Zalałem też dwa razy - raz grzebiąc w wacie i zostawiając dziurę w okienku wolną od waty. Drugi raz - zmieniając baniak ze SteamTunersowego na zwykły, nie załozyłem kapsla nad grzałkę ;)
Awatar użytkownika
By Nikotynos
#1906505
venom_666 pisze:Bobra na Dvarwie miałem dwa razy - pierwszy raz jak nie otworzyłem kanałów po dolewce na baniaku od SteamTunersów, drugi raz na mechaniku, grzałce 0,09oma i w pełni naładowanej batce 30A.
Zalałem też dwa razy - raz grzebiąc w wacie i zostawiając dziurę w okienku wolną od waty. Drugi raz - zmieniając baniak ze SteamTunersowego na zwykły, nie załozyłem kapsla nad grzałkę ;)
Ale jak widać nigdy z powodu ilości waty, co najwyżej przez złe ułożenie :-)
By wertjacek
#1906592
Mój już jest,krąży na razie po stolicy,weryfikuje się.
Mam pytanie,co prawda ja będe miał wersję DL,ale ciekaw jestem czy Dvarw jest wybredny co do gęstości lq,czy nie stanowi to większego problemu.Używam w granicach 60vg/40pg.
Awatar użytkownika
By venom_666
#1906594
Żaden czajniczek na własne grzałki nie jest wybredny. Kwestia dobrania nośnika i dobrania drutu do zrobienia spiralki, oraz ustawienia do niej mocy.
By joloass
#1906657
A jednak powstal Dvarw pozbawiony przewiajacych sie w jego opisie wad, lub jak kto woli niedociagniec. Moze jego tworcy czytali ten watek ? :lol:
Nastala swiatlosc i wylonil sie z niej Sine MTL RTA - https://youtu.be/qBlyH_R5nj4

Posiada on zatem:
- na wtepie juz odpowieniej wielkosci otwory doplywu liquidu
- regulowany przeplyw powietrza + wraz z dedykowanymi reduktorami
- sposob mocowania tych ostanich nie wymuszajacy wrecz konieczosci ich stosowania

Obrazek
- slupki z ogranicznikami ulatwiajacymi przykrecenie grzalki + posiadajace przyzwoity rozstaw
- system nalewania liquidu od gory

Mozna? Mozna ..... :shock:
Awatar użytkownika
By venom_666
#1906663
Normalnie jakbym przeczytał na portalu motoryzacyjnym recenzje fana Porsche uważającego Panamere za najlepszy model....
Sorry ale nie mogłem się powstrzymać...
By BarBastek
#1906670
W końcu mam i ja :) smaczy bardzo dobrze (porównywalnie do hussara X MTL, trochę lepiej niż kf lite i lepiej niż skyline, wg mnie) ale miałem wczoraj z nim trochę nerwów. Ze zmęczenia zapomniałem założyć dekielka od bazy i wkurzałem się, że ciągle mam potop, mimo że nośnika dałem sporo. Dopiero jak go zmieniłem na hussara i zacząłem sprzątać ten cały kram, zorientowałem się, że parownik złożyłem niekompletnie.
Po tych problemach, polubiliśmy się póki co ;)

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By SuwMar
#1906671
@BarBastek witaj w klubie "odchudzania" Dvarwa, prezesem jest @venom_666 . :lol:
By wertjacek
#1906687
Mam i ja.
Ale mam zagwozdkę,wyżej piszecie o małych odstępach dla grzalki.U mnie na tym:
Obrazek

wyszło mi tyle miejsca:
Obrazek

drut 26ga owiniete 38ga K1

nosz kufa,to dość dużo miejsca.czy to jednak kwestia innej bazy na DL?
Awatar użytkownika
By SuwMar
#1906689
@wertjacek zmierz odległość pomiędzy środkami słupków w DL, jak nikt wcześniej tego nie zrobi, to zmierzę wieczorem w MTL. Wtedy wszystko będzie jasne.
By wertjacek
#1906690
Mierzone od środka imbusowej śrubki do środka drugiej - 1 cm.Pomiar linijką (w robocie jestem i nie mam jak :) )
Awatar użytkownika
By SuwMar
#1906731
Rozstaw słupków w Dvarw MTL, mierzony od środka imbusowej śrubki do środka drugiej, wynosi 8mm. Pomiar ten wykonany jest bez pomocy SuwMiarki, ale też nie strzelałem z oka. :lol:
Najlepiej zrobić pomiary pomiędzy słupkami, ale to już przy okazji wymiany setupu i konkretnym urządzeniem pomiarowym. :mrgreen:
By joloass
#1906732
wertjacek pisze:.... nosz kufa,to dość dużo miejsca.czy to jednak kwestia innej bazy na DL?


