EPF
Masz problem techniczny lub odkryłeś ciekawe rozwiązania? Podziel się z innymi!
By krystian15k
#1900260
Witam, mam małe pytanie. Otóż czy dałoby rade vapować RDA na 45/50W na jakichś ciekawych buildach clapton/alien etc *CZAJNICZEK* (razcej na single coilach bo myślę, że na dwóch totalnie nie da rady). Nie chciałbym jechać na wyższych watach (max 80W), ponieważ poprostu bateria 2200mah wytrzyma krótko. Chcę po prostu fajny smak, oraz w miarę chmurkę, przy tym nie ciągnąc po 5 sekund :D.
Z góry dzięki za odpowiedź, jeżeli była ona oczywista proszę o wyrozumiałość jestem zielony w RDA
By Krasnal45
#1900261
Oczywiście że się da. Trzeba zrobić tylko odpowiedni setup, ustawić odpowiedni przepływ powietrza, a najlepiej zastosować odpowiedni RDA.
By intercontinentalbajers
#1900264
Kup Asmodusa c4, fajne RDA na jedną grzałke. Świetny smak, ja wkręcałem tam zwyklego claptona i śmigał nieźle!


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
By krystian15k
#1900273
A może jakaś tańsza propozycja RDA? Na początek nie potrzebuje parownika za 150zł, a z tego co wiem są tańsze i wydajne modele ;)
By intercontinentalbajers
#1900296
krystian15k pisze:A może jakaś tańsza propozycja RDA? Na początek nie potrzebuje parownika za 150zł, a z tego co wiem są tańsze i wydajne modele ;)

A może Oumier Wasp Nano rda? Też bardzo ciekawy sprzęt.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
By stlife
#1900623
Obserwuj popularny sklep, był paradox rda za śmieszne pieniądze a by Ci fajnie pasował. Aktualnie jest brak na stanie ale pewnie wrócą im jakieś ze sklepów i się pojawi parę szuk.
Awatar użytkownika
By Passion
#1900838
Może Wotofo Profile RDA, niby nowy 130zł nie całe, ale taniej da się kupić - a masz Mesh'a 80W wystarczy Ci w zupełności i smak i chmura Cie zadowoli. ;)
By daniello509
#1901017
Ja ze swojej strony polecam Ci Recurve RDA. Do tego parownika zamontuj grzałkę, którą dostajesz w zestawie i będziesz zadowolony
Baza nikotynowa

Siema. Tak jak w temacie. Poszukuję jakiegoś skle[…]