EPF
Shake and Vape
By mocny.komandos
#1892388
Witam. Czy ktoś palił premiksy prestige? Ja obecnie z tej firmy pale arbuz mohito i jest bardzo intensywny. Jestem ciekawa czy inne smaki też są tak intensywne ?
By Manek
#1893172
Gościu na stoisku bardzo je zachwalał że są bardzo intensywne i nie przepalają grzałek,kupiłem ostatnio z ciekawości 3 sztuki
i muszę mu przyznać racje,jedne z lepszych jakie paliłem a trochę się tego już wypaliło.
black tea green tea-na początku czuć czarna herbatę po czym przechodzi w zieloną
berry mix- przypomina mi w smaku trochę Heisenberga różnica jest taka że jest trochę bardziej słodki
arbuz mohito-rewelacja 10/10
Awatar użytkownika
By Borowa10
#1893294
Gdzie je można dostać bo na necie nie mogę znaleźć?

Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
By Manek
#1893298
Z tego co powiedział mi gościu ze stoiska to jest nowość i sprzedają tylko w swoich sklepach firmowych,pewnie za chwilę będą dostępne necie. Ja kupiłem w Markach w M1.
By Adrianna
#1894235
Witam.Zachecona Waszymi opiniami zakupilam dwie sztuki,pierwszy to BERRY MIX i tu zgadzam sie z kolega Mankiem,podobny do Heisenberga,moim zdaniem nawet lepszy.Drugi to pistacja z cytryna,w skrocie BAJKA,mega intensywny czuc
przede wszystkim pistacje ale dzieki cytrynie nie jest mdla czego sie obawialam,co wazne nie zamula grzalki.Jak paliliscie jakies inne smaki to dajcie znac bo maja spory wybor.
By Maskota
#1894242
Jedyny premix jakiego używam mający w nazwie prestige to Stock prestige :D ale nie wlewam go do atomizera.
By mocny.komandos
#1894439
Nie wiem jak tutaj wrzucić zdjęcie, ale jak by coś to mają też to na stoisku w Rzeszowie w E. Leclercu
By Bizne$
#1895517
Jakby Jezus gołą stopą po płucach stąpał :) Uczciwie polecam :D
By lemoniada
#1897015
Witam wszystkich. Dostałam w końcu próbki Prestige na testy w ilości całych 4 butelek ale za to 30 ml?? w następujących smakach :
1 banan z kiwi : czuć bardzo wyraziscie banana kiwi nie czułam 7/10
2 jabłko truskawka nektarynka : brak wiodącego smaku owocu ale ogółem mieszanka bardzo fajna nie za słodki
3 arbuz z mohito : przyjemnie się pali czuć przedewszystkim mohito 10 /10
4 pistacja cytryna : pistacja jest tu zdecydowanie wiodącym smakiem i ogółem najbardziej intensywna z tych 4 co próbowałam 10/10
W sumie premixy są o. k intensywne ( czuć że nie żałowali aromatów) tak jak pachną tak smakują dodatkowo duży plus że nie zamulily mi grzałki
Testowałam na Prince z grzałką max mesh .
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
By Krasnal45
#1897019
lemoniada pisze:3 arbuz z mohito : przyjemnie się pali czuć przedewszystkim mohito 10 /10

Jaki kolor ognia?
By Luna08
#1899066
Hej, kilka dni temu kupiłam i przetestowałem dwa smaki z tej firmy : Banan z kiwi i Biała truskawka, smoczy owoc. Ogólnie bardzo dobre, intensywne i sporo dymu. Polecam spróbować.
Awatar użytkownika
By bulit73
#1899099
Luna08 pisze:Ten jak się czepia :lol: Krasnal wyluzuj :girl_fume:

Nie się czepia. W EIN nie ma dymu ani ognia :wink:
page/leksykon
By a.smyk
#1905366
Witam wszystkich . Wypróbowałem 2 smaki prestige : grejpfrut i white strawberry dragon fruit. Ogółem smak bardzo intensywny, nie czuć chemii. Na końcu chmurzenia pozostaje fajny posmak smoczego owocu jeśli chodzi o białą truskawkę.
Duży minus dla przedstawicieli producenta , ponieważ ciężko je znaleźć i kupić.

Wątek wyodrębniony z tematu http://www.e-papierosy[…]

Atomizer pod smak

Witam. Chciałbym dowiedzieć się jakie atomizery lu[…]

Pierwszy e papieros

Cześć. Mam ochotę kupić sobie jakiś sprzęcik do pu[…]

Profile Unity RTA

Witam, mam problem z uszczelka pod capem w profile[…]