EPF
Masz problem techniczny lub odkryłeś ciekawe rozwiązania? Podziel się z innymi!
By Bam.bam
#1903316
Witam.
Pisze z problemem pewnie dla wielu znanym jednak jestem początkującą osobą w tym sprawach. Zakupiłam vape pena 22 jakieś pół roku temu i wszystko było w jak najlepszym porządku. 23.08.19 kupiłam nową grzałke 0.3, nasączyłam ją liquidem, wymieniłam, odstawiłam na dobrą godzinę calego e papierosa zalanego liquidem z nową grzałką. Niestety przy próbie palenia okazało sie że czuć spalenizne. Pomyślałam że to moze wada grzałki wiec nastepnego dnia kupiłam nową ale sytuacja sie powtórzyła. Czy jest jakiś znany powód takiej sytuacji?
Awatar użytkownika
By hilton1
#1903318
Powodem jest zły transport liquidu na grzałkę, wata w grzałce jest zbyt mocno ubita ,ponakłuwaj watę w grzałce igłą, poprostu musisz ją nieco spulchnić.
Awatar użytkownika
By Cinmar
#1903319
Bam.bam pisze:Witam.
Pisze z problemem pewnie dla wielu znanym jednak jestem początkującą osobą w tym sprawach. Zakupiłam vape pena 22

I w tym miejscu można tak naprawdę zakończyć.
To nie problem, to zwykły błąd.
Awatar użytkownika
By DorotaM
#1903320
Spróbuj przed pierwszym użyciem, przez boczne otwory leciutko igłą rozluźnić nośnik ( watkę) w grzałce. Fabrycznie często jest zbyt mocno zbity.
Potem dopiero nasącz go liquidem, odczekaj chwilkę i zacznij wapować.
By Krasnal45
#1903321
Bam.bam pisze:Zakupiłam vape pena 22 jakieś pół roku temu i wszystko było w jak najlepszym porządku. 23.08.19 kupiłam nową grzałke....

Przez pół roku jechałaś na tej jednej grzałce???
By Bam.bam
#1903372
Krasnal45 pisze:
Bam.bam pisze:Zakupiłam vape pena 22 jakieś pół roku temu i wszystko było w jak najlepszym porządku. 23.08.19 kupiłam nową grzałke....

Przez pół roku jechałaś na tej jednej grzałce???

Oczywiscie że nie, tylko wcześniej takiego problemu nie było wiec w mojej historii nie uwzględniałam poprzednich zmian grzałek.
Szukam czegoś dobrego

Dzień dobry. Mój drugi post tutaj, a zarazem wiem,[…]