Przeciez wersja DL ma 24 mm srednicy i 6 ml pojemnosci, wiec jest z natury rzeczy wieksza od Mtl-owca :wink:
Swoja droga, jak ci nie podejdzie to daj znac w przypadku checi odsprzedazy ...
Ostatnio zmieniony 27 wrz 2019, 19:09 przez joloass, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
By SuwMar
#1906733
Myślę że różnica 2mm w szerokości bazy DL, przekłada się na rozstaw słupków.
By wertjacek
#1906735
joloass pisze:
wertjacek pisze:.... nosz kufa,to dość dużo miejsca.czy to jednak kwestia innej bazy na DL?


Przeciez wersja DL ma 24 mm srednicy i 6 ml pojemnosci, wiec jest z natury rzeczy wieksza od Mtl-owca :wink:
Swoja droga, jak ci nie podejdzie to daj znac w przypadku checi odsprzedazy ...


Ponoć baza jest taka sama,tylko średnica baniaka większa.
Podchodzić podchodzi,ale być może narażę się teraz drwalom,smak wcale nie jest tak rewelacyjny.Jest Ok,ale po 2 baniakach nie padłem z wrażenia.Może to kwestia tego że to DL,na Kelpie RTA przy tym samym setupie i lq,smaczy wyrażniej.
Awatar użytkownika
By SuwMar
#1906736
wertjacek pisze:Ponoć baza jest taka sama,tylko średnica baniaka większa.

Baza nie może być taka sama, DL 24mm szer., MTL 22mm.
By joloass
#1906738
Nie bede sie juz doszukiwal logicznych niescislosci w wypowiedzi tyczacej sie powielenia gabarytow bazy z wersji Mtl przy zastosowaniu szerszego baniaka :zakrecony

Mozesz sobie zawsze grzalke umiescic nizej (w sensie blizej wylotu powietrza) w celu poprawy - wzmocnienia wrazen smakowych ....
By wertjacek
#1906741
joloass pisze:Nie bede sie juz doszukiwal logicznych niescislosci w wypowiedzi tyczacej sie powielenia gabarytow bazy z wersji Mtl przy zastosowaniu szerszego baniaka :zakrecony
.


Nie wiem czy to logiczna nieścisłość,ale ktoś w tym temacie mi tak odpowiedział i tego się trzymam.Zresztą to jest całkiem możliwe.Kajfun GTR na wersji 22 i 24mm ma właśnie tak samo.Tego tez nie sprawdzałem bo niby jak.Ale Nałóg_Totalny miał obie wersje i pisał o tym...gdzieś na forum.
Grzałka jest teraz wyżej,w robocie miałem nisko,efekt podobny.Nakręciłem już 3 setupy i chmurzę testowo ile wlezie :P
Ostatnio zmieniony 27 wrz 2019, 19:49 przez wertjacek, łącznie zmieniany 1 raz.
By joloass
#1906742
Przecież już wspomniany otwór wylotu powietrza musi mieć pewnie większa średnicę w związku z większym cugiem, reduktorami .... może ten ktoś miał na myśli budowę bazy a nie jej precyzyjne wymiary ?
W wersji Mtl grzałkę o średnicy 3mm upchniesz na styk i to są fakty, a nie czyjaś opinia. Ogólnie lekka nierozwaga byłoby umieszczenie w obu wersjach, a zwłaszcza w przypadku wersji DL, słupków w tej samej odelglosci od siebie :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 27 wrz 2019, 19:38 przez joloass, łącznie zmieniany 1 raz.
By wertjacek
#1906743
post1905240.html#p1905240

Sry,kolega @venom_666 pisał o wymiarach komory.Mea culpa.

Edit
W sumie tak teraz myślę że jednak tak dużo sie nie pomyliłem.Podstawa to podstawa,a komora jest tu kluczowa,więc można potraktować że bazy MTL i DL są takie same lub zbliżone wymiarami.
Awatar użytkownika
By STRUNA
#1906813
wertjacek pisze:

Podchodzić podchodzi,ale być może narażę się teraz drwalom,smak wcale nie jest tak rewelacyjny.Jest Ok,ale po 2 baniakach nie padłem z wrażenia.Może to kwestia tego że to DL,na Kelpie RTA przy tym samym setupie i lq,smaczy wyrażniej.


Nie mam DL i nie będę miał. Zawsze byłem smakowcem i powiem tak, zbiegiem lat uwielbiałem TGT na meshu, hussara i na wacie i jeszcze bardziej na meshu. Teraz mam V2 i bije poprzedników względem smaku.
By wertjacek
#1906941
Podzielę się spostrzeżeniem na DL.Imbusowe śrubki u dolnej podstawy zwężają się nieznacznie ku środkowi.Ja znalazłem stare śrubki pasujące w średnicy idealnie do stópek Dvarwa,ale z płaskimi spodami łebka od śrubki.Montowanie drutu naprawdę idzie łatwiej.kto ma problemy z montażem grzałek,niech rozejrzy sie za innymi śrubkami z płaskimi spodami łebków.
Awatar użytkownika
By macieq03
#1907173
Przeglądałem temat, ale nie znalazłem odpowiedzi. Czym różni się wersja 1 od 2 (MTL) ?
Oprócz otworów doprowadzających liquid.

Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By SuwMar
#1907175
@macieq03
joloass pisze:Nie wszystkie otwory sa takie same :mrgreen:

Obrazek

Edit.
Nie zauważyłem, że to już znalazłeś.
Ostatnio zmieniony 02 paź 2019, 20:22 przez SuwMar, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By venom_666
#1907176
Tylko dripkiem czasem oprócz dziurek, ale to zależy od klona
Awatar użytkownika
By macieq03
#1907188
Dzięki. Czyli rozwiercając, a właściwie poszerzając dremelkiem otwory można z 1 zrobić 2.

Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By venom_666
#1907189
Jest tu jeden co i w wersji 2 rozwiercił ;)
Tak więc może rozwiercać wg. uznania, nawet na V1,5 ;)
Awatar użytkownika
By macieq03
#1907192
Nie widzę potrzeby, pytałem bardziej z ciekawości, bo nie mogłem znaleźć różnic.

Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka
By joloass
#1907194
W mojej wersji V1 najwiekszy reduktor ma 2mm, podczas gdy podobno (tak wywnioskowalem z poprzednich postow) w V2 ma on 2,5 mmm ...
By wertjacek
#1907658
wertjacek pisze:Podchodzić podchodzi,ale być może narażę się teraz drwalom,smak wcale nie jest tak rewelacyjny.Jest Ok,ale po 2 baniakach nie padłem z wrażenia.Może to kwestia tego że to DL,na Kelpie RTA przy tym samym setupie i lq,smaczy wyrażniej.


Godzinę po tym otworzyły mi się stare rany a ropiejące wrzody na języku nie pozwoliły mi tego odszczekać.Przepraszam cię Dvarw! zbłądziłem.
Po kilkunastu baniaczkach,zmianie smaku na bardziej wyrazisty smaczy superaśnie,jak pisali gdzieś wyżej koledzy,grzałkę i watę można obsadzić byle jak a dvarw działa jak należy.Po zmianie śrubek obsadzanie grzałki łatwizna.Bez dwóch zdań wybieram sie na wycieczkę po drugą sztukę.

Hej ! Mój Smok ostatnio zaczął świrować i pali mi[…]

Witam. Proszę o pomoc. Posiadam Desire Design Cut2[…]

Taifun GTR RTA clone

Hej, właśnie trzymam w ręku i podziwiam klona Tai[…]

Mam problem z Atomizerem!!!

Witam od kilku dni borykam się z problemem odkręce[…]

UWAGA! Na blogu Starego Chemika BARDZO WAŻNE informacje! Dotyczą zdrowia i życia.